تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دسترسي به مقالات جديد ديني و فرهنگي در سايت حوزه هنري قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دسترسي به مقالات جديد ديني و فرهنگي در سايت حوزه هنري قم
گروه وبلاگ و IT: پايگاه اطلاع‌رساني حوزه هنري قم مقالات جديد مذهبي و فرهنگي را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، مقالات «امام خميني(ه) و هنر»، «فقه و هنر»، «تحول فرهنگي» از عناوين جديد مقالات سايت حوزه هنري استان قم بوده كه امكان دريافت متن كامل اين مقالات براي كاربران فراهم شده است.

مجموعه مقالات با موضوع «امام خميني(ه) و هنر» شامل «امام خمينى(ه) و هنر» به قلم حجت‌الاسلام‌والمسلمين جواد محدثي، «ديدگاه‌هاي امام خميني(ره) در مورد مطبوعات»، «سيماى امام خميني(ه) در ادبيات معاصر »به قلم حسن خادم، «هنر در انديشه امام خمينى(ره)» به قلم شقايق حايري، «فرمايشات امام خمينى(ره) در ارتباط با سينما، تئاتر، تلويزيون، موسيقى» و ... است.

مجموعه مقالات با موضوع «فقه و هنر» شامل «نگاه به عكس و فيلم» با محوريت نگاهي به كتاب احكام روابط زن و مرد به قلم سيد مسعود معصومى، «نقاشي و مجسمه‌سازي در آيينه فقه» به قلم محمدرضا جباران، «حرمت موسيقي و غنا» به قلم مصطفي فرنك، «فقه نگاه به تصوير »به قلم سيدحميد مشكات، «شعر و شاعرى در ترازوى فقه» به قلم سيد احمد حسينى خراسانى، «حق‌التأليف از ديدگاه فقه تطبيقي» به قلم عبدالله شفايى، «مداحي پاپ» به قلم محمد صمدي، «غنا از ديدگاه محقق سبزوارى» به قلم ولى‏الله‌ملكوتى‏فر، «موسيقى» به قلم محمد محمدى گيلانى، «حكم نقاشى و مجسمه‌سازى از نگاه شريعت» به قلم سيدمحسن خرازى، «مفهوم غناى حرام »به قلم محمد مؤمن قمى و غيره است.

مجموعه مقالات با موضوع «تحول فرهنگي» شامل «‫ﻧﻘﺶ و ﺟﺎﻳﮕﺎه ﺧﺎﻧﻮاده در ﻓﺮآﻳﻨﺪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺟﺎﻣﻌﻪ دﻳﻨﻲ»‬ به قلم حميدرضا آقامحمديان شعرباف و ﻣﺮﺗﻀﻲ روﺳﺘﺎيي، ‬«ﻛﺎرﺑﺮد ارزش‌ﻫﺎي ﺗﺰﻳﻴﻨﻲ ﻫﻨﺮ اﺳﻼﻣﻲ ﺑﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺷﻬﺮي ‫و ﺗأﺛﻴﺮ آن ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ـ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ‬» به قلم ﻣﻬﻨﺎز ﺷﺎﻳﺴﺘﻪﻓﺮ، «‫ﻧﻘﺶ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺸﻴﻊ در ﺗﺠﺪد ﺑﻮﻣﻲ اﻳﺮان در دو ﻗﺮن ﮔﺬﺷﺘﻪ»‬ به قلم رﺿﺎ رﻣﻀﺎن ﻧﺮﮔﺴﻲ، «ﺻﺪور اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﻲ و ﺟﺒﻬﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ آن‬» به قلم ‫دﻛﺘﺮ ﺑﻬﺮام ﻧﻮازﻧﻲ، ‬«روش‌هاي ﺗﺒﻠﻴﻎ در ادﻳﺎن‬» به قلم دﻛﺘﺮ ﻣﺤﻤﻮد ﻣﺤﻤﺪﻳﺎن و آزاده ﭘﻮرﻏﻔﺎري و غيره است.

علاقه‌مندان مي‌توانند متن كامل مقالات را در بخش مقالات پايگاه اطلاع‌رساني حوزه هنري قم به آدرس www.artqom.ir دريافت كنند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن