تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين جشنواره گل آقا / سيني شاه غلام نشان براي خداداد/ غزال تيزپا چهره برتر طنز ورزشي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دومين جشنواره گل آقا /" سيني شاه غلام نشان " براي خداداد/ غزال تيزپا چهره برتر طنز ورزشي شد
در دومين جشنواره طنز گل آقا خداداد عزيزي به عنوان برترين چهره طنز ورزشي انتخاب شد و جايزه ويژه اين جشنواره كه " سيني شاه غلام نشان" بود را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن دومين جشنواره فيلم كمدي گل آقا شامگاه سه‌شنبه 30 مهرماه با معرفي برگزيدگان رشته‌هاي مختلف برگزار شد كه از جمع ورزشي هاي خداداد عزيزي به عنوان چهره برتر طنز ورزشي شناخته شد و مورد تقدير قرار گرفت.

پس از آنكه در اولين جشنواره طنز گل آقا فيروز كريمي به عنوان چهره برتر طنز ورزشي انتخاب شد و جايزه ويژه اين جشنواره را دريافت كرد، امسال نوبت به خداداد عزيزي رسيد كه اين جايزه را از آن خود كند.

خدادا عزيزي كه سابقه فعاليت زير نظر فيروز كريمي را دارد در چند سال گذشته يكي از چهره‌هاي خبرساز و جنجالي ورزش ايران بوده است كه با مصاحبه‌هاي پرسروصداي خود سوژه رسانه‌هاي ورزشي به شمار مي آيد.

اين مربي جوان فوتبال ايران به علت مشغله كاري و حضور در دربي شهر مشهد نتوانست در مراسم اختتاميه جشنواره طنز گل آقا كه در مجموعه اريكه ايرانيان برگزار شد، حضور يافته و جوايز خود را دريافت كند.

" سيني شاه غلام نشان" و يك دستگاه تلويزيون 42 اينچ هديه ويژه جشنواره گل آقا به غزال تيزپاي فوتبال ايران بود كه 12 سال پيش با فراري تماشايي و گلي سرنوشت ساز ايران را به جام جهاني 1998 فرانسه رساند.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن