تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821268788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير گروه بيومكانيك واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد: گرايشهاي جديد در رشته بيومكانيك ايجاد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير گروه بيومكانيك واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد: گرايشهاي جديد در رشته بيومكانيك ايجاد مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

مديرگروه بيومكانيك واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد گفت: رشته بيومكانيك از نظر تعريف، جايگاه و نياز بسيار شفاف است ولي ساختاري كه در كشور براي سازمانها و وزارتخانه‌ها وجود دارد هنوز آماده نيست‌، به عبارت ديگر فارغ‌التحصيلان اين رشته از نظر بازار كار با مشكل روبرو هستند.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر ناصر فتورائي، گفت: گروه تخصصي بيومكانيك واحد علوم و تحقيقات داراي سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري است.

وي با بيان اينكه بيومكانيك زير شاخه‌اي از رشته مهندسي پزشكي است و از مهندسي مكانيك نيز گرفته شده و داراي كاربردهاي بسياري در زمينه پزشكي، مهندسي، بهداشت و درمان است، افزود: رشته بيو مكانيك يك رشته منحصر به فرد است و تنها در واحد علوم وتحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي و دانشگاه اميركبير وجود دارد.

دكتر ناصر فتورائي با بيان اينكه 60 درصد از اساتيدي كه با اين گروه همكاري دارند از اساتيد بيو مكانيك در سطح كشور هستند، ادامه داد: با توجه رشته بيومكانيك يك رشته تازه تاسيس است، تاكنون 2 دانشجوي فارغ التحصيل دكتري داشته‌ايم كه هر كدام يك مقاله در زمينه بيومكانيك در كنفرانس علمي ارائه كرده و اساتيد و دانشجويان اين رشته تا آنجا كه ممكن بوده در كنفرانسهاي مرتبط نيز شركت داشته‌اند.

مدير گروه بيومكانيك واحد علوم و تحقيقات در خاتمه تصريح كرد: از مهمترين برنامه‌هاي آتي گروه بيومكانيك، ايجاد گرايشهاي جديد و مرتبط با اين رشته است البته در نظر است تا آزمايشگاه‌ها و اعضاي هيات‌ علمي گروه را نيز افزايش داده و فضاي علمي مناسبي را در اختيار دانشجويان قرار دهيم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن