تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814216056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شفاف سازي قوانين براي تشويق سرمايه گذاران خارجي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شفاف سازي قوانين براي تشويق سرمايه گذاران خارجي ضروري است
رئيس فراكسيون گردشگري مجلس شوراي اسلامي گفت: شفاف سازي قوانين براي تشويق سرمايه گذاران خارجي در حوزه گردشگري ضروري است و مجلس آماده هرگونه همكاري در خصوص اصلاح قوانين است.


به گزارش روز يكشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا، "اسدالله عباسي" در مراسم اختتاميه دومين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري در صنعت گردشگري ايران افزود: صدور مجوزهاي لازم براي فعاليت هاي سرمايه گذاري در بخش گردشگري بايد با سرعت بيشتري انجام شود و فراكسيون گردشگري آماده رفع موانع پيش روي صنعت گردشگري است.
وي، با اشاره به مصوبه اختصاص پنج درصد اعتبارات عمراني استان ها به تامين زير ساخت هاي گردشگري، اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي اين آمادگي را دارد تا اين ميزان را به هفت درصد افزايش دهد.
وي افزود: توسعه صنعت گردشگري امري ملي و فرابخش است و تمامي دستگاه هاي اجرايي با يك عزم ملي در راستاي توسعه صنعت گردشگري كشور گام بردارند.
عباسي، با اشاره به موقعيت خاص جغرافيايي ايران در منطقه خاورميانه گفت: ضريب امنيتي بالا در ايران نكته قابل توجهي براي تمامي سرمايه گذاران داخلي و خارجي است.
وي با بيان اينكه گردشگري پس از نفت و خودرو سومين صنعت بزرگ جهاني است، افزود: ايران به دليل ظرفيت هاي بالا در حوزه گردشگري مكان مناسبي براي مشاركت فعال سرمايه گذاران داخلي و خارجي در حوزه گردشگري است.
وي اظهار داشت: تحقق اهداف سند چشم انداز 20 ساله در صنعت گردشگري و رسيدن به ميزان 20 ميليون گردشگر ورودي در سال، نيازمند اقدامات مهم و فراهم كردن تسهيلات لازم براي تامين و توسعه زيرساخت هاي صنعت گردشگري است.
عباسي يادآور شد: در توسعه و تامين زيرساخت هاي صنعت گردشگري تنها نبايد به اماكن اقامتي توجه كرد بلكه ارتقاي خدمات، افزايش كيفيت و نوع سرويس دهي به گردشگران نيز بسيار ضروري است.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن