تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افخمي زندگي شهيد موحد دانش را به تصوير مي‌كشد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: افخمي زندگي شهيد موحد دانش را به تصوير مي‌كشد
بهروز افخمي فيلمنامه‌ زندگي سردار شهيد ‌عليرضا موحد دانش را مي‌نويسد و خود آن را كارگرداني مي‌كند.
بهروز افخمي فيلمنامه‌ زندگي سردار شهيد ‌عليرضا موحد دانش را مي‌نويسد و خود آن را كارگرداني مي‌كند.
داود هاشمي تهيه‌كننده اين پروژه گفت: تحقيقات اين پروژه اخيراً به سرپرستي هادي نايجي به پايان رسيده و آن را در اختيار بهروز افخمي قرار داده‌ايم تا فيلمنامه را بنويسد و آن را كارگرداني كند. همچنين قصد دارم درباره زندگي سرداران شهيد حاج حسين اسكندرلو و حاج يدالله كلهر هم فيلمي تهيه كنم.
وي در ادامه افزود: تحقيقات پروژه شهيد كلهر تا دو هفته ديگر به پايان مي‌رسد و مقدمات تحقيقات پروژه زندگي شهيد اسكندرلو به تازگي شروع شده است. هنوز قالب سينمايي و تلويزيوني اين پروژه‌ها مشخص نيست.
هاشمي خاطر نشان ساخت: در اين پروژه سعي مي‌كنيم به زندگي سه شهيد قبل از شهادت‌‌ آن بپردازيم، چرا كه اين سه شهيد از سرداران موثر در عمليات‌ها بودند.
افخمي اين روزها در حال كارگرداني فيلم تلويزيوني "11 دقيقه و 30 ثانيه" است. "عروس"، "جهان پهلوان"، "شوكران" از فيلم‌هاي سينمايي اوست.
شهيد موحد دانش كه نقشي فعال در آزادي خرمشهر داشت 13 مرداد 1362 در عمليات والفجر 2 در 25 سالگي به شهادت رسيد. او هنگام شهادت فرمانده تيپ 10 سيد‌الشهدا (ع) بود.
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن