تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد:مازندران همواره تامين كننده نيازهاي اساسي كشور بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي نژاد:مازندران همواره تامين كننده نيازهاي اساسي كشور بوده است
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس جمهور گفت: اين استان به جهت دارا بودن از مواهب طبيعي، كشاورزي و گردشگري همواره تامين كننده نياز اساسي مردم در همه عرصه ها بوده و به همين جهت نيازمند توجه جدي تري براي توسعه و تعالي دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمود احمدي نژاد شامگاه پنج شنبه پس از پايان دومين جلسه استاني هيئت دولت مازندران در جمع خبرنگاران در استانداري با اظهار خرسندي از ديدار با مردم مازندران، افزود: مازندران در طول تاريخ و در دوره كنوني بارش رحمت الهي بر ملت بزرگ ايران بوده است.

وي خاطر نشان كرد: اين استان به جهت دارا بودن از مواهب طبيعي، كشاورزي و گردشگري همواره تامين كننده نياز اساسي مردم در همه عرصه ها بوده بنابراين اين استان نيازمند توجه جدي تري براي توسعه و تعالي دارد.

رئيس جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينكه مردم مازندران در طول تاريخ پرچمدار صيانت از عزت، ايمان و شرافت ملت ايران بوده و در دامان خود انسانهاي بزرگ، مجاهدان فداكار و ادباي بزرگ و شخصيت هاي موثري را پرورانيده است، تصريح كرد: مردم اين استان ولايتمدار در طول انقلاب و دفاع مقدس نيز فداكاري ها و از خودگذشتگي هايي از خود نشان دادند.

احمدي نژاد با بيان اينكه حماسه حضور مردم مازندران در استقبال از خادم ملت موج عزت ملت ايران بوده است، يادآور شد: حضور پرشور مردم در سفرهاي استاني، انقلابي در انديشه ملت ها و دولت هاي ديگر جهان ايجاد كرده است.

وي با اعلام اين مهم كه عقيده خادمان دولت نهم بر اين است كه هيچ فاصله اي بين مردم و دولت نخواهد بود، اذعان داشت: بسياري از رهبران كشورها به من مي گويند كه تمام حركات ملت ايران را روزانه رصد مي كنيم.

به گفته وي، حضور پرشور ملت رشيد ايران در سفرهاي استاني براي ملت هاي مختلف اميدآفرين است.

وي بيان داشت: مردم مازندران بار ديگر عزت آفريني كردند و اين اقدام آنان سبب شد تا همه ادعاهاي شوم دشمن براي براندازي ايران اسلامي نقش برآب شود.

رئيس جمهوري با تشكر از همه دانشگاهيان، كسبه، كارگران، دامداران، كشاورزان، بازاريان، جوانان و همه اقشار مردم به واسطه حضور پرشور در تمامي عرصه هاي هاي تعالي ايران اسلامي از خبرنگاران و همه نمايندگان رسانه ها به واسطه انعكاس مطلوب رويداد سفر استاني دولت به مازندران نيز تشكر كرد.

وي خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: انعكاس بهترين ها و فراهم سازي فضاي نشاط كاركرد اصلي رسانه ها است.

به گفته احمدي نژاد، نقد منصفانه و ايجاد فضاي نشاط و شادابي در جامعه هنر رسانه است و رسانه ها و خبرنگاران بايد مسئولين را به خدمت رساني بيشتر دعوت كنند.

رئيس جمهور با بيان اينكه مازندران با استفاده از تلاش اصحاب رسانه به جهش هاي مختلف توسعه اي نائل خواهد آمد، افزود: وظيفه اصلي رسانه هاست كه با بررسي دقيق مصوبات استاني دولت، جلوي طرح ها و پروژه هاي غيركارشناسي شده كه منجر به عقب ماندگي استان مي شود را بگيرند.

وي در پايان گفت: ايجاد انسجام، اتحاد و همدلي بين آحاد مختلف مردم و مسئولين نيز از كاركردهاي اصلي رسانه ها است كه بايد توجه جدي به آن شود.

رئيس جمهور و اعضاي هيئت دولت پس از سفر دو روزه و حضور در جلسات شوراي اداري شهرستان ها، كارگروه هاي تخصصي و جلسه هيئت دولت، شامگاه پنج شنبه ساري را به مقصد تهران ترك كردند.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن