تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815027364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وحيد هاشميان: عجله.اي براي بازي كردن ندارم حاضر نيستم به هر قيمتي به يک تيم بروم با "نفت" مذاكره كرده.ام اما فعلا به توافق نرسيده.ايم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:





وحيد هاشميان مي.گويد عجله.اي براي بازي كردن ندارد و فعلا مذاكراتش با نفت تهران بي نتيجه مانده است.

به گزارش ايسنا، سايت شخصي وحيد هاشميان در مطلبي مي.نويسد:" عجله و شتابزدگي در تصميماتش جايي ندارد. او آرام و بي سر و صدا تصميم مي.گيرد. به کسي حرف نمي.زند، مگر اينکه تصميم آخرش را گرفته باشد. وحيد هاشميان در مطبوعات ايران هميشه همينطور بوده است. همه او را در خارج از زمين به.عنوان بازيکني آرام مي.شناسند، کسي.که سعي مي.کند از هاي و هوي مطبوعات فاصله داشته باشد. هاشميان اين موضوع را در سفر به ايران هم به.خوبي نشان داد.
وحيد هاشميان در سکوت آمد و در سکوت رفت؛ بي.آنکه مطبوعات بتوانند خبري از او داشته باشند: «خب، من براي انجام پاره.اي از کارهاي شخصي به تهران آمده بودم، خيلي براي فوتبال نبود.» پيش از سفر وحيد به تهران رسانه.ها از مذاکرات او با پرسپوليس خبر داده بودند. به.نظر مي.رسيد اين سفر او پاياني بر مذاکرات باشد و معامله را سرانجام جوش دهد، ولي حرف هاي دايي همه چيز را به نقطه صفر بازگرداند. وحيد مي گويد: «درباره چيزي که تمام شده نبايد حرف زد.»

*اين روزها چه مي.کنيد؟ ايران بوديد و حالا به آلمان برگشته.ايد.
بله، سفري به تهران داشتم و چند هفته.اي استراحت کردم و کارهاي شخصي.ام را انجام دادم. اين روزها دنبال تسويه حساب نهايي.ام از باشگاه بوخوم هستم. قرار است با مديربرنامه.هايم جلسه.اي داشته باشم و بنشينيم درباره آينده حرف بزنيم. الان انتخاب تيم براي من سخت.تر شده؛ چون در آلمان فقط دوست دارم در بوندس.ليگاي يک بازي کنم و شرايطم نيز به.گونه.اي است كه در ايران تنها مي.توانم با تيم.هاي تهراني قرارداد ببندم.

* پس به استراليا يا اتريش نمي.روي؟
نه، در اروپا فقط دوست دارم در آلمان بازي کنم حتي به بوندس.ليگا (دو) نيز فكر نمي.كنم. در حال حاضر پيشنهاداتي از اين ليگ هست و صبحت.هاي کوچکي در اين زمينه صورت گرفته است. ولي من بارها فقط حاضرم در بوندس.ليگا يک بازي کنم.

* به ايران آمده بودي و شنيده مي.شد با چند مدير برنامه مذاکراتي داشته.اي. اين اخبار را تائيد مي کني؟
ببينيد من قبلا هم گفته بودم اگر تيمي در ايران شرايط لازم را داشته باشد حاضرم در آنجا بازي کنم. مهم.ترين شرط من اين است که در تهران حضور داشته باشد و از نظر مالي بتواند نياز من را برآورده کند. فعلا اين شرايط خيلي مهيا نيست و بايد ببينم در آينده چه پيش مي آيد.

* با چه باشگاه.هاي مذاکره کردي؟
من با نفت تهران مذاکراتي داشتم و فعلا به توافق نهايي نرسيده.ايم. اما به احتمال زياد دوباره مذاکرات خود را ادامه مي.دهيم. شايد به توافق رسيديم و من به اين تيم رفتم.

*خودت چقدر احتمال مي.دهي با اين تيم به توافق برسي و به آنجا بروي؟
همه چيز بستگي به اين دارد که چه شرايطي پيش مي.آيد. من عجله.اي براي بازي کردن ندارم و حاضر نيستم به هر قيمتي به يک تيم بروم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن