تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از بین بازیکنان اعزامی فقط 3 نفر بازیکن پیکان هستنداكبري: نمی دانم چرا برخی باشگاهها به ما بازیکن ندادند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




سرمربي تيم واليبال پيكان همراه اين تيم جهت شركت در مسابقات واليبال قهرماني باشگاههاي مردان آسيا امشب عازم اندونزي خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، پیمان اکبری اظهار داشت: وضعيت تيم ما خيلي نگران كننده است. در حالي كه قرار است امشب به اندونزي پرواز كنيم، هنوز وضعيت چند بازيكنانمان معلوم نيست.
وی افزود: با توجه به نياز مبرم تيم ملي و طبق صحبتهايي كه با ولاسكو و فدراسيون واليبال داشتيم بازيكنان اصلي مان را در اختيار تيم ملي قرار داديم و سعي كرديم نهايت همكاري را با اين تيم داشته باشيم و در عوض از بازيكنان باشگاههاي ديگر به عنوان يار كمكي در اين مسابقات استفاده كنيم. از بين 12 بازيكني كه با خود مي بريم فقط حدود سه نفر آنها (بخششی، نورمحمدي و اپي چديد) از نفرات اصلي پيكان هستند و مابقي را به عنوان بازيكن قرضي در اختيار خواهيم داشت.
اکبری در ادامه خاطر نشان کرد: با وجود اينكه همكاري با تيم ملي و قدم برداشتن در راه منافع ملي وظيفه ما است و ما(مجموعه باشگاه پيكان) تمام سعي خود را جهت انجام اين وظيفه انجام داديم و تيم پيكان هم به عنوان نماينده جمهوري اسلامي ايران در اين مسابقات شركت مي كند اما برخي از باشگاهها از در اختيار گذاشتن بازيكنانشان امتناع كردند كه اين موضوع براي من جاي سوال دارد كه در اين برهه زماني چرا بايد شاهد چنين رفتارهايي باشيم. به همين دليل هنوز اعزام ما به اين مسابقات قطعي نشده است و با وجود پيگيريها و فشارهاي فدراسيون واليبال در خصوص در اختيار قرار دادن بازيكنان، هنوز اعزام ما در هاله اي از ابهام قرار دارد.
وی ادامه داد: علاوه بر اين ها در حال حاضر يكي از مهمترين مشكلاتي كه داريم عدم هماهنگي لازم بچه ها با يكديگر است كه اميدوارم در صورتي كه بتوانيم تمامي 12 نفر اعلام شده را با خود به اين مسابقات ببريم با انجام تمرينات بيشتر از لحاظ آمادگي بتوانيم به شرايط ايده آل برسيم و بتوانيم با تمام وجود از حيثيت واليبال ايران و عنوان قهرماني سال گذشته خود دفاع كنيم.
در آخر از اين مربي كشورمان در خصوص دستيار صربستاني اش پرسيديم و او اين گونه جواب داد: پراجاچيچ يك تمرين دهنده خوب است كه سال گذشته براي ما خيلي خوب كار كرد و من از كار او راضي بودم و امسال هم از او خواستيم كه با برنامه هاي تمريني جديد تري در خدمت تيم پيكان باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن