تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواص سحر امیز فلز نقره


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: “لا تختموا بغیر الفضه فان رسول الله علیه و آله قال” جز انگشتر نقره بدست مكنید زیرا پیامبر فرمود خدا پاك نكند دستی كه در آن انگشتر آهن باشد .
نقره صد ها بار بیش از سایر مواد ضد عفونی كننده موثر است و ۶۵۰ میكرب را از بین می برد. شاید خود شما كه همیشه یك انگشتر نقره با نگین عقیق در دست دارید ,اطلاع نداشته باشید كه چه خاصیت بزرگی در این فلز گرانبها هست وچگونه بدون اینكه خود بدانید مراقب سلامت شماست.اخیرا” دكتر هاری ماركراف استاد پزشكی دانشگاه سانت دویس پس از آزمایشهای متعدد اعلام كرد كه نقره صدها بار بیش از سایر داروهای ضد عفونی و ضد میكرب , میكربها را از بین می برد در حالیكه نقره به تنهایی می تواند ۶۵۰ میكرب را نابود كند بدون اینكه مانند دیگر ضد عفونیها عوارض بعدی بر جای گذارد.استاد دیگری بنام چالز فوكس دارویی از نقره تهیه كرده است به نام سولفادیازین نقره , كه در معالجه سر ما خوردگی و جوش های پوستی و در هفتاد در صد سوختگیهای جلدی مورد استفاده قرار می گیرد .
همچنین شر كت های هواپیمایی انگلستان , سویس , آلمان , اسكاندیناوی, فرانسه ,كانادا , ایتالیا , ژاپن و… از آن در داخل هواپیما به عنوان یك میكرب كش قوی استفاده می كنند . حتی در سویس برای ضد عفونی كردن آب آشامیدنی شهر از نقره استفاده می كنند. فضه ( نقره ) در تفریح و دلگشایی قلب , نزدیك به یا قوت است . برای بد بویی دهان و رفع رطوبتهای لزج و عفونت بلغم و مالیخولیا , دیوانگی , وسواس , سرفه , استسقا , طحال , سنگ مثانه و كلیه ها سودمند است .

ضمادش تحلیل برنده ورمها و با جیوه كشته شده برای رفع بواسیر مفید است. نقره در داروهای چشم جهت روشنایی و تقویت چشم سودمند است , مصلح ضرر نقره , كتیرا است .







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 715]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن