تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمايه گذار احداث پايانه گل و گياه شرق مازندران مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرمايه گذار احداث پايانه گل و گياه شرق مازندران مشخص شد
ساري - خبرگزاري مهر: سرپرست سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به اينكه عمليات اجرائي پايانه گل و گياه شرق مازندران در شرق مازندران به زودي در جويبار به زمين زده خواهد شد اظهار داشت: سرمايه گذار احداث پايانه گل و گياه شرق استان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين وفائي نژاد بعد از ظهر سه شنبه در كارگروه امور اقتصادي و توليدي مازندران در استانداري افزود: احداث پايانه گل و گياه در شرق استان از مصوبه دور اول سفر دولت به مازندران بوده كه هنوز اجرائي نشده است.

وي خاطرنشان كرد: زمين 10 هكتاري روستاي فرج آباد الميران شهرستان جويبار براي احداث پايانه گل و گياه شرق استان انتخاب و مجري طرح آن پايانه صادراتي گل و گياه ساحل مازندران است.

سرپرست سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به اينكه تصويب طرح توجيهي، واگذاري زمين و رفع معارض زمين سه خاصه سازمان در ايجاد پايانه گل و گياه جويبار بوده است، تصريح كرد: با احداث پايانه گل و گياه ضريب اشتغالزايي استان افزايش خواهد يافت.

وفائي نژاد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به پيشرفت فيزيكي 40 درصدي پايانه گل و گياه تنكابن يادآور شد: هم اكنون دو هزار و 500 توليد كننده گل و گياه در استان به فعاليت مشغول هستند.

اين مسئول سازمان بازرگاني استان همچنين از برپايي جشن روز ملي صادرات استان، هفتم آذر ماه امسال در اتاق بازرگاني ساري خبر داد و افزود: در اين همايش از سي صادركننده نمونه استان، 200 بازرگان و جوان ترين صادركننده (23ساله) استان تجليل خواهد شد.

به گفته وي، صادركنندگان نمونه در بخش هاي كشاورزي، صنعت، فني و مهندسي، خشكبار شناسايي شده است.

وفائي نژاد در پايان با توجه به اهميت صادرات و نقش آن در توسعه استان خواستار توسعه زيرساخت هاي صادراتي استان شد.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن