تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820803584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل: 9 باب كتابخانه جديد در حال احداث است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل: 9 باب كتابخانه جديد در حال احداث است
خبرگزاري فارس: مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل گفت: براي رساندن فضاي موجود كتابخانه‌هاي عمومي استان اردبيل به استاندارد كشور، 9 باب كتابخانه جديد در سطح استان در حال احداث است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، ياسر محمدپور عصر امروز در نشست خبري با خبرنگاران استان اردبيل‌ افزود: دو باب از اين كتابخانه‌ها در سال جاري احداث شده و هفت باب ديگر نيز به سرعت در حال اجرايي شدن است.
وي ميانگين فضاي كتابخانه‌هاي عمومي استان را يك ‌مترمربع به ازاي هر صد نفر عنوان كرد و گفت: براي رساندن‌ اين فضا به 5/2 مترمربع براي صد نفر تلاش مي‌كنيم.
محمدپور تلاش براي بهبود وضعيت فيزيكي و كيفي كتابخانه‌ها، راه‌اندازي بخش كودكان و نابينايان در تمام كتابخانه‌هاي عمومي، فعال كردن انجمن‌هاي كتابخانه‌ها در بخش‌ها و مراكز روستايي، افزايش منابع موجود در كتابخانه‌هاي عمومي استان و استانداردسازي كتابخانه‌هاي عمومي و ارائه خدمات اينترنتي در كتابخانه‌هاي عمومي را از جمله برنامه‌هاي راهبردي امور كتابخانه‌هاي عمومي استان برشمرد.
وي برنامه‌هاي هفته كتاب را يادآور شد و گفت: در اين هفته علاوه بر برپايي نمايشگاه كتاب و فروش كتاب با تخفيف ويژه، تبليغات گسترده‌اي را در سطح شهر آغاز كرديم تا مردم را به اهميت مطالعه و ترويج فرهنگ مطالعه سوق دهيم.
محمدپور عضويت رايگان در كتابخانه‌هاي عمومي، برپايي نمايشگاه كتاب در مد‌رسه‌ها، برگزاري مسابقه كتابخواني و مقاله‌نويسي با محوريت موضوع كتاب و فراخوان اهداي كتاب به كتابخانه‌ و ‌برپايي جشن كتاب به منظور تجليل از خادمان مكتوب و خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع‌رساني كتاب را از برنامه‌هاي هفته كتاب عنوان كرد.
وي در پايان اهميت مطالعه و كتابخواني را يادآور شد و مهم‌ترين كاركرد كتاب را غني‌سازي اوقات فراغت، آگاهي‌دهي به جامعه و منبع سرور محققان و پژوهشگران دانست.
انتهاي پيام/ص20
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن