تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گسترش فعاليتهاي فرهنگي از راهكارهاي مقابله با ناتوي فرهنگي دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گسترش فعاليتهاي فرهنگي از راهكارهاي مقابله با ناتوي فرهنگي دشمنان است
بيرجند - خبرگزاري مهر: امام جمعه نهبندان گفت: فعاليتهاي فرهنگي، تقويت باورهاي ديني، حفظ شعائر اسلامي و تحكيم بنيانهاي فكري و مذهبي مردم و پاسخگويي به نيازهاي واقعي جوانان از راهكارهاي اساسي مقابله با ناتوي فرهنگي دشمنان مي باشد.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، حجت الاسلام عباسعلي خزاعي صبح امروز در چهارمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان نهبندان نقش فرهنگ عمومي در تقويت باورهاي ديني و گسترش اخلاق اسلامي را برجسته خواند و افزود: دشمن پس از تجربه شكست هاي پي در پي در 30 سال گذشته اكنون در قالب تهاجم فرهنگي، جنگ شديدي برعليه ملتهاي مسلمان از جمله ايران اسلامي آغاز كرده است.

امام جمعه نهبندان با بيان اينكه دشمن با حضور ناميمون خود در نقاط مختلف جهان با توسل به به حربه فرهنگي درصدد صدمه زدن به افتخارات و ارزش هاي فرهنگي كشورها است، اظهار داشت: حذف آيات جهاد از كتابهاي درسي دانش آموزان در برخي كشورهاي اسلامي نمونه بارز تهاجم فرهنگي دشمن است.

حجت الاسلام خزاعي همچنين از برگزاري همايش بررسي راهكارهاي تقويت باورهاي ديني و ترويج ازدواج آسان با حضور دهياران، اعضاء شوراي اسلامي و معتمدين در نخستين روز ذي الحجه در اين شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان نهبندان نيز در اين جلسه رسالت شوراهاي فرهنگ عمومي در كشور را براي خنثي كردن توطئه هاي دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي مهم خواند و اظهار داشت: دشمن تلاش مي كند بين ائمه و مردم فاصله ايجاد كند.

غلامرضا پور سلطاني همچنين دستيابي تدريجي دشمن به اهداف شوم آن در راستاي سياست براندازي نرم را استراتژي دشمنان انقلاب اسلامي عنوان كرد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان نهبندان هم بر ضرورت تبيين جايگاه شوراي فرهنگ عمومي بايد براي تقويت اميد به آينده، گسترش اخلاق اسلامي، ترويج فرهنگ صرفه جويي و قناعت، اشاعه فرهنگ مسئوليت پذيري و وجدان كاري، احترام به قانون، الگوي خانواده ايراني اسلامي، ترويج معارف ديني در خانواده ها، تقويت روحيه كار و تلاش و ترذبيت بدني فرزندان كه از دغدغه هاي مقام معظم است، تلاش كنند.

رضا نيكبخت همچنين ارائه راههاي تقويت باورهاي ديني و گسترش اخلاق اسلامي و راهكارهاي ترويج ازدواج آنان در شهرستان نهبندان را خواستار شد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان نهبندان با تاكيد بر لزوم احياء امر به معروف و نهي از منكر در جامعه، ضرورت ساماندهي مزار شهداي گمنام نهبندان و تبديل آن به مركز تقويت ارزش ها و باورهاي ديني و نشر فرهنگ و معارف اسلامي را خواستار شد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهبندان نيز در اين نشست از فراهم شدن امكان ارائه خدمات رايگان شبكه اينترانت و اينترنت اسلامي در اين شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علي مرشدي نبود منابع و ماخذ و كتاب هاي مرجع را از مهمترين مشكلات علاقه مندان به تحقيق و پژوهش در شهرستان نهبندان دانست و از دستگاه هاي ذيربط خواست براي راه اندازي كتاب شهر نهبندان همكاري كنند.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن