تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815208419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه.نويي: با آرامش مي.توانيم استقلال را شكست دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:



سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: اگر کي.روش از عملکرد تيم ملي رضايت دارد، پس نشان مي.دهد که ليگ ايران هم کيفيت خوبي دارد، چون ملي.پوشان از دل همين ليگ معرفي شده.اند.




تيم فوتبال تراکتورسازي روز گذشته در ديداري دوستانه با 3 گل گسترش فولاد تبريز را شکست داد و در جريان بازي امير قلعه.نويي سرمربي تراکتورسازي ، مهدي کياني را از ترکيب اين تيم خارج کرد و به خاطر اعتراض اين بازيکن او را در اختيار باشگاه قرار داد.
قلعه.نويي در خصوص اين اتفاقات ديدار تيم ملي مقابل اندونزي، بازي با استقلال و مسائل مختلف فوتبال صحبت.هايي را انجام داده است. متن گفت.وگو با قلعه نويي را در زير مي.خوانيد:

*تراکتورسازي در چه شرايطي قرار دارد؟
شرايط ما خوب است و کم کم آماده.تر از هفته.هاي گذشته مي.شويم.
* در تيم ملي هم که بازيکن نداريد؟
ما 2 سال سخت در سپاهان داشتيم و همان زماني که آقايان مي.گفتند تيم ما پر از ستاره است 5 بازيکن ملي.پوش داشتيم که همه آنها فيکس بودند. آنها در تيم ملي بازي مي.کردند و وقتي به ما تحويل داده مي.شدند شايد در شرايط روحي و بدني مناسبي نبودند، ولي خوشبختانه همه نفرات را ما در اختيار داريم و آماده مي.شويم.
* بازي تدارکاتي روز گذشته.تان چطور بود؟
يکي دو بازيکن مثل فلاويو را بازي داديم که در جريان مسابقه ما را اميدوار کردند.
* ظاهرا کياني را هم اخراج کرده.ايد، او اعتراضي داشته است؟
من او را اخراج نکردم چون سرمربي نمي.تواند بازيکن را از باشگاه اخراج کند، او فعلا در اختيار باشگاه است و باشگاه در خصوص اين بازيکن تصميم مي.گيرد.
* يعني اين بازيکن در بازي با استقلال حضور نخواهد داشت؟ چون شما عادت نداريد به بازيکني که اعتراض مي.کند بازي دهيد؟
همان.طور که اشاره کردم اين بازيکن فعلا در اختيار باشگاه است تا تصميم نهايي در مورد او گرفته شود.
* دلتان براي ورزشگاه آزادي تنگ نشده؟
چرا اما من براي جايي که کار مي.کنم با تمام وجود انرژي مي.گذارم و در حال حاضر تمام فکر و ذکرم تراکتورسازي است.
* قبول داريد که بازي سختي براي تراکتورسازي و قلعه نويي پيش رو است؟
همه بازي.ها سخت است و حتي همان بازي با شهرداري که 5 گل زديم هم بازي سختي داشتيم، هر بازي شرايط خاص خودش را دارد ولي ما تيم خود را آماده کرده.ايم.
* روي هواداران تراکتورسازي حساب کرده.ايد؟
اول روي خدا و اهل بيت او حساب مي.کنم ولي بايد بگويم طرفداران ما بهترين طرفداران دنيا هستند و خيلي هم محبت مي.کنند و تصور من اين است که اگر در تهران ميزبان نباشيم ميهمان هم نخواهيم بود.
* فصل گذشته که سرمربي سپاهان بوديد در ورزشگاه آزادي مقابل استقلال بازي خوب انجام داديد فکر مي.کنيد روز جمعه چه اتفاقي بيفتد؟
من هميشه فوتبال هجومي را دوست دارم و در اين 2 بازي گذشته با تراکتورسازي شاهد بوديم که 11 گل به ثمر رسيده است، ديدارهاي تراکتور مقابل داماش و شهرداري فلسفه مربيگري من را نشان مي.دهد و همه مي.دانند که من يک فوتبال رو به جلو و هجومي را دوست دارم.
* بازي تيم ملي مقابل اندونزي را تماشا کرديد؟
نيمه اول را ديدم که زياد خوب نبود، ولي متأسفانه موفق نشدم نيمه دوم را تماشا کنم.
* به عنوان يکي از مربيان خوب فوتبال ما چقدر به صعود اين تيم اميد داريد؟
اول از همه بايد يک تبريک ويژه به طرفداران و هواداران فوتبال بايد گفت؛ تيم ملي يار دوازدهم خود را پيدا کرد و باز هم مردم غيور ايران نشان دادند که در شرايط سخت مي.توانند امتحان خود را خوب پس دهند. حضور آنها باعث دلگرمي شد و قطعا به تيم ملي ما کمک خواهد کرد.
* به نظر شما بازگشت بازيکناني مثل کريمي و مجيدي چقدر تأثيرگذار است؟
در رابطه با عملکرد صحيح و چيدمان بازيکنان صحبتي انجام نمي.دهم ولي اگر در خصوص وضعيت روحي تيم ملي سؤال مي.کنيد بايد بگويم که حتما سرمربي تشخيص داده که اين بازيکنان مي.توانند به تيم ملي کمک کنند و بايد به نظر کادر فني احترام گذاشت.
*کارلوس کي.روش بعد از بازي.هاي ليگ در ماه مبارک رمضان طي مصاحبه.اي اعلام کرده بود که ليگ ما لياقت اين تماشاگران را ندارد. آيا به اعتقاد شما حضور تماشاگرانمان در ورزشگاه.ها پررنگ.تر از عملکرد فني تيم.هاي ليگ در مسابقات امسال است؟
من نمي.دانم منظور سرمربي تيم ملي از اين صحبت چه بوده، ولي اعتقاد دارم در ليگ برتر به خصوص در چند هفته اخير هفته.هاي پرگلي را شاهد بوديم. ديدار استقلال با فولاد 5 گل داشت و پرسپوليس و صنعت نفت نيز 4 گل به ثمر رساندند. حتي بازي.هاي فولاد، ذوب آهن و ملوان نيز 6 گل داشته و کيفيت بازي.ها بد نبوده اما اگر منظور سرمربي تيم ملي اين است که ليگ ما ضعيف.تر از حضور تماشاگران در ورزشگاه.ها عمل کرده بايد سؤالي بپرسم.
* چه سؤالي؟
آيا کي.روش از تيم ملي راضي است، اگر ايشان از تيم ملي راضي است پس مشخص مي.شود ليگ ما هم خوب بوده؛ چون بازيکناني که به تيم ملي دعوت شده.اند از دل همين ليگ بيرون آمده.اند، شايد ايشان هنوز شرايط فوتبال ما را درک نکرده باشند. در زمان سرمربيگري من در تيم ملي در ورزشگاه آزادي 2 گل به کره جنوبي زديم و 5 گل هم نزديم. همان زمان هم تيم ما از دل ليگ بيرون آمده بود ، بازيکناني که يک هفته است به اردوي تيم ملي اضافه شده.اند در تيم.هاي خود آماده.سازي کرده.اند و در تيم ملي به هماهنگي مي.رسند مگر فرهاد مجيدي گل.هايش را در همين ليگ به ثمر نرسانده است. به اعتقاد من امسال هم کيفيت بازي.ها و هم گل.ها بيشتر شده ولي شايد کيفيت زمين.هاي ما اندکي پايين باشد. اگر همه تيم.ها در استاديوم آزادي بازي مي.کردند شايد شرايط آنها خيلي بهتر مي.شد.
در پايان هم اشاره مي.کنم که من منظور آقاي کي.روش را نمي.دانم و اگر ايشان چنين منظوري داشته اين جواب.ها را گفته.ام.
* تکليف اميرحسين صادقي چه شد؟ آيا او به بازي با استقلال مي.رسد؟
صادقي مصدوميت جزئي دارد ولي مشکلي براي بازي کردن او وجود ندارد و تنها شک و شبهه ما علي عليزاده است که با مصدوميت روبه.رو است.
* بازي روز جمعه را مي.بريد؟
ما تلاشمان را انجام مي.دهيم چون تيم خوبي داريم و اعتقاد دارم اگر آرامش داشته باشيم مي.توانيم پيروز شويم. نتيجه دست خدا است نه مي.توانم بگويم تيمي را قهرمان مي.کنم و نه مي.گويم بازي را مي.بريم. در پايان هم بايد بگويم که بازگشت اين مردم به ورزشگاه.ها را بايد به فال نيک گرفت و روزنه.هاي اميد را به ما بازگرداند و اميدوارم در بازي.هاي بعدي تيم ملي ما نيز موفق باشد.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن