تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ايلنا از پنجمين روز نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال: سايت‌‏هاي صهيونيستي را هك كنيد و جايزه بگيريد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: گزارش ايلنا از پنجمين روز نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال: سايت‌‏هاي صهيونيستي را هك كنيد و جايزه بگيريد
تهران- خبرگزاري كار ايران
انجمن جهادگران اينترنتي فلسطين با همكاري غرفه جنبش مقاومت فلسطين حماس مستقر در دومين نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال، مسابقه "هك سايت‌‏هاي صهيونيستي" را برگزار مي‌‏كند.
به گزارش ايلنا، ابوسرور، مسؤول اطلاع رساني و تبليغات دفتر حماس در ايران در حاشيه بازديد از ديگر غرفه‌‏هاي نمايشگاه ضمن بيان اين مطلب گفت: اين انجمن در نظر دارد به كساني كه پايگاه‌‏هاي اطلاع‌‏رساني گروه‌‏هاي تروريستي- صهيونيستي همچون شاس، هاگانا، جبل الهيكل و... را هك نمايند 2000 دلار جايزه اهدا كند.
بر اساس اين گزارش، علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر به غرفه جنبش مقاومت فلسطين حماس در دومين نمايشگاه رسانه‌‏هاي ديجيتال مراجعه كنند.
لازم به ذكراست، شركت‌‏كنندگان تا روز پاياني نمايشگاه فرصت دارند نسبت به هك سايت هاي اشاره شده اقدام نمايند.
برگزاري اختتاميه بخش بازي‌‏هاي رايانه‌‏اي در 6 آبان
مراسم اختتاميه بخش بازي‌‏هاي رايانه‌‏اي دومين نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال در ششمين روز از برگزاري اين نمايشگاه برپا مي‌‏شود.
محمدرضا خجسته مسؤول بخش مسابقات و مراسم‌‏ها ضمن اعلام اين خبر به ايلنا گفت: اين مراسم با حضور رئيس بنياد بازي‌‏هاي رايانه‌‏اي و جعفري‌‏جلوه، معاونت سينمايي وزارت ارشاد رأس ساعت 18:30 دقيقه روز دوشنبه ششم آبان‌‏ماه در بخش بازي‌‏هاي رايانه‌‏اي برگزار مي‌‏شود.
بخش بازي‌‏هاي رايانه‌‏اي دومين نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال از جمله بخش‌‏هايي است كه با استقبال چشمگير بازديدكنندگان به خصوص كودكان و نوجوان مواجه شده است.
مركز رسانه‌‏اي دومين نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال افتتاح شد
در راستاي ارائه تسهيلات ويژه به خبرنگاران و تسريع امر اطلاع‌‏رساني ، مركز رسانه‌‏اي دومين نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال با حضور زارع پور رئيس مركز فناوري‌‏اطلاعات و رسانه‌‏هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سيد جهانگير آقازاده، مديركل مركز فناوري اطلاعات سازمان صداوسيما افتتاح شد.
به گزارش ايلنا، با پايان تعطيلات و آغاز به كار مجدد خبرگزاري‌‏ها و روزنامه‌‏ها، مركز رسانه‌‏اي دومين نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال با هدف تسهيل توليد و انتشار اخبار و ارائه خدمات ويژه به خبرنگاران رسماً افتتاح شد.
بنابر اين گزارش، هر چند مركز رسانه‌‏اي دومين نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال از نخستين روز نمايشگاه به صورت غير رسمي كار خود را آغاز كرده و به ارائه خدماتي نظير ارائه اينترنت پرسرعت و پذيرايي از خبرنگاران پرداخته است، اما پس از افتتاح رسمي علاوه بر اين خدمات ، خبرنگاران مي‌‏توانند از امكان ارسال گسترده خبر براي رسانه‌‏هاي خود ، مشاهده و ضبط تصاوير مربوط به شبكه خبر، ارتباط مستقيم با مسؤولان نمايشگاه ، دريافت آخرين اخبار و عكس‌‏هاي گرفته شده از نمايشگاه و انجام پذيرايي ويژه در ساعات خاص بهره مند شوند.
اين گزارش مي‌‏افزايد، تقدير از خبرنگار و عكاس خبري برتر به صورت روزانه و تقدير از برترين گزارش راديويي، تلويزيوني و مطبوعاتي در پايان نمايشگاه از ديگر اقداماتي است كه ستاد اطلاع‌‏رساني دومين نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال پيش از اين در راستاي ترويج فرهنگ استفاده از رسانه‌‏هاي ديجيتال انجام داده است.
اجراي روزانه يك نمايش دربخش سي‌‏امين سال پيروزي انقلاب اسلامي
بر اساس اين گزارش، هرروز يك نمايش زنده از سوي گروه‌‏هاي نمايشي در دومين نمايشگاه ملي رسانه‌‏هاي ديجيتال برگزار مي‌‏شود كه اين نمايش‌‏ها بعد از ظهر هر روز با موضوع انقلاب اسلامي در بخش ويژه سي‌‏امين سال پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي‌‏شود.
گفتني است، دومين نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال از يكم تا دهم آبان ماه در محل مصلاي بزرگ تهران با حضور بيش از 500 غرفه همه روزه برگزار شده است
پايان پيام

كد خبر: 453820
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن