تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با ساعي رفيقم نه رقيبپولا‌دگر: نمي دانم چرا تكواندو از فهرست كميته المپيك حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: با ساعي رفيقم نه رقيبپولا‌دگر: نمي دانم چرا تكواندو از فهرست كميته المپيك حذف شد


رئيس فدراسيون تكواندو گفت: دليل اينكه تكواندو در فهرست كميته ملي المپيك قرار نداشت را نمي‌دانم.
در حاشيه نخستين دوره مسابقات غرب آسيا خبرنگار فارسبا محمد پولا‌دگر به گفت و گو پرداخت كه در پي مي آيد: بعد از اينكه در انتخابات هيئت اجرايي كميته ملي المپيك راي لا‌زم را بدست نياورديد، اين شايعه به گوش مي رسيد كه چون با سازمان هماهنگ نبوده ايد، اين اتفاق افتاده است؟
حضور من در انتخابات به خاطر تلفن يكي از مسئولا‌ن سازمان بود. ايشان چند روز قبل از انتخابات شخصاً با من تماس گرفت و اعلا‌م كرد در مجمع براي عضويت در هيئت اجرايي شركت كنم. به اينكه، بدون هماهنگي و نظر سازمان در اين بخش حضور پيدا كنم، اعتقادي نداشتم؛ حتي بسياري به من پيشنهاد دادند براي دبيركلي ثبت نام كنم. مي دانستم اگر راي لا‌زم را نيز بدست آورم، اگر با سازمان هماهنگ نباشم، جز اصطكاك، چيز ديگري ايجاد نمي شود. اين مسئله به ضرر ورزش است. بايد اولويت اول را ورزش قرار دهيم و اشخاص و افراد اولويت بعدي باشند.
طبعاً تكواندو به عنوان تنها دارنده طلا‌ي المپيك پكن بايستي يك نماينده در كميته ملي المپيك مي داشت.
افرادي در هيئت اجرايي كميته ملي المپيك وارد مي شوند كه داراي شخصيت حقوقي هستند يعني يا بايد رئيس فدراسيون باشند يا از سوي فدراسيون معرفي شده باشند. عدم انتخاب تكواندو براي خودم نيز غيرمنتظره بود. اين رشته استحقاق حضور يك نماينده در كميته المپيك را داشت؛ جداي از نام پولا‌دگر.
اين روزها خبرهايي مبني بر سرپرستي يكي از مديران سازمان تربيت بدني در فدراسيون تكواندو و متعاقب آن رياست هادي ساعي شنيده مي شود؟
از اين مسائل بي خبرم چون در راهروهاي تربيت بدني نه تردد مي كنم و نه توقف.
از اينكه هادي ساعي قرار است رقيب شما در انتخابات فدراسيون باشد، استقبال مي كنيد؟
هيچوقت با يكديگر رقيب نيستيم؛ بلكه رفيقيم. هر كس شرايط رياست فدراسيون را داشته باشد، مي تواند سكاندار شود و بايد در انتخابات شركت كند. در اين فضايي كه بسياري از ورزشكاران صاحبنام و داراي محبوبيت وارد عرصه هاي سياسي مي شوند، ورود آنها به عرصه هاي ورزشي كه منطقي تر است.
در اين شرايط آيا براي رياست فدراسيون بار ديگر نامزد مي شويد؟
بله. در انتخابات بار ديگر شركت مي كنم. به عقيده من بالا‌ترين جايگاه هر كس در ورزش مربيگري است. بزرگ ترين آرزوي من اين است كه در يك كلا‌س كوچك به آموزش تكواندو بپردازم. در اين سال ها خدا كمك كرد و موجب شد تا اعتبار و حيثيتي براي تكواندو رقم بخورد. اين براي اولين بار است كه رئيس آسيا حكم نايب رئيس را شخصاً اهدا مي كند. اين مسائل را من ايجاد نكردم. اين رشته متعلق به بنده يا هيچكس ديگري نيست. اگر شخصي به خاطر مشكل يا دشمني با پولا‌دگر به تكواندو لطمه بزند بي انصافي است.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن