تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821152233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از سياست


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه از سياست
فراكسيون اصولگرايان 68 راي موافق به محصولي داد
گروه سياسي: عضو شوراي مركزي فراكسيون اكثريت مجلس گفت: از 147 نماينده حاضر در جلسه فراكسيون اكثريت مجلس 68 نماينده به محصولي راي سفيد دادند. ولي اسماعيلي ديروز پس از پايان جلسه فراكسيون اكثريت مجلس در گفت و گو با فارس با بيان اينكه 147 نماينده در اين جلسه حضور يافتند، گفت: بررسي راي اعتماد به محصولي در دستور كار اين جلسه قرار داشت كه تعدادي از نمايندگان به اظهار نظر پرداختند و سئوالات خود را مطرح كردند و سپس سيد صادق محصولي نيز در اين جلسه توضيحاتي را ارائه كرد. وي افزود: در اين جلسه در خصوص راي اعتماد يا عدم اعتماد به محصولي نظرسنجي شد كه 68 نماينده راي سفيد، 58 نماينده راي كبود و 21 نماينده راي زرد دادند. به گفته اسماعيلي، راي سفيد به معناي موافقت، راي كبود به معناي مخالفت و راي زرد به معناي ممتنع است. نماينده گرمي در خصوص راي مجلس به محصولي در جلسه روز سه شنبه مجلس گفت: اين امر به فعاليت سيد صادق محصولي در دو روز آينده در مجلس بستگي خواهد داشت. محصولي قرار است صبح امروز نيز در جلسه فراكسيون اقليت مجلس حاضر شود.
گرامي مقدم:كروبي تابع نظر شوراي حكميت است
گروه سياسي: سخنگوي حزب اعتماد ملي تاكيد كرد: نتيجه شوراي حكميت هرچه باشد، مورد پذيرش كروبي خواهد بود. اسماعيل گرامي مقدم در گفت وگو با "ايلنا"، ادامه داد: تا كنون كروبي و اعضاي حزب اعتماد ملي اظهار نظري در مورد تركيب شوراي حكميت نداشته اند.وي تاكيد كرد: كروبي تاكنون بحثي در مورد اعضاي شوراي حكميت نداشته است و نتيجه اين شورا هرچه باشد، مورد پذيرش كروبي خواهد بود.سخنگوي حزب اعتمادملي در پايان ضمن انتقاد از انتشار اخباري مبني بر تاكيد كروبي بر عدم حضور افرادي مانند ميردامادي و سلامتي در شوراي حكميت، اظهار داشت: كروبي در مورد حضور هيچ فردي در شوراي حكميت حساسيت و يا نظر منفي ندارد. اين شايعات در جهت ايجاد تفرقه ميان گروه هاي اصلاح طلب صورت مي گيرد.
تكذيب ديدار انتخاباتي رضايي،قاليباف و لاريجاني
گروه سياسي: دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نشستي كه با آقايان لاريجاني و قاليباف داشته، در مورد سياست هاي كلان و رابطه مجمع تشخيص مصلحت نظام با مجلس شوراي اسلامي و ساير نهادها بوده است. به گزارش ايرنا، محسن رضايي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي شود وي با "محمدباقر قاليباف" شهردار تهران و "علي لاريجاني" رييس مجلس شوراي اسلامي نشست انتخاباتي داشته كه در آن بحث عبور از "احمدي نژاد" مطرح شده است، با رد اين مطلب خاطر نشان كرد ما نشستي را داشته ايم. اما در آن راجع به مسائل انتخابات رياست جمهوري هيچ بحثي نشده و تا كنون در اين باره صحبتي نكرده ايم.رضايي در عين حال گفت كه اين جلسات بطور مستمر ادامه خواهد داشت و در آن ها در مورد مسائل داخلي و شرايط بين المللي نيز بحث و گو خواهد شد.
قنبري: حضور خاتمي در انتخابات قطعي است
گروه سياسي: سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس گفت: حضور سيد محمدخاتمي در انتخابات را قطعي مي دانيم. داريوش قنبري ديروز در حاشيه نشست علني مجلس، گفت: آقاي خاتمي در دوره قبل از انتخابات رياست جمهوري به رغم عدم تمايل و به خاطر درخواست مردم پا به صحنه گذاشت. نماينده ايلام افزود: در حال حاضر نيز با توجه به روحيات آقاي خاتمي و انتظار مردم و جامعه اصلاح طلبان حضور وي در انتخابات آينده رياست جمهوري را قطعي مي دانيم. سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس در پاسخ به سئوالي درباره حضور ميرحسين موسوي در انتخابات آينده نيز خاطر نشان كرد: آقاي ميرحسين موسوي تمايلي براي حضور درانتخابات ندارد و حضور وي را بعيد مي دانيم.
موافقت مجلس با عضويت دولت در 5نهاد بين المللي
گروه سياسي: دولت جمهوري اسلامي ايران بر اساس راي نمايندگان مجلس براي عضويت درپنج نهاد بين المللي اجازه يافت. نمايندگان مجلس در جلسه علني ديروز خود با اكثريت آرا اجازه عضويت دولت جمهوري اسلامي درفدراسيون بين المللي راه، مجموعه مدارك تحقيقات حمل و نقل بين المللي، شوراي حمل و نقل ريلي كشورهاي مستقل مشترك المنافع، كميسيون هيدروگرافي منطقه اي ناحيه دريايي راپمي، اتحاديه تعرفه اي حمل و نقل بار با راه آهن اروپا - آسيا را صادر كردند. براين اساس مقرر شد دولت به عضويت اين نهادها و سازمان ها درآيد و براي پرداخت حق عضويت مربوط اقدام كند. در لوايح تقديم شده از سوي دولت، وزارت راه و ترابري به عنوان دستگاه اجرايي معرفي شده است.
مخالفت مجلس با اصلاح قانون نظام مهندسي
گروه سياسي: مجلس شوراي اسلامي با لايحه اصلاح قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان مخالفت كرد. لايحه اصلاح تبصره (1) ماده (4) قانون نظام مهندسي و كنترل ساختماني پيش از طرح در جلسه علني ديروز مجلس در كميسيون عمران بررسي و رد شد. كميسيون عمران در دليل رد اين لايحه چنين آورده است كه متن ماده 21 قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن مصوب 1387/2/25 مجلس شوراي اسلامي كه در تاريخ 1387/3/2 به تاييد شوراي نگهبان رسيده است، هدف قانونگذار و دستگاه اجرايي را مندرج در متن لايحه اصلاح تبصره (1) ماده (4) قانون نظام مهندسي و كنترل ساختماني تامين كرده و به تكرار و اصلاح مجدد در مقررات جاري ندارد. در لايحه ارائه شده قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان كه به وسيله مجلس رد شد ، آمده است : وزارت مسكن وشهرسازي و وزارت كار و امور اجتماعي حسب مورد موظف هستند ظرف 10 سال از روز ابلاغ اين قانون با استفاده از همكاري شهرداري ها ، مهندسان و سازمان ها و تشكل هاي حرفه اي و صنعتي شاغل دراين بخش ها دامنه اجراي اين ماده را به كل كشور توسعه دهند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن