تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گله.هاي کاپيتان سابق تيم فوتبال پيام خراسان: تنها چيزي كه در باشگاه پيدا نمي.شود صداقت است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: كاپيتان تيم فوتبال پيام خراسان گفت: حمايت دوباره از صفايي، مالک فعلي باشگاه، باعث بدتر شدن اوضاع مي.شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان، يونس مسعودي از سال 75 كار خود را با تيم جوانان باشگاه خراساني و ريشه.دار پيام آغاز كرد. به گفته خودش مرحوم مسعود استيلي يكي از دلايل و انگيزه.هاي ورودش به پيام بود.

مسعودي كه اكنون سي ساله است، در سال 78 وارد تيم بزرگسالان پيام شد و از همان سال تاكنون به جز مقاطع كوتاهي، اين تيم را در ليگ دسته اول و برتر فوتبال كشور همراهي كرد.



باشگاه پيام خراسان در فصلي كه گذشت فراز و نشيب.هاي زيادي را پشت سر گذاشت و با اتفاقات ريز و درشتي ازجمله آخرين واقعه يعني كسر 3 امتياز در پايان ليگ دسته اول و سقوط اين تيم به ليگ دسته دوم مواجه شد.



مسعودي به عنوان كاپيتان تيم فوتبال پيام خراسان در جريان اكثر اتفاقات و حواشي فصل گذشته بود، صحبت.هاي خواندني وي در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خراسان، در ادامه آمده است:



پيام از ابتداي فصل حتي يك جفت كفش ورزشي به بازيكنانش نداد



مسعودي ضمن گلايه از باشگاه پيام به دليل كمبود امكانات در فصلي كه گذشت، اظهار كرد: باشگاهي كه از ابتداي فصل حتي يك جفت كفش ورزشي به بازيكنانش نداده چطور مي.تواند ادعاي 2-3 ميليارد هزينه را داشته باشد و بگويد براي فصل بعد بازيكن حرفه.اي مي.آوريم، اصلا از بازيكنان پيام بازيكني حرفه.اي.تر براي صفايي، مالک باشگاه وجود ندارد.



وي با اعتقاد بر اينكه حمايت مجدد از صفايي، باعث بدتر شدن اوضاع پيام مي.شود، گفت: در بازي.هاي آخر اين فصل، تنها انگيزه بازيكنان براي بازي در تيم، كم نشدن مبلغ قراردادشان در صورت سقوط بود كه باعث پيروزي ما شد، پس ما تلاش خود را انجام داديم و كسر امتياز و سقوط باشگاه به بهانه بدهي.هاي پيام، تقصير بازيكنان نيست.



تنها چيزي كه در باشگاه پيام پيدا نمي.شود صداقت است



كاپيتان سابق تيم فوتبال پيام خراسان مهمترين دليل حضور خود در فصل گذشته را علاقه به عباس چمنيان، سرمربي اين تيم در ابتداي فصل گذشته و افكار و اخلاق او خواند و تصريح كرد: در ابتداي فصل از يكي دو تيم ليگ دسته اولي كه شرايط خوبي دارند پيشنهاد داشتم اما به خاطر چمنيان ماندم، حتي در اواسط فصل داماش گيلان صحبت.هايي را انجام داد كه به آن فكر نمي.كردم اما الان در صورت فراهم شدن شرايط از اين تيم مي.روم.



وي تاكيد كرد: با وجود كادر مديريتي فعلي، به هيچ وجه در پيام نمي.مانم چرا كه «صداقت» در پيام ديده نمي.شود.



مسعودي با اشاره به حضور افراد بزرگي همچون جواد آرين.منش، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي در گذشته پيام، عنوان كرد: پيام سابقه زيادي دارد، صفايي هنوز متوجه بزرگي اين تيم نشده و نمي.داند چه امانتي در دست وي است.



وي افزود: شهرت هزينه دارد و چيزي كه در دنيا انسان را به خوبي مشهور مي.كند فوتبال است، صفايي را تنها افراد موقوفه.اش مي.شناختند اما از زماني كه مالك پيام شد، خيلي.ها وي را مي.شناسند. وي از ابتداي حضورش از ميزان بدهي.هاي پيام آگاه بود و مي.دانست كه بايد هزينه كند اما ادعاي كمك استانداري را دارد و گاهي مي.گفت پول نمي.دهم و استانداري بايد هزينه كند.



صفايي تفاوت برخورد با فوتباليست و كشاورز را نمي.داند



مسعودي گفت: ما 6 ماه به احترام چمنيان حرفي نزديم اما زندگي دو سه نفر از بازيكنان متاهل ما در حال از هم پاشيدگي بود، با شرايط افتضاحي در هتل.هاي بي.امكانات به سفر مي.رفتيم و باز مالك باشگاه ما را با تيم.هايي كه با اتوبوس به سفر مي.رفتند مقايسه مي.كرد اما پيام تيم شهر امام رضا(ع) است و نبايد آن را با ساير تيم.ها مقايسه كنند.



وي ادامه داد: هر جايي كه مي.رفتيم ما را تيم بي.پول و پرحاشيه مي.دانستند، سوال اينجاست كه چرا ابومسلمي.ها 60 درصد قرارداد خود را دريافت كردند و ما 17 درصد قراردادمان را؟ مسوولين بايد در اين زمينه پاسخگو باشند. چرا مالك پيام 40 ميليون هزينه مي.كند و در انتهاي فصل ادعاي 2 – 3 ميليارد هزينه را دارد؟



كاپيتان سابق تيم فوتبال پيام خراسان با بيان اينكه هر وقت حرفي زدم تهديد به اخراج شدم و لقب آشوب.طلب را گرفتم، خاطرنشان كرد: مطالبات حقوق.مان اصلا كار اشتباهي نيست.



وي ادامه داد: در مورد نرفتن تيم به گيلان براي بازي با داماش همه هجمه.ها به سمت بازيكنان آمد اما بايد از اهل فن بپرسيم كه آيا نبايد دليل اين كار كالبد شكافي شود؟



وي تشريح كرد: مالك باشگاه در آن زمان چكي به مبلغ 140 ميليون تومان به چمنيان داد، اما آن چك نقد نشد و چك.هاي بعدي هم آمد و خبري از پول نشد، اين در حالي است كه ا گر صفايي از ابتداي فصل مي.گفت پولي ندارم و براي پيام بازي كنيد ممكن بود بازيكنان تيم را همراهي كنند چون صداقت داشت.



مسعودي به حضور غلامحسن اصغري در باشگاه پيام در سال.هاي پيشين به عنوان مدير عامل اشاره و اظهار كرد: اصغري يك فصل آمد و گفت پول نداريم و هر كس مي.خواهد بازي كند و ما در تيم بازي كرديم و آخر فصل پول قراردادهاي ننوشته را گرفتيم، اين يعني صداقت!



خدا كساني را كه فكر مي.كنند جاسوس هستم، هدايت كند



وي در خصوص شايعات پيرامون خودش مبني بر ارتباط زيادش با خبرنگاران، گفت: به دليل رك.گويي در صحبت.هايم با خبرنگاران ارتباط زيادي دارم، حتي در وبلاگ شخصي.ام با اسم و تصوير خودم مطلب مي.نويسم پس اهل پنهان كاري و برقراري ارتباط با تعداد محدودي از خبرنگاران نيستم و اميدوارم خدا كساني را كه گمان مي.كنند من جاسوسم هدايت كند.



مسعودي با اشاره به وجود دلال.ها به عنوان يكي از مشكلات اساسي فوتبال، عنوان كرد: اگر هر كس در جايگاه خودش قرار داشته باشد اين مشكلات نخواهد بود، به نظر من كسي كه در رشته تربيت بدني تحصيلات علمي نداشته نبايد وارد ورزش شود.



وي يادآور شد: حق انتقاد از ديد يك كارشناس را براي خودم قائلم، بايد بدانيم چرا پيام و ابومسلم هر ساله مشكل دارند، اين دو تيم نماد ورزش خراسان رضوي هستند و چيزي به اندازه آنها بازتاب ندارد.



تا زماني كه ابومسلم و پيام داراي ثبات مديريت نباشند وضعيت هر دو تيم همين است



كاپيتان سابق تيم فوتبال پيام خراسان گفت: با واكاوي وضعيت ابومسلم و پيام به مشكلات مديريتي اين دو باشگاه پي مي.بريم، يكي از اركان مديريت، جذب و حفظ اسپانسر است كه متاسفانه باشگاه.هاي ما در اين زمين به خوبي عمل نكرده.اند.



وي افزود: حفظ تيم در ليگ برتر راحت.تر از صعود از ليگ دسته اول است، اگر پيام دچار مشكلات مديريتي نبود در ليگ برتر باقي مي.ماند، در زمان حضور در ليگ برتر ما تيم نبوديم، بازيكنان و ارنج تيم به صورت سليقه.اي بود و حاشيه بي.داد مي.كرد.



مسعودي تاكيد كرد: براي صعود به ليگ برتر و موفقيت تيم نيازمند صداقت هستيم، ما منكر تلاش و هزينه كردن صفايي نيستيم اما وقتي يك تيم با دست خالي پيروز مي.شود و از مدير عاملش يك خسته نباشيد نشنيده، آيا مي.توان اين را مديريت حرفه.اي ناميد؟!



نمي.دانيم زمين.هايي كه به عنوان پاداش به ما داده.ند ارزشي دارد يا خير



وي با اشاره به پاداش.هايي كه در طول فصل گذشته به بازيكنان پيام وعده داده شد، عنوان كرد: در بازي.هاي پاياني به ما اعلام كرده بودند كه در صورت پيروزي در هر بازي پاداشي دريافت خواهيم كرد و حتي حنطه، سرمربي تيم ابومسلم مدعي شد كه در صورت نرسيدن پاداش.ها از سوي صفايي، وي به تيم استان خود كمك خواهد كرد.



مسعودي تشريح كرد: ما پيروز شديم و از پاداش.ها هيچ خبري نشد، تربيت بدني از طريق هيات فوتبال استان مقداري كمك كرد اما پاداش بازي آخر به ما نرسيد.



وي در خصوص زمين.هاي پاداشي صفايي به بازيكنان پيام، گفت: اين زمين.هاي 500 متري براي بازيكنان و 1000 متري براي مربيان تيم، در 180 كيلومتري جاده نيشابور واقع شده و موقوفه است و داراي كاربري كشاورزي است و نه گردشگري و من كه قصد فروش زمينم را دارم نمي.دانم داراي ارزش است يا خير.



از چمنيان با دست خالي چه انتظاري مي.توان داشت



كاپيتان سابق تيم فوتبال پيام خراسان با بيان اينكه پس از شكست مقابل تيم مقاومت شيراز در فصل گذشته ليگ دسته اول، سايه رمضان شكري روي تيم ما بود، به رفتن چمنيان از پيام اشاره كرد و افزود: از ابتداي فصل حرف از آمدن شكري بود، چطور يك مربي مي.توانست با اين استرس كار كند؟ مربي كدام حاشيه اطراف تيم را بايد جمع مي.كرد؟ آيا از چمنيان با دست خالي انتظار نتايجي بهتر را مي.توان داشت؟



وي اذعان كرد: دو بازي خارج از خانه را مقابل تيم.هايي با امكانات بسيار زياد، باختيم و چمنيان را كنار گذاشتند، وي مربي ما نبود بلكه دوست خوبي براي بازيكنانش بود و با ما زندگي مي.كرد و از نظر عاطفي تاثير زيادي روي بازيكنان پيام مي.گذاشت.



وي دليل اصلي كناره.گيري چمنيان از سرمربيگري پيام را آمدن رمضان شكري و قول وي مبني بر آوردن 300 ميليون تومان براي بازيكنان دانست چرا كه شكري اعلام كرده بود كه در صورت سرمربيگري در پيام براي اين تيم پول مي.آورد.



مسعودي تاكيد كرد: در زمان حضور چمنيان تيم ما مشكل فني نداشت و حتي در بازي.هاي آخر كه به پيروزي رسيديم وي به دهقاني، سرمربي وقت تيم براي ارنج تيم راهنمايي مي.داد و ديديم كه پيام نتيجه گرفت.



مالك باشگاه دخالت زيادي در امور فني و تركيب تيم داشت



وي با اعتقاد بر اينكه پيام در فصلي كه گذشت پتانسيلي بهتر از پيام سال 86 در ليگ برتر داشت، ابراز كرد: گروه الف كه تيم ما در آن حضور داشت بسيار وحشتناك.تر از گروه ب ليگ دسته اول بود اما ما تيم.هاي پرقدرتي همچون داماش، مس رفسنجان و مقاومت را شكست داديم و به همين دليل نمي.توان به كار فني تيم ايراد گرفت.



وي يادآور شد: وقتي به مربي و بازيكنان امكانات بدهيد بايد از آنها انتظار نتيجه داشته باشيد اما ما با دست خالي بازي كرديم و نتيجه گرفتيم.



مسعودي تنها راه نجات پيام از وضعيت فعلي را آمدن شخصي با وضعيت بسيار خوب اقتصادي و پرداخت تمام بدهي.ها توسط وي و سپس اقدام براي بستن تيم خواند.



وي به عدم هماهنگي تيم به خاطر تركيب متفاوت در دوره حضور شكري به عنوان يكي از دلايل اصلي نتيجه نگرفتن در آن مقطع اشاره كرد و افزود: مالك باشگاه مدعي شده بود كه نتيجه نگرفتن پيام در زمان سرمربيگري شكري، به دليل كم.كاري بازيكنان بود اما اين مساله دروغ محض است و تماشاچيان مخالف و موافق كه بازي را ديدند مي.دانستند كه مشكل از بازيكنان نيست بلكه مشكل از هماهنگي تفكر مربي با بازيكنان بود و براي رسيدن به اين هماهنگي ما 3 بازي را از دست داديم.



كاپيتان سابق تيم فوتبال پيام خراسان با بيان اينكه صفايي دخالت زيادي در تركيب تيم و امور فني داشت، توضيح داد: در ديدار با مس رفسنجان به چمنيان تاكيد شده بود كه مسعودي بازي نكند يا در صورت حضور در تركيب،. كاپيتان نباشد كه اين فشار روي شكري هم قرار داشت و در ديدار با نفت مسجد سليمان كاپيتان تيم نبودم.



وي خاطرنشان كرد: اخلاق من با بسياري از مربيان مثل شكري تفاوت دارد، من به علم و تحصيل در ورزش معتقدم و حرف.هايم را صراحتا مي.زنم و انتقاد مي.كنم، در زمان حضور شكري بازيكناني در حال ورود به پيام بودند كه با اخلاق ما متفاوت بودند.



مبلغ قرارداد بازيكنان پيام بين 20 تا 30 ميليون تومان بود



مسعودي معتقد است در حال حاضر اگر از بازيكني براي حضور در پيام دعوت شود، نخواهد پذيرفت، چرا كه همه از چگونگي اوضاع باشگاه پيام مطلع هستند.



وي مبلغ قراداد فصل گذشته بازيكنان پيام را بين 20 تا 30 ميليون تومان اعلام كرد و گفت: برخي از بازيكنان ما مثل حميد مروي براي بازي در فولاد نطنز تنها در نيم فصل مبلغ 60 ميليون تومان پيشنهاد داشتند اما در پيام ماندند، پس ما براي پول به پيام نيامديم كه علت نتيجه نگرفتن را كم كاري به خاطر بي.پولي مي.دانند.



بين صنايع و ورزش در خراسان، اعتمادسازي نشده است



وي با انتقاد از شهرداري مشهد در عدم حمايت از تيم.ها با وجود بودجه ورزشي بسيار زياد آن، اظهار كرد: چطور شهرداري.هاي ياسوج، اردبيل، تبريز، كرج، بندرعباس و اهواز تيم.هاي فوتبالي و غير فوتبالي دارند اما شهرداري مشهد با اين بودجه ورزشي تيمي ندارد، مگر شهرداري.هاي ديگر تفكر همگاني ندارند؟



مسعودي ادامه داد: ما نمي.گوييم پول بدهند تا به تيم.ها كمك شود بلكه مي.توانند با اختصاص 2 يا 3 تابلوي تبليغاتي شهر براي ديدارهاي پيام و اختصاص 20 جلسه سالن و استخر رايگان به اين تيم كمك كنند چرا كه همه اين موارد براي پيام هزينه.آور است.



وي با طرح اين سوال كه ارتباط بين صنايع و ورزش را در استان ما چه كسي بايد برقرار كند؟ خاطرنشان كرد: اگر مدير كل تربيت.بدني رابط بوده، موفق عمل نكرده و از داوري انتظاري بيش از اين.هاست.



وي اضافه كرد: چرا از مديران صنايع براي تماشاي بازي.هاي ابومسلم و پيام دعوت نمي.شود؟ استاندار بايد به كارخانه.ها دستور حمايت از تيم.ها را بدهد و از چهره.هاي پيشكسوت ورزشي مثل آرين.منش، نماينده مردم مشهد در مجلس و بصيري.پور، عضو شوراي اسلامي شهر مشهد كه مي.توانند سياسي هم باشند در هيات مديره باشگاه.ها استفاده شود.



چرا بعد از سقوط ابومسلم و پيام به ليگ دسته اول همه بر سر جاي خود باقي ماندند



كاپيتان سابق تيم فوتبال پيام خراسان گفت: در زمان سقوط ابومسلم و پيام از ليگ برتر، يك مساله مهم در هنگام نتايج ضعيف اين تيم.ها مشهود بود و آن اينكه بعد از ناكامي اين دو تيم هيچ اتفاقي در ورزش خراسان رضوي نيفتاد و همه بر سر جاي خود باقي ماندند.



وي با بيان اينكه بايد براي تيمي كه مي.توانست به ليگ برتر برود اما به دليل سوء مديريت كارش به اينجا رسيد تاسف خورد، گفت: اتفاقات بدي در مدت فصل گذشته افتاد اما در نهايت با همت بازيكنان و مربيان و تفكر سالمي كه داشتند اين تيم با كسب امتيازات لازم در ليگ دسته اول باقي ماند و اگر اين تيم سقوط كند بايد با عوامل اين سقوط به بدترين شكل برخورد شود.



نادر دست.نشان فوتبال بومي خراسان را كشت



مسعودي همچنين به حضور نادر دست.نشان در سال.هاي گذشته در پيام اشاره كرد و وي را يكي از افراد نابودكننده فوتبال بومي در خراسان دانست.



وي گفت: دست.نشان بازيكنان غير بومي زيادي را به پيام آورد و هيچ كس از وي انتقاد نكرد. در آن زمان امير محبي، عليرضا جليلي، مصطفي حقي.پور و ... همه از پيام رفتند و بازيكنان بومي مشهد مثل هميشه لگدمال شدند.



مسعودي گفت: اگر در مشهد باشم حتما كانديد رياست هيات فوتبال خراسان رضوي خواهم شد چرا كه حداقل براي بيان راهكارهايم در خصوص خروج فوتبال استان از بحران حال حاضر جايي خواهد بود.



وي ادامه داد: متاسفانه هيات فوتبال خراسان رضوي با وجود تلاش.هايي كه مي.كند در برخوردهايش با مديراني كه تيم.ها را نابود مي.كنند قاطعيت ندارد.



كاپيتان تيم فوتبال پيام خراسان در پايان صحبت.هايش در ايسنا، اظهار كرد: آه و نفرين زيادي از سوي خانواده.هاي بازيكنان تيم پيام پشت سر اين تيم است و براي اين تيم دعا نمي.كنند، باشگاه حتي مبلغ بيمه عمر مرحوم زاده.علي را به خانواده.اش پرداخت نكرد و شايد دليل بدشانسي.هاي ما به اين مسايل برمي.گردد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن