تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811639473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قزوين در جمع مردم الموت : تداوم سفرهاي استاني رئيس جمهور مديران را به كار وتلاش بيشتر ترغيب مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قزوين در جمع مردم الموت : تداوم سفرهاي استاني رئيس جمهور مديران را به كار وتلاش بيشتر ترغيب مي كند
قزوين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : تداوم سفرهاي استاني رئيس جمهور مورد توجه مقام معظم رهبري است زيرا اين سفرها و پيگيري ها حركتي شده كه مديران را در استان ها به كار و تلاش در راستاي رسيدگي و حل مشكلات مردم واداشته است .
سيدعلي اكبر طاهايي استاندار قزوين در ديدار با مردم باغ كلايه الموت كه در مسجد جامع اين روستا برگزار شد گفت : كشور ما به حدي ظرفيت خالي براي خدمت دارد كه هركس با هر سليقه اي محترم بوده و مي تواند در آن كار و تلاش كند.
طاهايي اضافه كرد : هر كسي با هر سليقه اي اگر براي خدا و مردم كار كند دعوايي وجود نخواهد بود زيرا ريشه دعوا دعوت به خود است و امروز نيز يكي از شعارهاي دولت مهرورزي و خدمت صادقانه و خالصانه است .
وي با اشاره به افتتاح مراكز آموزشي در الموت تاكيد كرد : يكي از ثمرات نظام جمهوري اسلامي در حوزه تعليم و تربيت است كه افتتاح مدرسه و مركز آموزش علمي كاربردي را در اين منطقه شاهد بوديم .
طاهايي اعلام كرد : مركز علمي كاربردي از بركات نظام اسلامي است كه موجب افزايش دانايي در گروه هاي مختلف جامعه مي شود و مرتبط با بازار كار نيازهاي جامعه را مي آموزد.
وي تصريح كرد : اين نظام خود را موظف به خدمت به مردم مي داند و عمراني و آباداني امروز به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي است و رئيس جمهور نيز توجه خاصي به مردم به ويژه مردم مناطق محروم دارد.
استاندار قزوين خاطرنشان ساخت : زماني كه مقرر شد من در اين استان خدمت كنم رئيس جمهور به بنده يادآور شدند كه به همه جاي قزوين به ويژه الموت توجه داشته باشم .
در ادامه بخشدار الموت بيان داشت : يكي از بركات انقلاب در اين منطقه بازسازي و بهسازي منازل مسكوني روستايي است كه مردم روستا نيز در اين راستا بسيار همت كردند و اگر نگاه عدالت محور رئيس جمهور نبود اين موضوع امكانپذير نبود.
صادق قندي توضيح داد : برخي مسئولان بيان كرده اند كه روستاييان وام بهسازي و نوسازي خود را پرداخت نكنند و به دنبال اين هستيم اين وام بخشيده شود اين مسئله باعث شده بانك ها در اين منطقه با مشكل مواجه شوند زيرا تسهيلات پرداختي بازپس داده نشده و مردم براساس سخنان بي پايه و اساس وام ها را پرداخت نكرده ومتحمل جريمه و خسارت شده اند.
وي افزود : ما تقاضا داريم سود اين وام ها بخشيده شود و يا با تعويق بازپس گرفته شود.
بخشدار الموت با اشاره به مشكلات احداث واحد مسكوني در اين منطقه گفت : سه تا 4 هزار واحد مسكوني در اين منطقه احداث شده كه اين واحدهاي مسكوني در تامين خدماتي نظير آب برق و تلفن با مشكل مواجه هستند به طوري كه اداره برق اين منطقه را خارج از بافت دانسته و از تامين اين نياز مردم خودداري مي كند.
قندي به لزوم توسعه راه هاي روستايي اين منطقه اشاره كرد و عنوان داشت : در دولت نهم اقدامات زيادي در بخش راه روستايي صورت گرفته به طوري كه 50 درصد آسفالت راه هاي روستايي اين منطقه در سال 85 انجام شد .
وي اضافه كرد : دو و سه روستا در اين منطقه فاقد راه هستند از اين رو تقاضا داريم در سال 88 در اعتبارات فصل راه روستايي دو تا سه مسير پرتردد روستايي زيرسازي و آسفالت شود.
بخشدار الموت عنوان داشت : با توجه به ظرفيت هاي الموت در بحث گردشگري اين منطقه به لحاظ زيرساخت ها بسيار محدود است و با كمبود مسائلي چون سرويس بهداشتي روبه روست .
وي در خصوص ضريب تلفن در اين منطقه ادامه داد : ضريب تلفن مسكوني در منطقه الموت از مرز 80 درصد گذشته است و با اجراي هفت سايت تلفن همراه در اين منطقه ضريب پوشش تلفن همراه نيز به 90 درصد خواهد رسيد .
قندي در خصوص گازرساني به منطقه الموت گفت : طبق مصوبه سفر اول رئيس جمهور مقرر شد تا مطالعات گازرساني به اين منطقه صورت گيرد كه اين كار انجام شد كه اجراي پروژه گازرساني به اين منطقه با 7 هزار مشترك 160 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد .
وي تاكيد كرد : تقاضا داريم با توجه به نگاه عدالت محور دولت در دور دوم سفر رئيس جمهور به استان قزوين گازرساني به اين منطقه مصوب شود.
بخشدار الموت در پايان يادآور شد : مردم اين منطقه اقتصاد و زندگي خود را از طريق كشاورزي و باغداري تامين مي كنند ولي متاسفانه شاهد هستيم حيواناتي نظير خوك و گراز مزارع آنها را از بين مي برند از اين رو لازم است تا محيط زيست اقدامي در اين راستا انجام دهد تا اين مشكل كشاورزان با حصول امنيت بيشتر رفع شود.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن