تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821147118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره نوآوري و شكوفايي در اصفهان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره "نوآوري و شكوفايي" در اصفهان برگزار مي شود
اصفهان - خبرگزاري مهر: دبير جشنواره برگزيدگان نوآوري و شكوفايي با اشاره به توانايي بالاي جوانان خلاق و مبتكر ايراني اظهار داشت: برگزاري اين جشنواره مي تواند درياي بيكران علم و نوآوري مبتكرين و جوانان خلاق را در مسير قرار دهد و ميداني بازتر از گذشته براي فعاليت آنان فراهم كند.

علي رباني در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص نوآوري و شكوفايي افزود: بايد زمينه را براي اشاعه و رشد نوآوري در جامعه فراهم كنيم تا اين امر به يك فرهنگ در جامعه تبديل و اين موضوع نياز به يك برنامه ريزي دقيق دارد.

وي ادامه داد: برگزاري اين جشنواره امسال براي اولين بار به صورت نمادين خواهد بود كه انتظار مي رود اين جشنواره مقدمه اي براي برگزاري آن در سالهاي آتي باشد و همه ساله شاهد رشد و ارتقاي اين جشنواره باشيم.

رباني ادامه داد: اين جشنواره در بخش نوآوري در سه رده سني 18 سال، 18تا 30 سال و از 30سال به بالا برگزار مي شود و در بخش شكوفايي هم در زمينه طرح هاي دستگاه ههاي اجرايي كه عملياتي شده است و در رفاه و آسايش مردم تاثير گذار بوده است مي توانند آثار شركت دهند.

دبير جشنواره يادآور شد: فراخوان طرح شركت در اين جشنواره در سطح شهر قابل ملاحظه است و در نهايت برترينهاي اين جشنواره به جشنواره ملي راه خواهند يافت.

رباني در بخش پاياني سخنان خود به خبرنگار مهر در خصوص زمان برگزاري اين جشنواره گفت: اين جشنواره در اواخر آذر ماه سال جاري در اصفهان برگزار خواهد شد.
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن