تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خودرو ارزان قيمت 14 ميليون توماني


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: خودرو ارزان قيمت 14 ميليون توماني
قيمت‌ها- تندر 90 كه زماني قرار بود ارزان‌ترين خودروي توليد داخل لقب بگيرد اين روزها در مدل‌هاي فول، مرز قيمت 14‌ميليون تومان را هم پشت سر گذاشته اما بازار خودروي ايران آن قدر تشنه عرضه محصول جديد است كه تندر‌90 با اين قيمت هم پرتقاضا است.

هفته گذشته پيش‌فروش تندر‌90 در نمايندگي‌هاي پارس‌خودرو آغاز شد. ايران‌خودرو هم اعلام كرد با توجه به پايان يافتن تعهدات قبلي آماده پيش‌فروش جديد است.
پيش‌فروش سوم تندر 90 توليدي در شركت پارس‌خودرو در نمايندگي‌هاي گروه سايپا، براي خودروهاي E0 كولردار، E1Cp و E2LP (فول‌آپشن) است. پيش‌پرداختي كه لازم است به هنگام ثبت‌نام براي هر يك از خودروها پرداخت شود، به‌ترتيب 7، 5/7و 8 ميليون تومان خواهد بود و زمان تحويل خودروها نيز از آذرماه تا اسفند ماه بسته به نوع خودروي ثبت‌نامي است.

مابقي قيمت خودرو نيز در زمان تحويل دريافت خواهد شد. با توجه به پيش‌فروش دوم پارس‌خودرو براي تندر90 اين شركت به اين نتيجه رسيد كه ظرفيت توليد بيشتري دارد و در پيش‌فروش اخير قصد دارد تا حدود شش هزار دستگاه انواع خودرو تندر 90 را پيش‌فروش كند كه البته دستور اين كار نيز به نمايندگي‌هاي گروه سايپا ابلاغ شده است.

البته با توجه به اينكه پيشنهاد خودروسازان مبني‌بر افزايش قيمت تندر90 به وزارت صنايع اعلام شده، اين وزارتخانه هنوز تكليف قيمت نهايي را مشخص نكرده است ولي با اين وجود به گفته يكي از مسئولان شركت پارس‌خودرو قيمت‌ها تقريبا مشخص شده و قيمت نهايي تندر 90 فول آپشن و E1CP به‌ترتيب 14 و 12 ميليون تومان است.

از پيش‌فروش دوم شركت پارس‌خودرو نيز حدود 10 هزار نفر استقبال كرده‌اند كه حدود 70 درصد از تقاضاها مربوط به تندر90 مدل E2 فول‌آپشن (E2+ LP) بوده است و بقيه مربوط به مدل‌هاي E0 كولردار و E1CP بوده است.

پيشنهاد افزايش قيمت

اما همزمان با پيش‌فروش ال‌90 ، فروشندگان اين خودرو زمزمه‌هاي افزايش دوباره قيمت اين خودرو به ظاهر ارزان قيمت را سر داده‌اند.امير ميرمنصف ـ قائم مقام فروش پارس‌خودرو- در اين باره گفت: شركت پارس‌خودرو پيشنهاد افزايش قيمت براي محصولات خود را قبلا به وزارت صنايع اعلام كرد و طبق اعلام مسئولان احتمالا تا چند روز آينده نظرشان را به ما اعلام مي‌كنند. ما در اين ميان و بنا بر مدل محصول توليدي به‌طور ميانگين بين 5/1 تا 8/1 ميليون تومان افزايش قيمت براي توليدات خود پيشنهاد كرديم. وي درباره پيش‌فروش مگان توليدي پارس‌خودرو نيز گفت: تعهدات بانك ملي تقريبا رو به اتمام است و پيش‌فروش مگان توليدي خود را نيز سوم خردادماه براي تحويل در ماه‌هاي آذر، دي و بهمن ماه انجام داديم.

او همچنين در رابطه با استقبال مردم از پيش‌فروش دوم تندر90 اين شركت يادآور شد: حدود 10 هزار نفر از اين پيش‌فروش استقبال كردند كه حدود 70 درصد از تقاضاها مربوط به تندر90 مدل E2 فول آپشن (E2+ LP) بوده است و بقيه مربوط به مدل‌هاي E0 كولردار و E1CP بوده است. وي درباره اين‌كه آيا با توجه به تجربه نه‌چندان خوب مردم در تحويل خودروهاي خود آيا تضميني وجود دارد كه بتوانند خودرو را سر موقع تحويل بگيرند؟ توضيح داد: كساني كه براي پيش‌فروش دوم ما ثبت‌نام كردند، خودروشان را تا اسفند ماه تحويل مي‌گيرند. در اين ميان دعوت‌نامه‌هاي آبان ماه نيز هفته آينده براي ثبت‌نام‌كنندگان ارسال مي‌شود.

پيش‌فروش تندر 90 ايران‌خودرو، آبان ماه در شرايطي كه تب پيش‌فروش تندر 90 اين روز‌ها بازار خودرو را فرا گرفته است مدير فروش ايران‌خودرو نيز از آغاز پيش‌فروش و فروش فوري تندر90 اين شركت از اوايل آبان‌ماه خبر داد و گفت: تحويل خودروهاي پيش‌فروش شده از 15 آبان ماه شروع خواهد شد.

علي‌اصغر سرايي‌نيا اظهار داشت: در حال حاضر كمتر از 6هزار دستگاه از تعهدات ما در فروش تندر 90 باقي مانده كه پيش‌بيني مي‌كنيم تا آخر آبان‌ماه اين ميزان تعهد نيز عملي شود. وي با بيان اينكه شروع پيش‌فروش تندر 90 منوط به صدور مجوز از سوي وزارت صنايع است گفت: ‌بيش از 60‌درصد فروش تندر 90 ايران‌خودرو طي امسال از طريق فروش فوري صورت خواهد گرفت كه دليل اصلي اين كار تامين نياز بازار، كم‌كردن واسطه‌ها و فروش مستقيم خودرو به مردم است.

سرايي‌نيا با اشاره به اينكه بيشترين تقاضاي خريد تندر90 به مدل E2 اختصاص دارد تصريح كرد: برنامه توليد و عرضه تندر 90 ايران‌خودرو طي سه ماه آخر سال در حال تنظيم است كه تا اواسط آبان‌ماه نهايي خواهد شد.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن