تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس اتباع خارجي: بيش از سه ميليون تبعه خارجي به صورت غيرمجاز در ايران حضور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس پليس اتباع خارجي: بيش از سه ميليون تبعه خارجي به صورت غيرمجاز در ايران حضور دارند
رييس پليس مهاجرت و اتباع خارجي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد سه ميليون و 250 هزار تبعه خارجي به صورت غيرمجاز در ايران حضور دارند.


سرهنگ "غلامرضا رضائيان " روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: براساس برآورد پليس از اين تعداد دو ميليون و 500 هزار نفر تبعه افغانستان ،300 هزار نفر تبعه پاكستان ، 300 هزار نفر تبعه عراق ، 100 هزار نفر تبعه بنگلادش و 50 هزار نفر تبعه كشورهاي آفريقايي هستند.
به گفته وي، اتباع بنگلادش كه اقدام به تكدي گري مي كنند به صورت فصلي در كشور حضور مي يابند و در فصول سرما تهران را به مقصد مناطق گرمسيري ترك مي كنند.
رييس پليس مهاجرت و اتباع خارجي ناجا با استناد به آمار قوه قضاييه، گفت: بدون درنظر گرفتن اتباع افغاني و عراقي حدود يك هزارو 500 نفر از اتباع خارجي در زندانهاي ايران به سر مي برند .
وي همچنين تعداد اتباع مقيم در هفت ماه گذشته را 11 هزارو 453 نفر اعلام كرد و گفت: 28 هزار و 658 نفر نيز تمديد پروانه اقامت و يك هزارو 256 نفر نيز اقامت ازدواجي دريافت كرده اند .
رييس پليس مهاجرت و اتباع خارجي ناجا به هموطناني كه قصد ازدواج با اتباع خارجي توصيه كرد قبل از هر تصميمي اقدام به مشورت با پليس اتباع خارجي نمايند .
رضائيان همچنين تعداد ايرانياني كه در هفت ماهه امسال از كشور خارج شده اند را سه ميليون و 450 هزار نفر اعلام كرد و گفت : يك ميليون و 260 هزار خارجي نيز در اين مدت از كشور خارج شده اند .
وي با اشاره به اينكه ‌در اين مدت سه ميليون و 350 هزار ايراني وارد كشور شده اند، گفت : تعداد مسافران خارجي كه در هفت ماهه به كشور واردشده اند يك ميليون و 302 هزار نفر بوده است .
رييس پليس مهاجرت و اتباع خارجي ناجا همچنين از اشتغال به تحصيل يك هزارو 236 نفر از اتباع افغاني در كشور خبر داد و گفت : 40 درصد از دانشجويان خارجي كشور افغاني هستند .
رضائيان در ادامه گفت وگو با خبرنگاران سه ارگان سازمان حج و زيارت ،وزارت خارجه و وزارت بازرگاني را مجاز به اعزام زائر به حج تمتع در مقطع حج اعلام كرد .
رضائيان همچنين 17 فرودگاه كشور را مجاز به اعزام حجاج اعلام كرد و گفت : لازم است افراد از ورود به ايستگاههاي پروازي خارج از سيكل ها موجود خودداري كنند .
رييس پليس مهاجرت و اتباع خارجي ناجا سهميه روزانه ايران در مواقع عادي براي مسافرت به عراق به منظور زيارت را سه هزار نفر اعلام كرد و گفت : اين سهميه در مواقع خاص به پنج هزار نفر مي رسد .
وي در مورد اعزام اتباع خارجي به سفر حج نيز گفت :‌اين گونه اعزام ها به دو صورت ترانزيت و مقيم صورت مي گيرد .
رضائيان ادامه داد : حدود سه هزار تبعه خارجي كه اكثرا مربوط به كشورهاي آسياي ميانه هستند از طريق ايران به حج ترانزيت مي شوند .
وي همچنين با اشاره به اعزام دو هزارو و 500 نفر از اتباع خارجي مقيم ايران به حج، گفت : اين افراد از سهميه جمهوري اسلامي ايران براي حج استفاده نمي كنند.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 627]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن