تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813155827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي دريافت سهميه جهاني؛آغاز زودهنگام اردوهاي تيم ملي واليبال/ سفر به اروپا و دعوت از تركيه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: براي دريافت سهميه جهاني؛آغاز زودهنگام اردوهاي تيم ملي واليبال/ سفر به اروپا و دعوت از تركيه
اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي واليبال كشورمان براي شركت در مرحله دوم مسابقات زيرگروه جام جهاني 2010 ايتاليا از اواسط مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور آغاز شده و تا سفر به اروپا و ميزباني از ملي‌پوشان تركيه ادامه پيدا مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين معدني كه بابت حضور در راس تيم ملي واليبال براي شركت در مسابقات مقدماتي جام جهاني مطمئن شده است برنامه‌هاي خود را جهت آماده سازي ملي پوشان تنظيم كرده تا امروز آن را به رئيس فدارسيون واليبال ارائه دهد.

اگرچه پيش از اين اعلام شده بود دورجديد تمرينات تيم ملي واليبال در پايان مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور و احتمالا پس از ايام نوروز 88 آغاز مي شود، اما حسين معدني قصد دارد براي جلوگيري از افت بدني بازيكنان مورد نظرش بلافاصله پس از پايان مسابقات باشگاهي نسبت به برپايي اردو اقدام كند. حتي در صورت موافقت رئيس فدراسيون چند مرحله اردوي مقطعي هم دراواسط مسابقات ليگ برتر برگزار خواهد شد.

سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برگزاري اردو در پايان نيم فصل نخست مسابقات ليگ برتر حتمي است اما در صورت امكان پيش از آن هم يك مرحله اردوي كوتاه مدت تشكيل مي دهيم تا ارزيابي‌هاي اوليه از بازيكنان مورد نظر زودتر انجام شود.

وي با بيان اينكه برپايي اردوهاي مقطعي در نيم فصل دوم مسابقات هم در برنامه‌هاي تنظيم شده لحاظ شده است، تصريح كرد: همزمان با پايان مسابقات ليگ برتر تيم ملي واليبال كار رسمي خود را آغاز مي كند. در صورتي كه مسابقات ليگ دهه دوم اسفند ماه تمام شود، در روزهاي پاياني سال جاري يك مرحله اردو خواهيم داشت در غير اين صورت هفته اول ايام نوروز را به برپايي اردو اختصاص مي دهيم و آن را به طور مستمر ادامه مي دهيم.

معدني با اشاره به اينكه براي شركت در مسابقات انتخابي المپيك 2008 پكن اردوهاي تيم ملي پس از ايام نوروز تشكيل شد، خاطرنشان كرد: استراحت مطلق بازيكنان در نوروز 87 تاثير كاملا منفي بر روي ميزان آمادگي بدني آنها گذاشته بود، طوريكه تمام جلسات اردوي اول را به بازگشت آمادگي آنها اختصاص داديم. براي مواجه نشدن دوباره با اين مشكل اردوي زودهنگام را براي تيم ملي جهت حضور در مسابقات انتخابي جهان در نظر گرفته ايم.

"سفر به اروپا و ديدار با تيم ملي تركيه در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي نيز دو برنامه ديگر حسين معدني براي اعزام تيم ملي به مرحله دوم مسابقات زيرگروه جام جهاني 2010 ايتاليا است."

وي در اين مورد گفت: دهه دوم فروردين ماه را به اردوي برون مرزي در اروپا اختصاص داده‌ايم. البته در مورد كشور ميزبان هيچ تصميمي نگرفته‌ايم و بيشتر امكانات مطلوب و به روز را براي تعيين محل اردوي اروپايي خود مدنظر قرار مي دهيم.

سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان با بيان اينكه در ارديبهشت ما 88 نيز چند ديدار دوستانه با تيم ملي تركيه خواهيم داشت، تصريح كرد: از ترك‌ها دعوت مي كنيم تا براي انجام حداقل چهار بازي دوستانه به ايران سفر كنند. موارد يادشده برنامه‌هاي كلي تدوين شده براي تيم ملي است كه با موافقت محمدرضا داورزني اجرا مي شود.

معدني درادامه با اشاره به ارزيابي بازيكنان شاغل در ليگ برتر براي دعوت به اردوهاي تيم ملي واليبال اظهارداشت: علاوه بر نفراتي كه تيم ملي را در مسابقات AVC كاپ آسيا همراهي كردند، نفرات ديگري را هم در فهرست بازيكنان منتخب قرار داده‌ايم، چراكه برخي از ملي‌پوشان دوران افت خود را سپري مي كنند و احتمال استفاده از آنها در دور جديد تمرينات تيم ملي كم است. ضمن اينكه كار شناسايي بازيكنان توسط گروه ويژه‌اي انجام مي شود. شخصا تا هفته پيش فقط بازي‌هاي تهران را ارزيابي مي كردم اما از هفته آينده ديدارهاي برتر شهرستان‌ها را هم از نزديك مي بينم تا بهترين‌ها را به اردو فراخوانيم.

وي درمورد دستياران خود در كادر فني تيم ملي واليبال تاكيد كرد: در جريان مسابقات AVC كاپ آسيا همكاري خوبي با ميرحسيني (مربي) داشتم اما احساس مي كنم براي حضوردررقابت‌هاي آتي به يك كادر فني چهار نفره نياز داريم. گزينه‌هاي مورد نظر خود را در اين زمينه به فدارسيون واليبال معرفي مي كنم تا در صورت تاييد همكاري با آنها را آغاز كنيم.

سرمربي تيم ملي واليبال در پايان با ابراز خرسندي از حضور در راس تيم ملي واليبال گفت: اميدوارم بتوانم پاسخ اعتماد رئيس فدراسيون واليبال را با كسب سهميه حضور در مسابقات جام جهاني بدهم. ضمن اينكه بايد سعي كنيم اين اعتماد منجر به غرور كاذب در تيم ملي نشود.

مرحله دوم مسابقات زيرگروه جام جهاني 2010 ايتاليا خردادماه سال آينده برگزار خواهد شد. مسئولان فدراسيون جهاني واليبال (FIVB) خواستار برگزاري اين مرحله از رقابت‌ها در ايران هستند. مسابقات واليبال جام جهاني ايتاليا طي روزهاي 2 تا 19 مهرماه سال آينده برگزار خواهد شد.
لينک خبر: http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=785094
منبع خبر: مهر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن