تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821153436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد سيستم مسدود كننده موبايل در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: توليد سيستم مسدود كننده موبايل در كشور
به گفته مجري طرح، اين سيستم قادر است علاوه بر مسدود كردن باند گوشيهاي موبايل برخي از كاربردهاي موبايل مانند بلوتوث را نيز مسدود مي كند.
محققان كشور موفق به طراحي و ساخت سيستمهاي مسدود كننده موبايل شدند كه ضمن مسدود كردن كليه باندهاي گوشيهاي موبايل اثري بر باندهاي ساير تجهيزات مخابراتي ندارند.

حميدرضا مير آفتاب مجري طرح در گفتگو با مهر به گسترش استفاده از موبايل در كشور اشاره كرد و گفت: طبق آمار بيش از 40 ميليون سيم كارت توزيع شده است كه علاوه بر تسهيل ارتباطات، كاربردهاي فراواني در جامعه پيدا كرده است.

وي افزود: علي رغم گسترش و كاربريهاي فراوان موبايل در بعضي اماكن مانند مراكز بهداشتي، اتاقهاي عمل، سالنهاي كنفرانس و حتي سالنهاي امتحانات مشكلاتي را به وجود آورده است و باعث سلب آرامش و اختلال در سيستمها شده است.

مير آفتاب ادامه داد: لذا توانستيم در 10 مدل مسدود كننده تلفن همراه را طراحي و توليد كنيم.

به گفته مجري طرح، اين سيستم قادر است علاوه بر مسدود كردن باند گوشيهاي موبايل برخي از كاربردهاي موبايل مانند بلوتوث را نيز مسدود مي كند.

مير آفتاب با بيان اينكه فركانس اصلي ايران داراي دو باند اصلي است، اظهار داشت: سيستمهاي مسدود كننده موبايل مي تواند باندهاي 900 و 1800 را مسدود كند. به عبارت ديگر خدمات اين سيستمها كليه گوشيهاي تلفن همراه فعلي را شامل مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه سيستمهاي مسدود كننده براي مشتركان تلفن همراه تاثير سويي ندارد، خاطر نشان كرد: اين سيستمها همچنين در عملكرد ساير سيستمها و تجهيزات مخابراتي خللي ايجاد نمي كند.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن