تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815963415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه جمهوري اسلامي// جهت اطلاع


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه جمهوري اسلامي// جهت اطلاع
خبرگزاري آريا- در ستون «جهت اطلاع» جمهوري اسلامي در شماره امروز (4 آذر)، اخبار ويژه زير درج شده است.

محمد جهرمي وزير كار و محمد هاشمي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام هم اعلام كرده اند كه در انتخابات رياست جمهوري دهم وارد عرصه رقابت خواهند شد. از تصميم محمد جهرمي خبرگزاري موج خبر داده و محمد هاشمي به خبرگزاري فارس گفته مستقل خواهم آمد . بدين ترتيب فهرست كساني كه ممكن است وارد رقابت انتخابات رياست جمهوري شوند تاكنون از 12 نفر تجاوز كرده است . از اين جمع حداقل 8 نفر از اصولگرايان هستند كه نشان دهنده عزم اصولگرايان به عبور از احمدي نژاد است .

رئيس بيمارستان آريا در شهرستان رشت شايعات مربوط به سخن گفتن يك نوزاد در اين بيمارستان را بشدت تكذيب كرد. در روزهاي اخير شايعه اي در سطح شهر رشت بر سر زبانهاست كه نوزادي در بيمارستان آريا پس از تولد سخن گفته و به دنبال آن از دست پرستار افتاده و فوت كرده است . براساس اين شايعه نوزاد قبل از فوتش گفته است كه در اواخر ماه قرار است اتفاقات عجيبي از جمله بارش برف سنگين در استان گيلان رخ دهد. دكتر علي رضا كريم زاده حق روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود : فهرست بيماران بستري در بيمارستان آريا دليل رد اين شايعه است و نشان مي دهد كه هيچ اتفاق خاصي در اين بيمارستان رخ نداده است . وي گفت : با افرادي كه به اين شايعات بي اساس دامن مي زنند و موجب ناامني رواني و اجتماعي در سطح شهر مي شوند از طريق مقامات قضايي برخورد قانوني خواهد شد . به گزارش خبرنگار ايرنا حدود 10 روز است كه در سطح شهر رشت در بين اقشار مختلف از جمله در مدارس ادارات صف نانوايي و... شايعاتي در ارتباط با سخن گفتن و مرگ اين نوزاد شايع شده است .

حجت الاسلام حسينيان عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه حضور مهندس ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري بي تاثير نخواهد بود گفت : البته نه اصلاح طلبان مباني فكري ميرحسين موسوي را قبول دارند و نه ميرحسين موسوي به مباني فكري اصلاح طلبان اعتقاد دارد. به گزارش خبرگزاري مهر وي درخصوص حضور سيد محمد خاتمي در انتخابات رياست جمهوري نيز تاكيد كرد : ما از حضور خاتمي استقبال مي كنيم چون حضور او باعث مي شود همه اصولگرايان پشت سر احمدي نژاد جمع شوند و حضور خاتمي باعث اتحاد اصولگرايان خواهد شد.

عده اي از مردم منطقه چمستان با ارسال نامه اي به روزنامه جمهوري اسلامي اعلام كردند : « اخيرا خبري در يك روزنامه دولتي طي دو روز متوالي در تاريخهاي 87 8 22 و 87 8 23 راجع به پيشرفت جاده نور ـ چمستان ـ آمل درج گرديد كه شديدا باعث تعجب و عصبانيت مردم منطقه به ويژه مردم چمستان نور گرديد مردمي كه در اين جاده تنگ و باريك كشته هاي فراواني داده اند و باعث بي سرپرستي بسياري از خانواده ها شده است در اين خبر آمده كه 60 (شصت ) درصد از كارهاي چهار بانده شدن جاده نور ـ چمستان ـ آمل كه از مهمترين مصوبات سفر اول رياست محترم جمهوري است عملياتي و انجام شد درحاليكه حتي تا به حال 3 (سه ) درصد از اين طرح هم اجرايي نشد و يك وجب حتي آسفالت نشده است . بنابر اين اين گزارش خوش خدمتانه از سوي مردم و مسئولين منطقه قويا تكذيب مي گردد و انتظار مي رود گزارش دهندگان كذب اين امور به مردم معرفي گردند » .

علي كردان وزير سابق كشور در پاسخ به اين پرسش كه « مهم ترين كاري كه در طول سه ماه مسئوليت خود در وزارت كشور انجام داديد چه بود » گفت : « تامين رضاي خدا » . به گزارش ايسنا وي كه در حاشيه مراسم توديع خود كه با حضور رئيس جمهور برگزار شد سخن مي گفت در پاسخ به اين پرسش كه « قصد داريد در آينده در چه مسئوليتي ايفاي نقش كنيد » گفت : هر جا كه تكليف الهي براي ما حاصل شود. وي در پاسخ به اين سوال كه « آيا به شما پيشنهادي براي مسئوليت جديد ارائه شده است » همان جمله قبلي را تكرار و اظهار كرد : « هر جا تكليف الهي براي ما حاصل شود » . كردان در پاسخ به اين پرسش كه « گفته مي شود قرار است نماينده ايران در اوپك شويد » گفت : « حتما اين مساله تكذيب مي شود » . وزير سابق كشور هم چنين در پاسخ به اين پرسش كه « آيا قصد نداريد از كساني كه عليه شما هجمه كردند شكايت كنيد » گفت : « من حرفهاي خود را زدم من باخداي خودم معامله كردم » .
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن