تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
آموزش حقوقي به تمام فرهنگيان
و دانشآموزان تهراني

كارشناس حقوقي و حمايت قضايي كاركنان سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: براي نخستين تمام فرهنگيان، دانش آموزان و اولياي آن ها در شهر تهراين آموزش حقوقي مي بينند.
حسين رضاعلي در گفت وگو با فارس افزود: تفاهم نامه اي فيمابين سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و اداره آموزش هاي مردمي قوه قضاييه امضا شد مبني بر اين كه فرهنگيان، دانش آموزان و اولياي آن ها آموزش حقوقي ببينند.

هزينه 40 ميليارد توماني شهرداري
براي ساخت بزرگراه 2 طبقه يادگار امام

به گفته مدير نظارت ابنيه شهرداري تهران، براي ساخت بزرگراه 2 طبقه يادگار امام شهرداري تهران 40 ميليارد تومان هزينه در نظر گرفته است.
سيامك عطايي در گفت وگو با فارس درباره زمان افتتاح اين پروژه گفت: به دليل ترافيك، عبور قنات، سست بودن خاك، فعاليت با كندي انجام مي شود و زمان دقيق پايان كار مشخص نيست.

آغاز عمليات اجرايي سومين خط ويژه اتوبوسراني قابل ارتقا به خط تندرو

معاون حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران از آغاز عمليات اجرايي احداث سومين خط ويژه اتوبوسراني شهر تهران كه قابليت تبديل شدن به خط تندرو(BRT) را دارد خبر داد و گفت: اين خط از ترمينال خاوران آغاز و تا پايانه علم و صنعت ادامه خواهد يافت.
به گزارش فارس، جعفر تشكري هاشمي افزود: سومين خط ويژه اتوبوسراني كه به خط 3 خطوط تندرو (BRT) تبديل خواهد شد حدود 13/5 كيلومتر طول دارد.

اتمام نصب پلاك هاي آبي منازل تا آخرآبان

معاون امور مناطق سازمان زيباسازي شهرداري تهران با بيان اين كه تاكنون بيش از 450 هزار پلاك آبي بر منازل شهر نصب شده است، گفت : تا پايان آبان ماه نصب پلاك هاي آبي در كل شهر تهران به اتمام خواهد رسيد.
به گزارش ايسنا، مهدي گلشني با اشاره به اين كه غير از مناطق 9،12،13 و 20 كار نصب پلاك هاي جديد در ديگر مناطق در حال انجام است، اظهار كرد: كار نصب در مناطق هشت،21 و 22 با سرعت بيشتري در حال انجام است و به زودي در كل اين مناطق به پايان مي رسد.

گشايش ششمين نمايشگاه بين المللي خدمات و حمل ونقل شهري

ششمين نمايشگاه بين المللي خدمات و حمل و نقل شهري صبح امروز توسط سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران گشايش مي يابد.
به گزارش ايسنا، اين نمايشگاه با حضور بيش از 180 شركت و موسسه داخلي و خارجي عرضه كننده محصولات و خدمات بخش هاي حمل و نقل و عمران و خدمات شهري برگزار مي شود.

رسيدن هزينه هاي تحميلي زباله
به تهران تا دوسال آينده به صفر

شهردار تهران گفت: زباله، 150 ميليارد تومان به شهرداري هزينه تحميل مي كند كه مي توان در يك دوره دو ساله اين رقم را به صفر رساند و 150 ميليارد تومان را براي تهران هزينه كرد.
به گزارش ايلنا، محمد باقر قاليباف در مراسم افتتاح رسمي مجموعه بازيافت آرادكوه به بحث هزينه هايي كه زباله ها ايجاد مي كنند، اشاره كرد و گفت: در بعضي از شهرهاي دنيا، توليد زباله به اين صورت شكل نمي گيرد كه بخواهند آن را جمع آوري كنند.

نامگذاري خيابان يا بنايي در تهران
به نام طاهره صفارزاده

اعضاي شوراي شهرتهران ديروز طرحي را به تصويب رساندند كه براساس آن شهرداري بايد پيشنهاد نامگذاري يكي از اماكن فرهنگي ، بزرگراه يا خيابان شهر تهران را به نام طاهره صفارزاده شاعره فقيد، به شوراي شهر ارائه كند.
معصومه ابتكار عضو كميته فرهنگي، اجتماعي و محيط زيست شورا به عنوان يكي از پيشنهاد دهندگان اين طرح از نصب تابلوي چهره اين شاعر فقيد در سطح شهر قدرداني كرد و گفت: نصب تابلوي چهره يك بانوي فرهيخته در سطح شهر بسيار قابل ستايش است.

نارضايتي تمامي مناطق تهران
از مشكل كلاس هاي 40 نفره

مسوول ارزيابي و عملكرد در پاسخگويي به شكايات آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طبق شكايات رسيده به آموزش و پرورش تهران كلاس هاي با جمعيت بيش از 40 دانش آموز در همه مدارس تهران وجود دارد و اين معضل تنها به چند منطقه محدود نمي شود.
حسين محمد اصغري در گفت وگو با مهر با بيان اينكه مدارسي كه كلاس هاي بالاي 40 نفر دارند توسط بعضي از والدين دانش آموزان به دفتر ما معرفي شدند افزود: بعد از معرفي اين مدارس توسط مردم به آنجا مراجعه كرديم و ديديم كه اين موضوع صحت دارد.

سرگرداني 11 هزار راننده تاكسي
به خاطر بي توجهي خودروسازان

رئيس سازمان تاكسيراني تهران گفت: بيش از 11 هزار راننده تاكسي در نوبت دريافت تاكسي صفر با بي توجهي شركت هاي خودروساز سرگردان شده اند.
مهندس تيموري در گفت وگو با مهر با اعلام اين خبر گفت: بيش از 11 هزار نفر از تاكسيراناني كه تاكسي هاي آنها فرسوده شده است در طرح جايگزيني تاكسي هاي فرسوده شركت كرده اند كه به دليل بي توجهي شركت هاي خودرو ساز به تعهداتشان قريب 30 روز است كه خودروهاي جديد را دريافت نكرده اند.

افزايش 20 درصدي انتظارات شهروندان از شبكه حمل و نقل شهري پايتخت

براساس گزارش آماري و تحليلي مركز نظارت همگاني شهرداري تهران (1888)، ميزان انتظارات شهروندان از شبكه حمل و نقل شهري پايتخت درتابستان سال جاري در مقايسه با تابستان سال گذشته 20 درصد افزايش يافت.
به گزارش روابط عمومي معاونت حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران، افزايش معنادار خواسته هاي مردمي از سامانه حمل و نقل عمومي، نشان دهنده ارتقاي فرهنگ شهرنشيني و آشنايي شهروندان نسبت به حقوق شهروندي و شناخت ايشان از طرح مطالبات موجه از مديريت شهري است.
بنابر اين گزارش از مجموع پيام هاي مركز 1888 بالغ بر 26 درصد به حوزه حمل و نقل شهري اختصاص دارد و مهم ترين درخواست شهروندان افزايش تعداد اتوبوس ها و گسترش خطوط ويژه و تندروي اتوبوسراني است كه خود مستلزم افزايش تعداد اتوبوس هاست.

احداث و بازپيرايي شش آبنما در منطقه 15

واحد آمار و اطلاعات حوزه امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 15 در گزارشي اعلام كرد احداث و بازپيرايي شش آبنما در سطح منطقه در سالجاري در دستور كار اداره فضاي سبز منطقه قرار داشته كه در اين راستا سه آبنما به مساحت 786 متر مربع در بوستان هاي زنبق، وفا و گلشن به مرحله بهره برداري رسيده است.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 15، سه آبنما در بوستان والفجر، بوستان هجرت و جنب منطقه نيز در دستور كار اداره فضاي سبز قرار داشته كه به زودي عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن