تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جدیدترین گوشی سری n نوکیا n9


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: جدیدترین گوشی سری n نوکیا n9



اینکه هر روز ما شاهد یک فناوری یا یک محصول جدید هستیم، موضوع جدیدی نیست. اما باید پذیرفت که نوکیا بیشتر از هر شرکت دیگری در ارائه این فناوریها به بازار نقش داشته است. بنابراین جای تعجب ندارد که باز هم نوکیا با یک خبر جنجالی وارد بازار رسانه شده باشد؛ بله، ارائه یک گوشی جدید از سری N. این گوشی از نظر طراحی و فناوری حرف تازهای برای مخاطبان نوکیا دارد. این شرکت ادعا میکند که گوشی مذکور تحول بزرگی در صنعت تلفن همراه ایجاد خواهد کرد. دلیل این ادعا را هم باید تغییرات زیادی دانست که در امکانات گوشیهای سری N به وجود آمده است.







شیشه منحنی ضدخش

در N9، از آنجا که کاربر هیچ نیازی به کلید خانه ندارد، فضای بیشتری برای درخشیدن برنامهها ایجاد شده است. صفحهنمایش 9/3 اینچ AMOLED آن از شیشه منحنی ضدخش ساخته شده است. بدنه پلیکربناتش هم بهترین عملکرد آنتندهی را دارد. به عبارت دیگر، با این گوشی بهترین دریافت سیگنال و کیفیت صدا و نیز کمترین تماسهای ناموفق را خواهید داشت.







طراحی

N9 طراحی جدیدی دارد که در آن کلید خانه (HOME) با یک حرکت ساده کار میکند. کافی است انگشت خود را روی صفحهنمایش بکشید تا این گوشی شما را به خانه ببرد. وقتی شما در حال استفاده از برنامههای دیگر هستید هم با یک حرکت کششی روی لبه صفحهنمایش به خانه میرسید.

3 کلید اصلی روی صفحهنمایش وجود دارد تا دسترسی به برنامهها، بهروز بودن با اعلامها و شبکههای اجتماعی و جابهجایی بین فعالیتها راحت و سریعتر صورت بگیرد. طراحی N9 ظرافت و دقت بالایی دارد. این گوشی با اینکه ظاهرا شبیه دیگر گوشیهای نوکیاست اما تفاوتهای بسیاری با اعضای خانوادهاش دارد. بدنه آن تنها از یک قطعه پلیکربنات ساخته شده و به شیشهای منحنی به صورت یکپارچه متصل است. صفحهنمایش این گوشی به شکلی است که رابط کاربری درست روی سطح گوشی شناور به نظر میرسد. N9 از جدیدترین فناوریهای دوربین، مسیریابی و صدا بهره میبرد. شرکت نوکیا این گوشی را دارای بهترین طراحی برای استفاده از یک تلفن میداند و سختافزار و نرمافزار آن را طوری طراحی کرده است که بهترین باشد. مسئولان این شرکت میگویند که کلید خانه را با ایجاد یک حرکت ساده دوباره اختراع کردهاند؛ با یک حرکت کششی از لبه صفحهنمایش. این تجربه گام جدیدی در درک فناوری است. جزئیاتی که از N9 یک محصول متفاوت میسازند، طراحی صنعتی، تجربه کاربری تمامصفحه و چارچوب برنامهنویسی عالی Qt هستند.







دوربین، نقشهها و امکانات چندرسانهای

دوربین 8 مگاپیکسل کارلزایس با فوکوس اتوماتیک، لنز واید، کیفیت ضبط ویدئویی HD با دریچه دیافراگم بزرگ و سطح کارایی بالا در شرایط کمنور از نوکیا N9 یکی از بهترین موبایلهای دوربینداری را میسازند که تاکنون تولید شدهاند. نقشه نوکیا N9 از امکانات مسیریابی رایگان برای رانندگان و عابران پیاده همراه با راهنماییهای صوتی برخوردار است. با وجود نرمافزار اختصاصی Drive در آن میتوانید سوار ماشینتان شوید و بیدرنگ مسیریابی به مقصد مورد نظر خود را آغاز کنید.

شما میتوانید تصاویر ویدئویی را با فرمت عریض 16:9 تماشا کنید. از آنجا که N9 اولین گوشی هوشمند با فناوری رمزگشایی دالبی دیجیتال پلاس و همینطور فناوریِ پس از پردازش هدفونهای دالبی است، تجربه صدای ساراند را با هر هدفونی برایتان فراهم میکند.







فناوری بیسیم

N9 به جدیدترین فناوری بیسیم یعنی NFC مجهز است. شما به کمک آن میتوانید تصاویر و ویدئوهای خود را با دیگر گوشیها یا دستگاهها از طریق لمس آنها، با هم به اشتراک بگذارید. فقط یک بار لازم است این گوشی را با لوازم جانبی بلوتوثدار مانند بلندگوی موسیقی بیسیم Nokia Play 360° که به NFC نیز مجهز است، متصل کنید. پس از آن میتوانید موزیک ساراند را تنها با یک ضربه کوچک تجربه کنید.


رنگها و حافظه

نوکیا N9 در سه رنگ مشکی، سرخابی و آبی موجود است. این گوشی اواخر سال جاری با دو حافظه 16 و 64 گیگابایت به بازار خواهد آمد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها
__________________






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن