تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرويز: برگزيدگان جايزه گام اول را رها نكنيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پرويز: برگزيدگان جايزه گام اول را رها نكنيد
خبرگزاري فارس: معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خطاب به برگزاركنندگان جايزه گام اول گفت كه برگزيدگان را رها نكنيد و در آينده ساير آثار آنها را پيگيري و در مسير راه آنها را مورد حمايت و تشويق قرار دهيد.


به گزارش خبرگزاري فارس، دومين دوره جايزه گام اول ديشب با حضور محسن پرويز معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، مديرعامل خانه كتاب، برگزيدگان جشنواره و جمعي از اصحاب فرهنگ و ادب با معرفي برگزيدگان به كار خود پايان داد.
پرويز در خصوص اين جشنواره گفت: جايزه گام اول با همفكري اصحاب فرهنگ و ادب به پيشنهاد برخي از همكاران در ستاد مركزي تاسيس و راه اندازي شد و نويسندگان و شعرايي كه در اول راه نويسندگي قرار دارند شناسايي و آنهايي كه در آثارشان خلاقيت و استعداد ويژه مشاهده مي‌شود مورد تقدير و تشويق قرار مي‌گيرند.
وي افزود: عليرغم تمام حواشي‌ها امروز شاهد برگزاري اين مراسم به بهترين نحو در استان هرمزگان هستيم و آثار برگزيده توسط داوران با عدل و انصاف انتخاب شده است و توصيه من به برگزاركنندگان اين حركت در خور تحسين اين است كه برگزيدگان جشنواره را رها نكنيد و در آينده ساير آثار آنها را پيگيري و در مسير راه آنها را مورد حمايت و تشويق قرار دهيد.
پرويز تصريح كرد: الگوهاي موفق شعر و داستان در آثارشان نوآوري و خلاقيت به چشم مي‌خورد و تقليد آفتي است كه اگر به جان هنرمند بيفتد پاياني بر عمر هنري او خواهد بود و آثارشان با بي‌ميلي مردم مواجه و اثرگذاري و دل‌نشيني خود را از دست خواهد داد.
معاون فرهنگي وزير ارشاد بر ساده نوشتن آثار تاكيد كرد و افزود: بايد به گونه‌اي نوشت كه مردم از هر قشر و منصبي بتوانند با آثار ارتباط برقرار كنند و وزارت فرهنگ و ارشاد از كليه هنرمندان كه در آثارشان تعالي رشد و هماهنگي با فرهنگ ايران و راهنمايي مردم به سوي پيشرفت وجود دارد حمايت مي‌كنيم.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن