تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحليل مهر قبل از ديدار امشب/اماراتي ها عمق دفاع ايران را نشانه رفته اند/لژيونرها نقطه اتكا تيم ملي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تحليل مهر قبل از ديدار امشب/اماراتي ها عمق دفاع ايران را نشانه رفته اند/لژيونرها نقطه اتكا تيم ملي
تيم ملي فوتبال كشورمان در حالي امشب سومين ديدار خود را در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني مقابل امارات برگزار خواهد كرد كه حريف با انگيزه هايي متفاوت گام در اين ميدان خواهد گذاشت تا در نبرد "مرگ و زندگي" اميدهايش براي صعود زنده بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، براي تيم فوتبال امارات كه سه ديدار قبلي را بدون امتياز پشت سر گذاشته ديدار با ايران شرايط كاملا متفاوتي دارد و اين تيم براي پيروزي انگيزه هاي قوي و غيرقابل انكاري دارد. اين شرايط مي طلبد تا تيم ملي با هوشياري و تدبير ويژه گام در اين ميدان سخت بگذارد.

از اردوي تيم ملي فوتبال امارات خبر مي رسد ، دست اندركاران ورزش ، فدراسيون فوتبال و برخي چهره هاي سياسي اين كشور با بسيج تمامي امكانات خود و وعده پاداش هاي ميلياردي به بازيكنان امارات تلاش دارند تا با هر ترفندي در اين ديدار پيروز شوند.

ظرف روزهاي گذشته مطبوعات و رسانه هاي امارات با چاپ عكس شادي بازيكنان امارات و پخش تصاويرقهرماني تيم فوتبال جوانان اين كشور در آسيا بدنبال برانگيختن احساسات ملي براي جذب هواداران بيشتر بوده اند و از جوانان و تماشاگران اين تيم خواسته اند تا با پركردن ورزشگاه 12 هزار نفري آل مكتوم به حمايت از تيم ملي فوتبال كشورشان بپردازند و بازيكنان اماراتي را در اين مسابقه سخت و سرنوشت ساز حمايت كنند.

از سوي ديگر بازيكنان تيم ملي امارات كه زنده ماندن اميدهايشان براي صعود به جام جهاني به ديدار امشب با ايران گره خورده است، براي پيروزي در اين مسابقه حساس انگيزه هاي زيادي دارند و خوب مي دانند اگر درچهارمين مسابقه مقدماتي نيز نتوانند به پيروزي دست يابند، جايگاه خود را در تيم ملي امارات از دست خواهند داد و بازيكنان تيم جوانان امارات پس از قهرماني درمسابقات قهرماني آسيا درعربستان، جايگزيناني شايسته براي بازيكنان با تجربه و نسل قديم فوتبال اين كشورخواهند بود.

خطر حذف ازمسابقات مقدماتي جام جهاني بازيكنان امارات را با نوعي برانگيختگي احساسي همراه كرده تا اين تيم با پوشش ضعف هاي خود در سه ديدارگذشته با آمادگي كامل و انگيزه هايي متفاوت در ديدار امشب حاضر شود. اماراتي ها كه برخلاف ديدارهاي گذشته حالا بازيكنانشان دركوران بازيهاي ليگ از آمادگي بيشتري برخوردارند، اميدوارند تا در شرايط بهتري با تيم پرمهره ايران روبرو شوند.

"آريگو ساكي"مربي كهنه كارايتاليايي كه به تازگي به عنوان مشاور در تيم ملي امارات مشغول شده است براي اين نبرد حياتي تمامي ترفندهاي حرفه اي خود را بكارخواهد گرفت .

او كه به همراه جمعي از آناليزورها و تئوريسن هاي ايتاليايي به امارات آمده با تحليل سه مسابقه ايران مقابل عربستان، كره شمالي و ديدار دوستانه با قطر براي پيروزي در ديدار امشب، عمق خط دفاعي ايران را هدف گرفته است جايي كه سيد جلال حسيني و پيروز قرباني در غياب هادي عقيلي و محسن بنگر مصدوم يك تركيب جديد به شمارمي روند كه هنوزهماهنگي كامل را ندارند و نمي توان به استحكام عمق دفاع تيم ملي اعتماد كرد.

اين درحالي است كه كادر فني تيم ملي فوتبال امارات در روزهاي گذشته تمرينات ويژه اي را روي ضد حملات و حركات سرعتي "اسماعيل حمادي" و"اسماعيل مطر" برنامه ريزي كرده اند و به نظرمي رسد قصد دارند از ناهماهنگي مركزخط دفاع تيم ملي براي رسيدن به دروازه ايران استفاده كند.

با اين شرايط انتظار مي رود امارات در 20 دقيقه ابتدايي با بازيسازي درپشت محوطه جريمه ايران و پاسهاي كوتاه وتك ضرب تيم كشورمان را تحت فشارحملات خود قرار دهد و حفظ دروازه تا سپري شدن اين دقايق مي تواند به مرور تيم ملي را از زير فشارخارج و بر بازي مسلط كند. نقش بازيكنان خط مياني نظيركريم باقري و جواد نكونام در اين دقايق بسياربا اهميت است و اين دو مي توانند با نزديك شدن به خط دفاعي و تمركز بيشتر، حملات حريف را خنثي كنند.

اين اطلاعات مي طلبد تا كادرفني تيم ملي با هوشياري و تيزهوشي گام در اين ميدان سخت بگذارد و بداند كه سپري شدن دقايق ابتدايي بازي كه قطعا با بازي هجومي تيم ميزبان همراه خواهد بود ، مي تواند به مرور آرامش رواني حريف را برهم بزند و حريف را عصبي و از شرايط عادي دور كند و اين شرايط براي ضربه زدن و غافلگير كردن حريف ايده آل است.

بازيكنان باتجربه و لژيونرتيم ملي كه دراين ديدار برگ برنده ايران خواهند بود، بايد ابتدا سرعت و بازي هجومي تيم امارات را خنثي كنند و با از كار انداختن مهره هاي كليدي اين تيم بويژه درخط مياني و حمله به فكر اجراي برنامه هاي تاكتيكي براي رسيدن به دروازه امارات باشند.

امارات كه به گواه تاريخ هرگز حريف جدي براي ايران نبوده و در9 بازي از 12 مسابقه گذشته همواره مغلوب فوتبال ايران شده است در اين ديدار به دنبال اتفاقات و حوادث غيرطبيعي است تا شايد از حريفي بزرگ به نام ايران امتيازبگيرد ، انتظاري كه به نظر نمي رسد مردان غيرتمند فوتبال ايران كه پيروزي در اين مسابقه نيمي از راه صعودشان به جام جهاني قطعي مي كند ، اجازه وقوع آن را بدهند.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن