تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رد كليف پرفروشترين فيلم ژاپن شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "رد كليف" پرفروشترين فيلم ژاپن شد
فيلم سينمايي "رد كليف" ساخته جان وو براي سومين هفته پياپي در بازار ژاپن پرفروشترين فيلم شد و مجموع فروش خود را به 87/25 ميليون دلار رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسكرين ديلي اعلام كرد فيلم جديد وو در 16 روز اول اكران بيش از دو ميليون بليت فروش داشته است. توني ليونگ چيو واي، تاكشي كانشيرو، ژانگ فنگي، چانگ چن و لين چيلينگ در فيلم 80 ميليون دلاري "رد كليف" بازي مي‌كنند.

داستان در آخرين روزهاي حكمراني سلسله هان در سال 208 روي مي‌دهد و درباره نبردهايي است كه دوره "سه امپراتوري" و حكمراني سه امپراتور در چين را به همراه داشت. از "رد كليف" به عنوان پرهزينه‌ترين فيلم تاريخ سينماي آسيا ياد مي‌شود.

اين فيلم در دو قسمت ساخته شده و بخش دوم آن آوريل 2009 اكران مي‌شود. "رد كليف" تنها فيلمي است كه امسال سه هفته پشت سر هم در صدر جدول بازار فروش ژاپن قرار گرفته است. انتظار مي‌رود اين فيلم در نهايت 50 ميليون دلار بفروشد.

فيلم كمدي "پرواز شاد" با بازي هاروكا آياسه با 25/2 ميليون دلار و 164 هزار بليت فروش فيلم دوم شد. "متهم ايكس" نيز پس از هفت هفته در رده چهارم قرار گرفت.

اين فيلم با 40 ميليون دلار يكي از پنج فيلم پرفروش ژاپني اين كشور در سال 2008 است. "اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" استيون اسپيلبرگ با 06/59 ميليون دلار پرفروشترين فيلم خارجي اكران شده در ژاپن در سال 2008 است.
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن