تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820863097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مربي تيم بسكتبال بيم مازندران: بازي در ارتفاع شهركرد بسيار مشكل است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مربي تيم بسكتبال بيم مازندران: بازي در ارتفاع شهركرد بسيار مشكل است
شهركرد ـ مربي تيم بسكتبال بيم مازندران گفت: ارتفاع بيش از دو هزار متري در شهركرد براي ادامه بازي ورزشكاران بسيار مشكل است.


" علي سارنگ " روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود:بازي در ارتفاع شهركرد براي تيمهايي كه در شهرهاي ساحلي تمرين مي كنند، بسيار سخت است و اين مشكل تيم هاي ساحلي است.
به گفته وي، شهركرد مرتفع ترين شهري است كه بازي هاي ليگ بسكتبال در آن برگزار مي شود و از نظر تنفسي براي بازيكنان رقيب مشكل ايجاد مي شود.
وي تصريح كرد:فدراسيون بسكتبال در هفته اول تنها سه بازي برگزار كرد و دليل اين سه بازي انجام شده و لغو بازي ها ديگر اعلام نشده و به تيم بيم مازندران براي بازي در شهركرد نيز ديرهنگام اعلام شد و برخي تيمهاي بدون دليل از بازي هاي اول معاف شدند.
سارنگ بيان داشت:تيم بيم مازندران به طور قطع يكي از چهار تيم برتر ليگ بسكتبال امسال خواهد بود و تمام توان خود را در ليگ برتر به نمايش خواهد گذاشت.
مربي تيم بسكتبال بيم مازندران افزود:بزودي چند بازيكن جديد خارجي به تيم بيم مازندران مي پيوندند و اين بازيكنان تيم را تقويت مي كنند، در حالي كه به دليل عدم حضور برخي از بازيكنان خارجي يك تيم بازي هاي آن تيم لغو شد.
به گفته وي، بازيكنان ملي پوش بيم مازندران در بازي با شهركرد در حد و اندازه خود ظاهر نشدند اما در بازي هاي بعدي تمام ظرفيت بازي خود را به نمايش خواهند گذاشت.
وي تصريح كرد:تيم بسكتبال بيم مازندران بازي تداركاتي نداشت و بازي هاي چند هتفه ليگ برتر بازي هاي تداركاتي اين تيم خواهد بود.
مربي تيم بسكتبال بيم تاكيد كرد:تيم بسكتبال بيم بابل مازندران بهترين تماشاگران ليگ را دارد و اين تيم بسيار از تماشاگران خود راضي است و با تماشاگران خود تيم بيم قهرمان خواهد شد.
به گزارش ايرنا،ديدار دو تيم بسكتبال شهركرد و بيم مازندران از هفته نخست سوپر ليگ باشگاههاي ايران با شكست تيم بيم مازندران همراه بود.
ك/3 506/ 7359/555 شماره 246 ساعت 17:20 تمام
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن