تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821008440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار شيروان چرداول: راه‌هاي ارتباطي سه روستاي شيروان چرداول بازگشايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شيروان چرداول: راه‌هاي ارتباطي سه روستاي شيروان چرداول بازگشايي شد
خبرگزاري فارس: فرماندار شيروان چرداول گفت: راه‌هاي ارتباطي سه روستاي شهرستان شيروان چرداول از توابع استان ايلام بازگشايي شد.


عزيزعلي مرادحاصلي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ايلام افزود: مسير ارتباطي سه روستاي روامرز، كل‌كل و زنجيره به واسطه بارش سيل آساي باران در دو روز گذشته مسدود شدند.
وي ادامه داد: اما با تلاش و بسيج تمام دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان شيروان چرداول به ويژه همكاري ستاد حوادث غير مترقبه استان ايلام، هلال احمر و راه و ترابري مسير ارتباطي اين سه روستا بازگشايي شدند.
اين مسئول اضافه كرد: اكنون تمام محورهاي ارتباطي شهري و روستايي شهرستان شيروان چرداول باز بوده و مشكلي از حيث تردد خودروها وجود ندارد.
مرادحاصلي تصريح كرد: در دو روز گذشته بارش باران پاييزه بيشتر مناطق شهرستان شيروان چرداول را در بر گرفت و سبب خوشحالي كشاورزان و دامداران اين منطقه شد.
فرماندار شيروان چرداول گفت: بر اساس اعلام اداره هواشناسي استان ايلام بيش از 20 ميلي‌متر بارش در منطقه شيروان چرداول گزارش شده است.
وي ادامه داد: اين ميزان بارش براي شهرستان شيروان چرداول كافي نبوده و اميدواريم روند بارش‌ها در اين شهرستان به عنوان يكي از قطب‌هاي كشاورزي و دامداري استان ايلام ادامه داشته باشد.
اين مسئول اضافه كرد: اكنون كشاورزان شهرستان شيروان چرداول در حال كشت پاييزه غلات بوده و بارش باران در اجراي اين مهم موثر است.
وي ادامه داد: شهرستان شيروان چرداول داراي 50 هزار هكتار زمين كشاورزي است كه سالانه به كشت انواع محصولات زراعي به ويژه گندم و جو اختصاص مي‌يابد.
شهرستان شيروان چرداول با 90 هزار نفر جمعيت دومين شهرستان پرجمعيت استان ايلام محسوب مي‌شود.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن