تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820950699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب فضيلت عراق خواستار توجه به ملاحظات خود در توافقنامه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حزب فضيلت عراق خواستار توجه به ملاحظات خود در توافقنامه شد
سياسي. عراق . توافق . فضيلت
بغداد- رييس فراكسيون حزب فضيلت در مجلس عراق روز چهارشنبه گفت درصورتي كه دولت عراق ملاحظات اين حزب را در برخي بندهاي توافقنامه خروج نيروهاي اشغالگر ازعراق در نظر نگيرد، به آن راي مثبت نخواهد داد.

به گزارش ايرنا، حسن الشمري رييس فراكسيون حزب فضيلت اسلامي به رهبري آيت الله شيخ محمد اليعقوبي در پايان نشست امروز پارلمان عراق به خبرنگاران گفت كه حزب فضيلت از ابتدا با روند و نحوه مذاكرات در خصوص توافقنامه مخالف بوده است .

وي افزود: ما ملاحظاتي در خصوص توافقنامه داريم كه آن را به دولت عراق منتقل خواهيم كرد و تا زماني كه دولت به اين ملاحظات توجه نكرده و به آن پاسخ مثبت ندهد، به اين توافقنامه راي مثبت نخواهيم داد.

الشمري خاطر نشان كرد: پيش نويس توافقنامه كنوني ، در صورتي كه به همين گونه به امضا برسد، صدمات زيانباري به حاكميت و منافع مردم عراق وارد خواهد كرد.

رييس فراكسيون حزب فضيلت همچنين گفت كه اين حزب با امضاي هرگونه توافقنامه يا قرارداد با آمريكا، ژاپن ، كشورهاي اروپايي و نيز كشورهاي همجوار كشورهاي عربي مانعي نمي‌بيند، اما مشروط بر اينكه منافع ملي عراق در اين قرارداد در نظر گرفته شود.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن