تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليتهاي همايش كتاب سال حوزه توسعه مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فعاليتهاي همايش كتاب سال حوزه توسعه مي‌يابد
مسئولان و مديران همايش كتاب سال حوزه در ديدار با مدير حوزه علميه قم خواستار توسعه كمي و كيفي برگزاري اين همايش شدند.

به گزارش خبرگزاري مهر، در اين نشست آيت الله مقتدايي با تاكيد بر اهميت اصل برگزاري اين همايش خواستار تبليغ و معرفي شايسته آن در سطح حوزه‌هاي علميه كشور و جلب توجه و مشاركت كليه محققان حوزوي شد.

حجت الاسلام سيد علي عماد معاون پژوهش حوزه نيز ضمن متفاوت دانستن نهمين دوره اين همايش، تجليل از خادمان كتاب در عرصه‌هاي خدمت كتابخانه‌اي، اطلاع رساني علمي - پژوهشي، احياگران ميراث علمي شيعه، نسخه شناسان و كتاب شناسان برتر را از جمله رويكردهاي جديد نهمين دوره همايش كتاب سال حوزه بر شمرد.

حجت الاسلام جواد رفيعي مدير محصولات پژوهشي حوزه نيز خواستار افزايش اعتبارات مالي اين همايش در جهت توسعه آن در بعد بين المللي و انعكاس هر چه بهتر آن شد.

در اين نشست مسئول دبيرخانه همايش كتاب سال حوزه و دبيرعلمي همايش گزارشي از فعاليتهاي انجام شده را به تفصيل بيان كرده و افزايش كمي و كيفي سطح آثار رسيده به دبيرخانه همايش، برگزاري 25 جلسه نشست نقد كتاب و ورود پايان‌نامه‌ها در فرايند ارزيابي همايش را از مهمترين اقدامات در راستاي برگزاري همايش برشمرد.

در اين نشست همچنين چند تن از سرگروهان داوران همايش مسايلي از جمله "تشويق حوزويان به سمت پژوهش"، "فرهنگسازي و ساماندهي پژوهش در حوزه"، "ارتقا، جايگاه قلم در حوزه"، "حمايت معنوي هر چه بيشتر مراجع عظام و نمايندگان مراكز علمي و دانشگاهي از اين همايش" را براي برگزاري بهتر كتاب سال حوزه پيشنهاد دادند.

نهمين دوره همايش كتاب سال حوزه در زمستان امسال با حضور نويسندگان ، پژوهشگران ، اساتيد و فرهيختگان حوزوي برگزار خواهد شد.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن