تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديد خياباني گوگل ارتقاء يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ديد خياباني گوگل ارتقاء يافت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

گوگل با انجام ارتقاء عمده‌اي براي ديد خياباني قابليت‌هاي جديدي براي آن فراهم كرد كه استفاده از اين سرويس نقشه را ساده و راحت‌تر مي‌كند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با ارتقاء رابط كاربري ديد خياباني، كاربران مي‌توانند براي فعال كردن اين ويژگي كاراكتري به نام Pegman را به صورت درگ و دراپ در جايي قرار دهند كه مايل به مشاهده آن هستند.

ديد خياباني همچنين با يك نقشه كوچك‌تر صاحب صفحه بزرگ‌تري شده و امكان مشاهده بهتر تصاوير و سوييچ سريع‌تر به تصاوير بعدي را فراهم مي‌كند.

براي نخستين بار راهنماي مسيرها نيز در ديد خياباني عرضه شده و كاربران مي‌توانند براي رفتن به جايي كه مايلند برنامه‌ريزي و از مسيرهاي بصري ديد خياباني عبور كنند.

ديد خياباني سرويس قابل دسترس در برنامه‌هاي Google Maps و Google Earth است كه تصاوير 360 درجه كه در سطح خياباني از يك محل گرفته شده‌اند را نمايش مي‌دهد و كامل كننده تصاوير ماهواره‌يي فراهم شده براي نقشه‌هاي ديجيتالي است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن