تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821043950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شركتهاي كوچك فرانسوي در استانه تعطيلي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: شركتهاي كوچك فرانسوي در استانه تعطيلي هستند
تهران / واحد مركزي خبر/ اقتصادي 87/09/03
نزديك به يك سوم از شركت هاي كوچك فرانسوي احتمالا تا پيش از پايان سال جاري ميلادي تعطيل خواهند شد.
مشكلات شركت ها به ويژه شركت هاي شكننده تر مثل شركت هاي كوچك، به علت بحران مالي تشديد شده است به طوريكه بيست و نه درصد از مديران شركت هاي كوچك بيم دارند در سال جاري ميلادي ورشكسته شوند.
در حاليكه تاكنون فعاليت هاي حساس، چهل و نه درصد از شركت هاي كوچك فرانسوي به علت كاهش قدرت خريد مردم كاهش يافته است، شصت و سه درصد از اين شركت ها، پيامدهاي سنگين بحران مالي را بر فعاليت هاي خود پيش بيني مي كنند.
مشكلات در ميزان سرمايه اين شركت ها از هم اينك آشكار شده است. در حقيقت شاخص اوضاع مالي يعني درصد شركت هايي كه از بهبود شرايط مالي خبر مي دهند در مقايسه با شركت هايي كه از وخامت اوضاع مالي خود ار تاييد مي كنند؛ در سه ماه، از سيزده درصد به منفي بيست و سه درصد سقوط كرد.
اين آمار ، پنجاه و سه درصد از كارفرمايان را بدبين كرده است. اين ميزان بدبيني پيش از اين تنها يك بار و در فوريه سال دو هزار و سه چند روز پيش از آغاز جنگ عراق مشاهده شده بود.
به گزارش پايگاه اينترنتي روزنامه فرانسوي لا تريبون، مديران شركت هاي كوچك در درجه اول، نگران كاهش سفارش ها يا كاهش ميزان مصرف مشتريان هستند و پس از آن نگران ميزان سودآوري شركت و افزايش قيمت ها از سوي تامين كننده ها، هستند.
در چنين شرايطي اوضاع بازار كار نيز وخيم مي شود؛ آمار ايجاد فرصت هاي جديد شغلي در سه ماهه سوم ميلادي نيز منفي بود.

كد/106/138/
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن