تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816263780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهى به حاشيه‌هاى فراوان هيئت مديره پرسپوليس2 پادشاه و يك گليم!


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: نگاهى به حاشيه‌هاى فراوان هيئت مديره پرسپوليس2 پادشاه و يك گليم!
ظاهرا قرار نيست اختلافات هيئت مديره باشگاه پرسپوليس به طور كامل خاتمه يابد و اعضاى آن دور از اين اختلافات شديد پرسپوليس را در مسابقات ليگ برتر فصل جارى همراهى كنند. همين چند روز قبل، پيش از بازى پرسپوليس و برق شيراز بود كه حسين هدايتى و داريوش مصطفوى جلوى دوربين‌ دست در دست يكديگر دادند و جلوى بازيكنان تيم اعلام كردند كه ديگر اختلافى وجود ندارد، اما ديروز داستان به گونه اى ديگر آغاز شد، به گونه اى كاملا متفاوت.

يك مصاحبه جنجالي!

علاقه‌مندان به ورزش اكثرا تمايل به خواندن روزنامه‌هاى ورزشى دارند و كمتر سراغ روزنامه‌هاى سياسى مى‌روند. به همين خاطر است كه يكشنبه كمتر كسى متوجه مصاحبه داريوش مصطفوى در يكى از روزنامه‌هاى سياسى صبح ايران شد. مصطفوى در اين مصاحبه بار ديگر به وجود يك اطلاع رسان يا اصطلاحا جاسوس خبرى در باشگاه پرسپوليس اشاره مى‌كند و رسما مى‌گويد يكى از همكاران ايشان در باشگاه به واسطه ارتباط خوبش با رسانه‌ها اخبار باشگاه را به مطبوعات منتقل مى‌كند. مصطفوى در اين مصاحبه اعلام مى‌كند اين همكار را شناخته و او بايد پاسخگوى رفتارش باشد اما جنجال اصلى مصاحبه او چنين حرفهايى نبود. مصطفوى در صحبتش به اين موضوع اشاره مى‌كند كه هنوز يك سخنگوى قابل اطمينان براى بيان اخبار پيدا نكرده است. اين صحبت در حالى است كه هيئت مديره مصوب كرده بود كه سخنگوى هيئت مديره و باشگاه پرسپوليس، مجيد فرخزادى باشد.ظاهرا داستان از همين جا آغاز مى‌شود!

فرخزادي، خواستار بازگشت به دولت

مجيد فرخزادى يك روز قبل از انتشار اين مصاحبه تصميم به جدايى از پرسپوليس مى‌گيرد. ظاهرا او ابراز تمايل كرده بود تا بار ديگر به پست اجرايى‌اش در دولت برگردد و به اين شكل از پرسپوليس فاصله بگيرد.اما اين كار نياز به اقدامات ادارى دارد. وقتگير است ظاهرا همه چيز به بعد از بازى پرسپوليس و سپاهان موكول شده بود اما او ترجيح داد مثل گذشته در اردوى پرسپوليس حاضر نشود تا مقدمات جدايى‌اش فراهم شود.اما اين مصاحبه داستان را به گونه اى ديگر تغيير داد.

مصطفوى تكذيب كرد

به گزارش هورا اسپوت، ظاهرا فرخزادى از حرف‌هاى مصطفوى ناراحت بود و از او در اين مورد سوال مى‌كند. مصطفوى هم اعلام كرد كه مقصود او از بيان چنين حرفى شخص فرخزادى نبوده است.ظاهرا قرار بود اين گونه كدورت‌ها برطرف شود اما تاكيد مصطفوى روى فقدان چارت سازمانى مشخص در باشگاه پرسپوليس و نبود يك سخنگوى قابل اطمينان، موضوعى نبود كه از ياد اعضاى هيئت مديره برود.

وظيفه هيئت مديره مشورت دادن است؟!

اما يك حرف ديگر مصطفوى هم باعث ناراحتى اعضاى هيئت مديره شده است. مصطفوى اعلام كرد كه مشكلى در هيئت مديره نيست. او مسئول اجرايى باشگاه است و قطبى مسئول فني. هيئت مديره هم فقط مشورت به اين مسئول مى‌دهد؟ اعضاى هيئت‌مديره بعد از خواندن اين مطلب اعلام كردند كه چه زمانى اين هيئت فقط كار مشورتى انجام داده و روى مسائل جارى باشگاه حساس و درگير نبوده است؟!اين حرف هم باعث شد تا اعضاى هيئت مديره در فاصله كمتر از روز از رفع كدورتشان بار ديگر از مدير عامل دلخور شوند.

و باز هم يك جلسه ديگر!

گويا قرار است دوباره بحث و بررسى‌هاى تازه اى روى اين بيانات صورت بگيرد. اعضاى هيئت مديره خواستار تشكيل جلسه اى طى امروز و فردا شده اند و مى‌خواهند در اين رابطه بيش‌تر با مديرعامل صحبت كنند. كارى كه بارها انجام شده اما تاثيرى در برطرف كردن مشكلات تيم نداشته است.

اين همكارى روزبه روز سخت تر مى‌شود!

ظاهرا هر چه زمان به جلو مى‌رود، همكارى ميان اعضاى هيئت‌مديره سخت تر از قبل مى‌شود. به نظر مى‌رسد تاثير ائتلاف‌ها و رفع كدورت‌ها به شدت كوتاه است و خيلى زود همه چيز به حالت عادى باز مى‌گردد! تا به حال چند بار شاهد اين مسئله بوديم كه نفر از اعضاى هيئت مديره با هم كنار آمده اند، اما دعوا ميان نفر ديگر آغاز شده است. به نظر مى‌رسد اين روند چندان دوام نداشته باشد و خيلى زود اتفاقات تازه اى در باشگاه پرسپوليس بيفتد.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن