تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821057569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشكده صداوسيما : انجمن علمي تبليغات مهم‌ترين دستاورد سمينار بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رييس دانشكده صداوسيما : انجمن علمي تبليغات مهم‌ترين دستاورد سمينار بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي تشكيل انجمن علمي تبليغات مي‌تواند يك دستاورد مهم سمينار بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي باشد و دانشكده صداوسيما از تشكيل اين انجمن حمايت خواهد كرد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي معاونت آموزش و پژوهش سازمان صداوسيما؛ رييس دانشكده صداوسيما كه در مراسم آغاز اولين سمينار بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي سخن مي‌گفت، با اعلام اين مطلب و تاكيد بر اهميت گرد هم‌آمدن متخصصان و استادان اين سه مقوله در يك همايش، افزود؛ يكي از مزاياي اين سمينار گردهم جمع كردن دست‌اندركاران و متخصصان 3 حوزه بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي است. گروه ارتباطات دانشكده صداوسيما نيز پشتوانه علمي اين حوزه‌ها و سمينار است.
دكتر سيدحسن حسيني با بيان اينكه هنوز مجلات علمي و پژوهشي تخصصي، در سطحي كه بتواند در توسعه حوزه علمي - پژوهشي تبليغات، بازاريابي و روابط عمومي نقش موثري داشته باشد نداريم، گفت: باتوحه به حضور استادها و متخصصان در اين سمينار تشكيل حلقه‌هاي علمي براي توسعه منابع مكتوب اين رشته‌ها مي‌تواند يكي از دستاوردهاي اين سمينار باشد.
دكتر حسيني تشكيل انجمن علمي تبليغات را ديگر دستاورد مهم سمينار برشمرد و گفت: «دانشكده صداوسيما از تشكيل اين انجمن حمايت خواهد كرد.» وي افزود اين انجمن متفاوت از انجمن‌هاي قبلي است و در تشكيلات وزارت علوم ثبت خواهد شد.
اين گزارش حاكي است؛ رييس دانشكده صداوسيما با بيان اين كه در اين سمينار مي‌توان به تخصصي شدن اين رشته‌ها و همچنين بررسي مشكلات موجود در ارتباطات به خصوص روابط عمومي پرداخت، گفت: «تبليغات حوزه بسيار گستره‌اي است و بايد به طور مثال تبليغات راديويي از تبليغات تلويزيوني تفكيك شوند و مورد بررسي قرار گيرند.»
وي افزود: « متاسفانه در حوزه ارتباطات برخلاف نام آن، مشكلات ارتباطي زيادي وجود دارد كه در ديگر حوزه‌ها و رشته‌ها مثلاً فلسفه، ديده نمي‌شود. دست‌اندركاران اين حوزه از يكديگر دور هستند و بايد تلاش كنيم شرايطي ايجاد شود كه به جاي رقابت ناسالم گروه‌ها به كار مكمل بپردازند.
رييس دانشكده صداوسيما همچنين دانشجويان رشته تبليغات اين دانشكده را از نظر علمي و اخلاقي نمونه خواند و افزود: « تعداد متقاضيان اين رشته هر سال افزايش مي‌يابد و اين نشان‌دهنده اين است كه خروجي دانشكده به بازار وصل است. سازمان هم ازتحصيل‌كردگان اين رشته استقبال كرده است و اميدواريم سال 87 سال تصويب شدن و گرفتن مجوز از وزارت علوم باشد.»
دكتر حسيني در بخش پاياني سخنانش با سپاسگزاري از همه دست‌اندركاران برپايي سمينار، ابراز اميدواري كرد. اين سمينار مانند ديگر نشست‌ها در كشور، با فرا رسيدن روز آخر، به پايان نرسد و نتايج آن را در سطح علمي شاهد باشيم.
گفتني است؛ اولين سمينار بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي صبح روز شنبه يازدهم آبان ماه در آمفي‌تئاتر دانشكده صداوسيما آغاز شد.
نخستين روز اين سمينار به بازاريابي اختصاص دارد و صبح و بعدازظهر 8 مقاله همراه با پرسش و پاسخ ارايه مي‌شود.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن