تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821010938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين پليس راهنمايي و رانندگي در پاسخ به ايسكانيوز: ابطال 25 هزار كارت سوخت مسافربر شخصي و آژانس// رانندگان تريلرهاي هوو مراقب باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: جانشين پليس راهنمايي و رانندگي در پاسخ به ايسكانيوز: ابطال 25 هزار كارت سوخت مسافربر شخصي و آژانس// رانندگان تريلرهاي هوو مراقب باشند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: جانشين پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با بيان اينكه 90 درصد خودروهاي آژانس ها از برچسب هاي ويژه برخوردار هستند گفت: تاكنون 25 هزار كارت سوخت مسافربر شخصي و آژانس باطل شده است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سردار هاديانفر جانشين پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي صبح امروز با حضور در مركز همگاني پليس 197 ناجا در يك نشست خبري با بيان اينكه در شهريور ماه امسال بر اساس آمار پزشكي قانوني ميزان تلفات ناشي از تصادفات رانندگي 412 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كاهش يافته است، گفت: در اين مدت 102 تن نسبت به شهريور ماه سال گذشته كمتر جان خود را در تصادفات رانندگي از دست دادند.
وي همچنين از كاهش 516 نفري كشته شدگان در تصادفات رانندگي طي شش ماهه گذشته خبر داد و خاطر نشان كرد: امسال كاهش 23 درصدي تلفات ناشي از تصادفات را با توجه به افزايش بهبود رانندگي در بين مردم پيش بيني كرده ايم.
سردار هاديانفر تصريح كرد: در نيم سال اول سال 86، 13 هزار و 584 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند كه اين رقم در سال جاري به 13 هزار و 87 نفر رسيد.

** طرح زمستاني ويژه پليس راهور به زودي اجرايي مي شود
جانشين پليس راهنمايي و رانندگي با بيان اينكه سال گذشته 25 آذر طرح زمستاني پليس راهور اجرا شد گفت: امسال اين طرح زودتر از سال گذشته آغاز خواهد شد.
وي نسبت به تجهيز خودروها به تجهيزات زمستاني رانندگاني كه از مسيرهاي كوهستاني استفاده مي كنند گفت: به پليس راه اين موضوع ابلاغ شده و به طور قطع با كسانيكه اين مساله را رعايت نكنند بدون هيچ اغماضي برخورد خواهد شد.

** بيش از سه هزار نقطه حادثه آميز در كشور وجود دارد
جانشين پليس راهور با بيان اينكه در شرايط فعلي بيش از سه هزار نقطه حادثه آميز وجود دارد گفت: اين موضوع يك تهديد جدي محسوب مي شود.
وي خاطر نشان كرد: بيش از 75 درصد تصادفات در نقطه هاي حادثه آميز رخ مي دهد.
سردار هاديانفر به استاندارد سازي راه ها در جهت پيش گيري از تصادفات خطرناك تاكيد كرد.

** ضرورت بازنگري در نصب تابلوها از سوي راهداري
جانشين پليس راهور با تاكيد بر اينكه بايد در نصب تابلوها و علائم رانندگي در محورهاي كشور بازنگري شود گفت: قطعا اين اقدام با همكاري پليس و عوامل راهداري بايد تحقق يابد.

** بيش از 417 هزار انواع تصادف رانندگي در كشور
سردار هاديانفر با بيان اينكه از اول سال تاكنون 417 هزار و 138 تصادف اعم از فوتي، جرحي و خسارتي رخ داده است، افزود: از اين ميزان بالغ بر پنج هزار مورد تصادف فوتي بوده است.
وي همچنين از وقوع 397 هزار تصادف خسارتي از اول سال تاكنون خبر داد.

** شركت هاي بيمه سازوكار مناسبي براي اجراي طرح پرداخت خسارتهاي تصادفات خسارتي ندارند
جانشين پليس راهور با بيان اينكه متاسفانه تاكنون شركت هاي بيمه سازوكار مناسبي را براي طرح پرداخت خسارت هاي تصادفات خسارتي با سقف بيمه طرفين تصادف ارائه نكرده است گفت: اجراي اين طرح يك امر ضروري است و اگر اين موضوع حل نشود با توجه رايزني هايي كه با دادستاني انجام شده با شركت هاي متخلف برخورد مي شود.

** 98 درصد خودروهاي داراي پلاك ملي هستند
سردار هاديانفر با اعلام اينكه 98 درصد خودروها در پايتخت داراي پلاك ملي هستند گفت: اين ميزان در كشور 87 درصد است.
وي افزود: خوشبختانه از 10 ميليون خودرو در كشور بيش از 9 ميليون آن داراي پلاك ملي هستند.

** كارت سوخت خودروهاي بالاي مدل 56 بدون معاينه فني باطل مي شود
جانشين پليس راهور با بيان اينكه خودروهايي كه بالاي مدل 56 هستند اگر نسبت به پلاك نو اقدام نكنند كارت سوختشان باطل مي شود گفت: اين خودروها تا پايان آذر ماه سال جاري فرصت تعويض پلاك داشته و اگر وضعيت معاينه آن وقتي سالم باشد ساير خدمات به آن ها تعلق مي گيرد.

** هشدار به رانندگان تريلرهاي هوو
13 درصد تصادفات از سوي تريلرهاي هوو است
سردار هاديانفر گفت: با اينكه 23 درصد تريلرهاي جهان هوو است اما متاسفانه 13 درصد تصادفات تريلرها در كشورمان به اين وسيله اختصاص دارد.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه ساختار پمپ هوا ترمز اين خودروها در شرايط سراشيبي دچار مشكل مي شود رانندگان در كنترل آن دچار مشكل و شرايط تصادفات را مهيا مي سازد.
سردار هاديانفر تصريح كرد: به رانندگان اين وسيله نقليه توصيه مي شود با دقت بيشتري رانندگي كنند البته نسبت به اصلاح اين نقيصه به شركت خودروي چيني هم هشدار داده شده است./146
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن