تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمراني استاندار هرمزگان: 50 كيلومتر ديگر از بزرگراه بندرعباس – سيرجان آماده بهره‌برداري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمراني استاندار هرمزگان: 50 كيلومتر ديگر از بزرگراه بندرعباس – سيرجان آماده بهره‌برداري است
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استاندار هرمزگان گفت: 50 كيلومتر ديگر از بزرگراه بندرعباس- سيرجان آماده بهره برداري است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، احمد صادقي ظهر امروز در نشست شوراي فني استان در مجتمع بندري شهيد رجايي افزود: در مجموع 100 كيلومتر اين بزرگراه در حوزه استان به بهره‌برداري رسيده است.
وي اضافه كرد: در صورت تامين منابع مالي 80 كيلومتر باقي مانده حوزه هرمزگان و مابقي مسير كه در حوزه كرمان واقع شده است تا پايان سال 88 به بهره برداري خواهد رسيد.
صادقي در خصوص بزرگراه بندر شهيد رجايي به بندرعباس نيز بيان داشت: باند شمال اين جاده در حال تكميل است و باند جنوبي آن نيز تا پايان سال جاري به اتمام مي‌رسد.
وي ادامه داد: همچنين تقاطع غير همسطح بندر شهيد رجايي، بندرلنگه و بندرعباس تا دهه فجر سال‌جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.
صادقي افزود: گستردگي، وسعت و استحكام اين تقاطع غير همسطح مشكل ترافيك اين منطقه را تا 50 سال آينده برطرف خواهد كرد.
در ادامه نيز معاون مهندسي و عمران بنادر و دريانوردي هرمزگان اضافه كرد: فاز دوم طرح توسعه بندر شهيد رجايي در صورت تامين نقدينگي طبق برنامه زمانبندي شده مورد بهره برداري قرار گيرد.
رحيم ناصري فخر با بيان زمان تحويل پروژه در دو مرحله در شهريور سال‌هاي هشتاد و هشت و هشتاد و نه صورت مي‌گيرد بيان داشت: مشكلي به لحاظ تامين سيمان براي اتمام اين پروژه طبق برنامه زمانبندي شده وجود ندارد.
وي در خصوص انتخاب بتن ريزي‌هاي صورت گرفته در طرح توسعه بندر شهيد رجايي به عنوان بتن نمونه سال از سوي انجمن بتن ايران افزود: مهندسان و كارشناسان موسسه مهندسي مكين وابسته به قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء كه پيمانكار اصلي اجراي طرح توسعه مجتمع بندري شهيد رجايي هستند با نوآوري، بتن‌هايي را متناسب با شرايط آب و هوايي گرم و مرطوب و نيز شرايط خورندگي آب شور خليج فارس ساخته و در اجراي فازهاي يك، دو و سه طرح توسعه بندر شهيد رجايي آن را به كار گرفته‌اند.
ناصري فخر درادامه با اشاره به اينكه دوام و ماندگاري اين بتن‌ها بالاي 60 سال است، بيان داشت: پيشرفت فيزيكي فاز دوم طرح توسعه اين بندر تاكنون 20 درصد بوده است كه خوشبختانه طبق برنامه زمانبندي شده پيش مي رود.
وي در خاتمه افزود:‌ در فاز دوم طرح توسعه بندر شهيد رجايي 2هزار و 20 متر اسكله با عمق 16متر به مجموع اسكله‌هاي اين مجتمع بندري افزوده مي‌شود.
انتهاي پيام/ب
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن