تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820877561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امضاء تفاهم نامه فرهنگي بين ايران و چين


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: امضاء تفاهم نامه فرهنگي بين ايران و چين
جمهوري اسلامي ايران و چين به منظور گسترش همكاري هاي فرهنگي و هنري تفاهم نامه فرهنگي امضاء كردند.
به گزارش شبكه خبر به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، يادداشت تفاهم همكاري‌هاي فرهنگي بين دو كشور در 9 بند به امضاء رسيد كه شامل تاكيد بر گسترش همكاري‌هاي فرهنگي و هنري، تاسيس مراكز و موسسات فرهنگي در چارچوب قوانين و مقررات جاري دو كشور در پايتخت‌ها و ديگر شهرهاي دو كشور، انجام ديدارهاي رسمي و غيررسمي بين دستگاه‌هاي ذيربط ديني و فرهنگي و شركت در جشنواره‌ها و نمايشگاه‌هاي بين‌المللي مي‌باشد.

در اين مراسم رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با اشاره به همكاري‌هاي همه جانبه ايران با چين اظهار داشت: شناخت مردم چين از فرهنگ و تمدن ايران موجب ايران شناسي و آشنايي كاملتر شما با دستاوردهاي عظيم فرهنگ ملت ايران است.

مهدي مصطفوي با اشاره به مشتركات فرهنگ و تمدن دو كشور گفت: نيازهاي دو كشور در حوزه فرهنگ موجب برقراري ارتباط بيشتر دو ملت كهن خواهد بود.

وي افزود: همكاري‌هاي نزديك وزارت فرهنگ چين و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي براي هر دو ملت سعادت، پيشرفت و كمال‌طلبي فرهنگي را به دنبال خواهد داشت.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي همچنين به آمادگي ايران براي برگزاري هفته فرهنگي چين اشاره كرد و گفت: ما مي توانيم زمينه هايي براي همكاري در زمينه صنايع فرهنگي داشته باشيم.

مهدي مصطفوي از ايجاد زمينه همكاري فرهنگي ايران و چين در حين برگزاري مسابقات المپيك قدرداني كرد و گفت: ما نيزاز فراهم كردن زمينه معرفي فرهنگ و هنر ارزشمند چين در ايران استقبال مي كنيم.

چانووي سوئي، معاون وزير فرهنگ چين نيز با ابراز خرسندي از گسترش و پيگيري مناسبات فرهنگي دو كشور گفت: وظيفه اصلي من و هدف اساسي در اين سفر تاسيس كميته مشترك فرهنگي ايران و جمهوري خلق چين است؛ اميدوارم با تاسيس اين كميته مشترك نقطه عطفي در روابط فرهنگي‌مان داشته باشيم.

وي افزود: دولت چين برنامه درازمدتي را براي برقراري و گسترش روابط فرهنگي با جمهوري اسلامي ايران دارد.

معاون وزير فرهنگ چين گفت: چين به دنبال همكاري استراتژيك فرهنگي با ايران است كه تمام ابعاد ارتباطات را در نظر دارد.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن