تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819519712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تازه ها
بهبهاني جا زد!
وزير راه و ترابري اظهارات اخير خود مبني بر اعلام آمادگي براي مناظره با سردار محمدرضا رويانيان را « شوخي سال » عنوان كرد! حميد بهبهاني در حاشيه همايش تدوين برنامه پنجم بخش حمل و نقل و هواشناسي در محل وزارت راه و ترابري گفت : « اعلام آمادگي بنده براي مناظره با سردار رويانيان درخصوص استاندارد بودن جادههاي كشور تنها شوخي و آن هم شوخي سال بوده است ! » در حالي وزير راه و ترابري چندين بار بر استاندارد بودن كليه جاده هاي كشور تاكيد كرده كه سردار رويانيان در پاسخ به وي به خبرنگاران گفته است : اگر وزير راه و ترابري بزرگراهها و آزادراههاي كشور را استاندارد مي دانند بنده اين موضوع را به شدت تكذيب مي كنم .
دخالت رييس اتحاديه اروپا در امور داخلي ايران
فرانسه رييس دوره اي اتحاديه اروپا در بيانيه اي جسارت آميز آشكارا به دخالت در امور داخلي كشورمان پرداخته و خواستار تصويب قانوني در مجلس شوراي اسلامي براي ممنوعيت اعدام افراد زير 18 سال شد . در اين بيانيه سراسر مداخله جويانه آمده است : اتحاديه اروپا از مقامهاي ايران مي خواهد تمام اعدامهاي افرادي را كه در زمان ارتكاب جرم زير 18 سال بوده اند ممنوع كند و با استناد به قوانين مذهبي در آن استثنايي قايل نشود. در پايان بيانيه از مقامهاي كشورمان خواسته شده است كه با وضع مقررات حقوقي لازم الاجرا و بطور مثال از طريق تصويب يك قانون درمجلس بطور موثر اين ممنوعيت را تضمين كنند. فرانسه در حالي كشورمان را متهم به اعدام افراد نابالغ مي كند كه نظام قضايي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرده كه افراد زير 18 سال را اعدام نمي كند . فرانسه و برخي ديگر از كشورهاي اروپايي كه با نقض پيوسته حقوق بشر در كشورشان طي سال هاي اخير شاهد اعتراضات اجتماعي فراواني بوده اند اكنون براي فرار از تبعات اقدامات خود به مداخله در امور داخلي ايران مي پردازند.
فساد اداري هم دماي زمين را بالا برده !
1500 كارشناس از 135 كشور جهان اعلام كردند فساد اداري در جهان از عوامل افزايش دماي هواي كره زمين است . به گزارش پايگاه خبري عرب آنلاين اين كارشناسان در كنفرانس مبارزه با فساد در آتن اعلام كردند گسترش فساد اداري و رشوه كه به عنوان نمونه سبب قطع درختان جنگلي در مناطق مختلف جهان مي شود مانعي در مقابل جلوگيري از افزايش دماي كره زمين است . كارشناسان شركت كننده در كنفرانس مبارزه با فساد همچنين از كشورهاي جهان خواستند با پديده فساد جدي تر برخورد كنند.
گاردين : تصوير تهديد آميزي كه غرب از ايران ساخته واقعيت ندارد
روزنامه انگليسي گاردين نوشت : در ايران زندگي آرامش و جريان عادي خود را دارد و تصوير تهديدآميزي كه غرب از ايران ساخته واقعيت ندارد. اين روزنامه در تحليلي از اوضاع سياسي و اجتماعي جاري ايران با اشاره به تبليغات منفي رسانه هاي غربي و صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي نوشت : بر خلاف فرضيه هايي كه در مورد وضعيت دروني نظام ايران بيان مي شود موضوعي كه شگفتي يك فرد بيگانه را در ايران بر مي انگيزد آرامش و سير عادي زندگي است كه در اين كشور جريان دارد. گاردين تصريح مي كند : « تصوير كليشه اي كه غرب همواره از ايران ارائه مي دهد و آن را كشوري تهديدزا و خطرآفرين جلوه مي دهد بسيار دور از واقعيت است چرا كه در ايران مردم با آغوش باز به استقبال خارجي ها مي روند و به او خوشامد مي گويند. »
طنين شعار « مرگ بر صهيونيسم » در حيفا
به گزارش سايت خبري « جهان » پس از بازگشت آرامش نسبي به شهر اشغالي عكا و متوقف شدن بحران درگيري ميان فلسطينيان و صهيونيست ها اين بار نوبت به وقوع درگيري در شهر حيفا در شمال فلسطين اشغالي رسيد. بر اين اساس حيفا روز دوشنبه شاهد آتش بازي صهيونيست ها عليه شهروندان فلسطيني در اين شهر اشغالي شد. به دنبال اين درگيري فرياد « مرگ بر صهيونيسم » از سوي اعراب فضا را ملتهب كرد. بدين ترتيب پليس رژيم صهيونيستي براي كنترل اوضاع فورا وارد عمل شده و به ضرب و شتم اعراب پرداخت . پليس صهيونيستي مانع از ورود خبرنگاران و عكاسان به محل درگيري شد. پس از وقوع درگيري هاي اخير در شهر عكا كارشناسان پيش بيني مي كنند در صورت ادامه درگيري ها احتمال آغاز انتفاضهاي ديگر بسيار خواهد بود.
ادعاي جديد يك نشريه انگليسي عليه ايران
هفته نامه آبزرور چاپ لندن ادعا كرد ده ها مظنون تروريستي تحت عنوان دانشجوي تحصيلات عاليه براي نفوذ به آزمايشگاه هاي تحقيقات ساخت سلاح هاي كشتار جمعي در انگليس تلاش كرده اند كه گمان مي رود تعدادي از اين دانشجويان از اتباع ايران و پاكستان انگليس موفق به شناسايي 100 تروريست خارجي شده اند كه MI 6 و MI 5 باشند . اين نشريه در گزارشي نوشت : « سرويس هاي امنيتي گفته مي شود در ظاهر دانشجويان تحصيلات عاليه و با هدف دستيابي به دانش و مواد لازم جهت ساخت سلاح هاي شيميايي بيولوژيكي راديولوژيكي و هسته اي تلاش كرده اند به آزمايشگاه هاي تحقيقاتي انگليس نفوذ كنند » . انتشار اين گزارش پس از آن صورت انگليس هشدار داد : شبكه تروريستي القاعده فعالانه به دنبال بكارگيري دانشمندان و دانشجويان دانشگاهي است MI 6 مي گيرد كه سازمان كه به لابراتورهاي مرتبط با ويروس هاي مرگبار و سلاح هاي كشتارجمعي در انگليس دسترسي دارند. به نوشته آبزرور تحقيقات گسترده قبلي از سوي سرويس هاي امنيتي انگليس به عدم پذيرش دانشجويان مشكوك براي تحصيل در دانشگاه هاي اين كشور انجاميده است . در همين حال يك سخنگوي وزارت خارجه انگليس گفت : « مدارك تجربي نشان مي دهد دانشجويان تحصيلات عاليه در حال تبديل شدن به اشاعه دهندگان سلاح هسته اي هستند! » آبزرور مي نويسد : انگليس حدود 800 لابراتور در بيمارستان ها دانشگاه ها و شركت هاي خصوصي دارد كه كاركنان آن به ويروس هاي سمي خطرناك دسترسي دارند و مي توانند به فناوري و دانش لازم جهت ساخت سلاح هاي مرگبار دست پيدا كنند.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن