تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلالي:فوتبال به ما درس صبر و توكل داد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جلالي:فوتبال به ما درس صبر و توكل داد
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز فوتبال به ما درس صبر و توكل داد.

به گزارش ايسنا، مجيد جلالي پس از پيروزي 5 بر 1 فولاد خوزستان مقابل پاس همدان در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از نظر من زندگي مانند فوتبال است و به همين دليل به فوتبال عشق مي‌ورزم. فوتبال نكات بسياري به ما مي‌آموزد، از جمله آن كه همواره صبور و اميدوار باشيم و توكل داشته باشيم. در فوتبال نبايد هيچ گاه نگاه زودگذر داشته باشيم. فوتبال به ما ياد مي‌دهد كه اگر چند روزي اوضاع مطلوب ما نبود، صبور باشيم و تلاش كنيم تا ببينيم كار به سرانجام مي‌رسد يا نه.

وي افزود: از صميم قلب خوشحالم كه آن چيزي كه انجام داديم در حال رسيدن به نتيجه است. من پيش از اين نيز گفته بودم كه بايد صبور باشيم تا تيم فولاد به روزهاي خوب خود برسد. اميدوارم فولاد خوزستان تبديل به تيمي شود كه در شان نام فولاد، فوتبال خوزستان و ايران باشد.

جلالي تصريح كرد: در بازي مقابل پرسپوليس نيز عده‌اي عنوان كردند كه پرسپوليس ضعيف بازي كرد، در حالي كه پرسپوليس يكي از بهترين بازي‌هايش را مقابل فولاد انجام داد. در ديدار امروز نيز بازيكنان پاس بسيار خوب بودند، به خصوص بازيكناني در پاس بودند كه بيشتر آن‌ها را من خود به اين تيم آ‌ورده بودم و به خوبي خصوصيات آن‌ها را مي‌شناختم.

جلالي افزود: بازيكنان فولاد با تمام وجود بسيار منظم و همان طور كه مي‌خواستيم دستورات ما را انجام دادند و از هواداران فولا د نيز تشكر مي‌كنم كه امروز بسيار همدل بودند. من به آ‌ينده بسيار اميدوارم و در روزهاي سخت گذشته نيز گفته بودم كه به كار خود اميدوار هستم. ما يك بازيكن جديد برزيلي نيز داريم كه با اضافه شدن او شرايط تيم بهتر مي‌شود.

سرمربي فولاد درباره غيبت بازيكن برزيلي در اين ديدار نيز گفت: به هر حال يك سري مشكلات اداري وجود داشت و ما همچنان منتظر كارت ITC اين بازيكن هستيم.

جلالي درباره وضعيت دروازه‌بان اين تيم پس از اخطاري كه در بازي امروز گرفت نيز گفت: به غير از "كارلوس"، دو دروازه‌بان خوب ديگر نيز داريم و از اين نظر مشكلي نخواهيم داشت.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن