تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806594989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پوست زیبا و جوان به شرط این که....


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: باید اعتراف کرد که هیچ چیز مثل استرس و نگرانی نمی تواند این بخش از بدن را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. در چنین حالتی هورمون استرس (کورتیزول) منجر به بروز علائم پیری نظیر چین و خطوط ظریف روی پوست می شود. از جمله مهمترین تاثیرات این وضعیت روحی بر پوست ، ایجاد خشکی، خطوط ظریف، آکنه، قرمزی و چشمان خسته می باشد. برای غلبه بر هر یک از تاثیرات ناخواسته زیر بهتر است مقاله را دنبال کنید.
خشکی پوست: همان طور که اشاره شد استرس مزمن منجر به افزایش کورتیزول شده و همین هورمون توانایی پوست در حفظ آ ب و رطوبت را تحت تاثیر قرار می دهد. بهتر است علاوه بر کنترل استرس و مقابله با اسابا و علت آن شروع به مصرف مرطوب کننده های مفید و عاری از مواد معطر کنید. همچنین لازم است به طور مرتب صورت خود را با آب ولرم بشویید.
خطوط و چین و چروک:کورتیزول منجر به افزایش سطح قند خون می شود و همین مسئله منجر به اسیب کلاژن های پوست می شود. کلاژن در حفظ وضعیت الاستیک پوست نقش بارزی ایفا می کند. تنش های ماهیچه ای مداوم و ناشی از استرس نیز به مرور زمان باعث ثبات خطوط روی پوست می شود.
کرم های otc که از آنتی اکسیدان و رتینال تولید می شود ، در تولید و ساخت کلاژن نقش موثری ایفا می کند. بوتاکس نیز از دیگر روش های موقت و موثر برای غلبه بر این خطوط است.
قرمزی پوست: افزایش جریان خون به هنگام تحت فشار قرار گرفتن منجر به اتساع مویرگ ها می شود . سرخی پوست در این وضعیت ناشی از همین فعل و انفعالات ظریف است. بعلاوه باید گفت که استرس سیستم ایمنی بدن را ضعیف کرده و باعث التهاب پوست می شود. در این حالت بهتر است از کرم های ضد التهاب استفاده شود. تمرینات رلکسیشن نیز می تواند موثر باشد.
آکنه: استرس باعث افزایش التهاب پوست و در نتیجه بروز آکنه می شود. استفاده از کرم های پوست انداز می تواند کمک موثری در این زمینه باشد. این داروها باید همزمان با داروهای مرطوب کننده استفاده شود.اما فراموش نکنید که برطرف کردن عامل اصلی بروز این مشکل موثرتر است.
چشم های خسته: اضطراب باعث چین و چروک اطراف چشم می شود و بی خوابی را نیز به همراه دارد. پف کردن اطراف چشم می تواند ناشی از این مشکل نیز باشد. بهتر است از تکه های خیار استفاده کنید که با قرار دادن روی چشم می تواند باعث انقباض مویرگ های اطراف چشم شده و پف کردگی آن را از بین ببرد.
واما درمان استرس :بهتر است 3 تا 4 روز در هفته ورزش کنید اینکار باعث کاهش استرس، افزایش جریان خون و کنترل التهاب می شود.حتی پیاده روی مداوم و مرتب می تواند مفید باشد. خواب و استراحت کمتر از 7 ساعت در شب نیز منجر به افزایش سطح کورتیزول خون می شود.توجه به عادت های روزانه و آنچه باعث ارتقا کیفیت پوست می شود نیز کمک موثری برای یافتن درمان موثر است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن