تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبرنگار مهر از عربستان/بدشانسي عامل ناكامي ايران بود / براي حضور در المپيك برنامه داريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبرنگار مهر از عربستان/بدشانسي عامل ناكامي ايران بود / براي حضور در المپيك برنامه داريم
سرمربي تيم فوتبال جوانان كشورمان بدشانسي و اشتباهات متعدد خط دفاعي را عامل اصلي شكست اين تيم برابر ژاپن و حذف از گردونه مسابقات قهرماني جوانان آسيا عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به عربستان، نناد نيكوليچ كه پس از شكست تيم فوتبال جوانان ايران برابر ژاپن و حذف آن از رقابت هاي قهرماني جوانان آسيا در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، با بيان اينكه ايران در جريان اين ديدار بسيار بدشانس بود، گفت: ابتدا دو گل زود هنگام از حريف دريافت كرديم و پس از جبران آنها، روي اشتباهات بچه گانه خط دفاعي خود بار ديگر ژاپن گل برتري را به ثمر رساند.

وي ادامه داد: ما تمرينات ويژه اي را براي مهار برنامه هاي تاكتيكي و سرعتي ژاپني ها انجام داده بوديم ولي بازيكنان نتوانستند آنها را در زمين پياده كنند. ما در جريان اين ديدار گل هاي بدي را دريافت كرديم كه انتظار آنها را نداشتيم، خصوصا گل سوم كه شيرازه تيم ما را از هم پاشيد.

سرمربي تيم جوانان ايران با بيان اينكه پيش از مسابقات هم اعلام كرده بودم تيم ما در سخت ترين گروه مسابقات قرار گرفته است، اضافه كرد: تيم ما بسيار آماده بود زيرا توانست شكست 2 بر صفر با خيلي زود با تساوي 2 بر 2 عوض كند اما اگر اشتباهات خط دفاعي روي گل سوم ژاپن رخ نمي داد، همچنين پنالتي ما به گل تبديل مي شد، شرايط كامل به نفع ما تغيير مي كرد.

وي تصريح كرد: اگر حداقل با نتيجه مساوي به رختكن مي رفتيم، ژاپني ها نيمه دوم را هم هجومي آغاز مي كردند و اين بهترين فرصت براي ما بود تا بتوانيم گل برتري را به ثمر برسانيم اما آنها در نيمه دوم به لاك دفاعي رفتند و بازي را بستند و در نهايت روي ضد حملات و اشتباهات متعدد دفاع ما به گل چهارم خود دست يافتند تا در نهايت پيروز اين ديدار نام بگيرند.

نيكوليچ همچنين خاطرنشان كرد: ايران در حالي مسابقات قهرماني جوانان آسيا را ترك مي كند كه از نظر نفرات شرايط بسيار خوبي داشتيم زيرا نفر به نفر بازيكنان ايران فوق العاده بودند منتها در اين مسابقات خوش شانس نبوديم و فرصت هاي بسياري را در ديدار با عربستان و ژاپن از دست داديم كه اگر آن توپ ها به گل تبديل مي شد، امروز مجبور به ترك مسابقات نمي شديم.

وي درخصوص تيم ژاپن هم تاكيد كرد: آنها از نظر فردي تيم خوبي نبودند ولي از نظر اجراي صحيح برنامه هاي تاكتيكي مربيان در شرايط مطلوبي قرار داشتند و همين مزيت باعث موفقيت شان در دو ديدار اخير بوده است.

سرمربي تيم فوتبال جوانان ايران افزود: شك نداشته باشيد كه تيم هاي ژاپن و عربستان تا فينال اين مسابقات پيش مي روند چرا كه آنها تيم هاي بسيار خوبي هستند و اين موضوع ثابت مي كند گروه هاي ديگر هرگز به سختي گروه ما نبودند.

وي در پاسخ به اين سوال كه تا چه اندازه از ادامه همكاري اش با فوتبال ايران اطمينان دارد؟ اظهار داشت: درست است در اين مسابقات ناكام مانديم اما ما با مسئولان فدراسيون ايران برنامه هاي بلند مدتي را براي حضور موفق در بازي هاي آسيايي و كسب سهميه المپيك طراحي كرده ايم. مطمئنا از امروز بايد براي موفقيت در آن مسابقات نقاط ضعفمان را برطرف كرده و با انجام اردوها و بازي هاي تداركاتي مناسب نقاط مثبت مان را تقويت كنيم.

نيكوليچ در پايان گفت: بهترين مربيان دنيا هم مي بازند اما بايد از اين شكست درس بگيريم تا در بازي هاي بزرگتر بتوانيم شايستگي هاي خود را در زمين مسابقه ثابت كنيم.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن