تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820975735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاخص سهام بازارهاي بورس اسيا افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: شاخص سهام بازارهاي بورس اسيا افزايش يافت
تهران/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي 87/8/8
شاخص سهام بازارهاي بورس اسيا و اقيانوسيه، روز چهارشنبه، افزايش يافت.
در پي افزايش ديشب شاخص سهام بازار بورس وال استريت و در حاليكه سرمايه گذاران منتظر كاهش احتمالي نرخ بهره توسط بانك هاي مركزي امريكا و ژاپن هستند، شاخص سهام بازارهاي بورس اسيا و اقيانوسيه نيز در معاملات امروز افزايش يافتند.
شاخص سهام نيكي دويست و بيست و پنج در معاملات امروز بازار بورس توكيو، پانصد و بيست و شش مميز نود و نه واحد يا شش و نه دهم درصد افزايش يافت و به هشت هزار و صد و چهل و هشت مميز نود و يك واحد رسيد.
شاخص سهام بازار بورس فيليپين نيز هفتاد و شش مميز بيست و سه واحد يا چهار و چهل و هفت صدم درصد افزايش يافت و به يك هزار و هفتصد و هشتاد مميز شصت و چهار رسيد.
شاخص سهام بازار بورس كره جنوبي نيز پنجاه مميز هفتاد و شش واحد يا پنج و يك دهم درصد افزايش يافت و به يك هزار و چهل و نه مميز نود و دو واحد رسيد.
شاخص سهام هانگ سنگ در معاملات بازار بورس هنگ كنگ، صد و هفتاد و يك واحد يا يك مميز چهار واحد افزايش يافت و به دوازده هزار و هفتصد و شصت و هفت واحد رسيد.
شاخص سهام بازار بورس استراليا سه و هشتاد و پنج صدم درصد يا صد و چهل و پنج مميز چهار واحد افزايش يافت و به سه هزار و نهصد و چهل واحد رسيد.
شاخص سهام بازار بورس نيوزيلند نيز چهار و سه دهم درصد يا صد و شانزده مميز چهار واحد افزايش يافت و به دو هزار و هشتصد و سه مميز پنج واحد رسيد.
اسوشيتدپرس از هنگ كنگ اعلام كرد سرمايه گذاران به علت افزايش ديشب شاخص سهام بازار بورس وال استريت اميدوار شده اند.
106/137
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن