تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - قاتل فراري پس از 3 سال به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حوادث - قاتل فراري پس از 3 سال به دام افتاد
حوادث - قاتل فراري پس از 3 سال به دام افتاد

گروه حوادث: مردي كه در جريان درگيري دوستش را به قتل رسانده و متواري شده بود پس از سه سال در يك نانوايي در تهران شناسايي و دستگير شد. دوم اسفندماه سال 85 كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان فاروج در جريان به قتل رسيدن مرد ميانسالي به نام رسول قرار گرفتند كه در يكي از باغ‌هاي اطراف اين شهرستان به قتل رسيده بود. پسر رسول درخصوص اين حادثه به كارآگاهان گفت: همراه پدرم و دوستش به باغ‌مان رفتيم مشغول خوردن ميوه بوديم كه ناگهان پدرم و ايوب با هم درگير شدند من با چوبي كه در آنجا قرار داشت يك ضربه به ايوب وارد كردم ايوب نيز در جريان اين درگيري با چاقو يك ضربه به من و چند ضربه نيز به پدرم زد و سپس متواري شد.

پس از اظهارات پسر مقتول، جسد به پزشكي‌قانوني انتقال داده شد و تحقيقات براي دستگيري ايوب آغاز شد. بررسي‌ها ادامه داشت تا اينكه هفتم تيرماه سال 85 متوجه شدند ايوب به تهران آمده و مخفي شده است.
بدين‌ترتيب بررسي‌ها براي شناسايي مخفيگاه او آغاز شد تا اينكه سرانجام پس از گذشت سه سال روز چهارشنبه هفته گذشته ايوب در حالي كه در يك نانوايي در حال استراحت بود شناسايي و از سوي ماموران كلانتري 108 نواب دستگير شد. اين جوان 26 ساله پس از انتقال به پليس آگاهي پايتخت به تشريح جنايت پرداخت و گفت: مدت‌ها قبل از حادثه با مقتول و پسرش اختلاف داشتم روز حادثه نيز به باغ رفته بوديم و مشغول خوردن ميوه بوديم كه رسول و پسرش با فحاشي به سمت من حمله كردند. من هم در دفاع از خودم با چاقويي كه همراه داشتم يك ضربه به پسر مقتول و چند ضربه هم به مقتول وارد كرده و سپس متواري شدم پس از حادثه ابتدا به مشهد رفتم اما پس از آنكه متوجه شدم رسول جان سپرده است به تهران آمده و در يك نانوايي كه متعلق به اقوامم بود مشغول به كار شدم.
سرهنگ كارآگاه سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: متهم اعتياد به موادمخدر داشته و با دستگيري و اعترافات اين متهم، او در اختيار كارآگاهان شهرستان فاروج قرار گرفت.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن