تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816003740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه حمله، همه دفاع


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: همه حمله، همه دفاع
باز هم جدال منچستريونايتد و سلتيك و به قول روزنامه «تايمز» باز هم جدال مائسترو پير و عصيانگر جوان. حالا اين دو در «اولدترافورد» عليه يكديگر شمشير خواهند كشيد تا جدال يكي از هجومي ترين تيم هاي اروپا مقابل يكي از دفاعي ترين تيم هاي آن كليد بخورد. جدال اين دو مربي يعني فرگوسن و استراكان همواره براي رسانه هاي انگليسي و اسكاتلندي جذاب بوده.

به نوشته روزنامه اعتماد، دو اسكاتلندي در دو جبهه متفاوت، يكي عليه تيمي از كشورش ولي شناخته شده بودن به عنوان افتخار اسكاتلند و ديگري در كنار تيمي از كشورش و معروف به جاه طلبي. گرچه استراكان جوان كوتاه آمده و در گفت وگوهاي مختلفش اعلام كرده ترجيح مي دهد جنگ هاي رسانه يي گذشته را فراموش كند اما براي رسانه ها چه چيزي جذاب تر از درام و شخصيت هاي حاضر در آن؟ استراكان كه سعي مي كند تيمش را از كانون توجه درآورد، خيلي خوب مي داند كه در بازي امشب در موضع ضعف قرار دارد.

سلتيك با بحران مصدوميت بازيكنانش روبه رو است و واقعيت آن است كه پتانسيل تحقير شدن در «اولدترافورد» را تا بالاترين سطح ممكن دارد. تيم اسكاتلندي در 17 بازي از 18 مسابقه خارج از خانه اش در اروپا شكست خورده و بدون شك چيزي كه بيش از همه گوردون استراكان را نگران كرده، خط حمله آتشين منچستر يونايتد است.

وين روني مهاجم تيم ملي انگليس اين روزها فوق العاده آماده است و زوج او در كنار ديميتار برباتوف بلغاري خط حمله يونايتد را تبديل به يكي از زهردارترين خطوط تيم هاي اروپايي كرده است. بدون شك حرف هاي گراهام تيلور كارشناس راديويي مسابقه بلاروس - انگليس اغراق نمي كرد وقتي مي گفت؛ «انگليس تنها كاري كه بايد انجام دهد، رساندن توپ به روني است.»

او مقابل بلاروس دو گل زد و در ديدار برابر وست بروم كه به پيروزي چهار بر صفر يونايتد انجاميد هم جزء گلزنان ديدار شنبه عصر يونايتد بود. در اين شرايط استراكان خوب مي داند كه بايد جلوي روني را بگيرد؛ نكته يي كه سرالكس فرگوسن هم تلويحاً به آن اشاره مي كند؛ «در حال حاضر روني در اوج است. او عالي بازي مي كند و اميدواريم اين روند ادامه داشته باشد.» گرچه فرگوسن از مهاجم كوتاه قامت ولي قلدرش انتظارات بيشتري دارد؛ «به نظر من او مي تواند از اين بهتر باشد. ما انتظار داريم وين در يونايتد پيشرفت كند و همان حرفي كه راجع به رونالدو وقتي جوان تر بود، مي زديم.»

گرچه فرگي در گفت وگو با وب سايت اختصاصي يونايتد سعي كرد اختلافات قديمي با استراكان را وسط نكشد اما قطعاً او كارهايي كه سرمربي كنوني سلتيك در زمان بازيكني اش انجام داده را فراموش نمي كند؛ زماني كه او در سال 88 بازيكن منچستريونايتد بود و بدون اجازه از فرگوسن با باشگاه هاي ديگر همچون لانس فرانسه وارد مذاكره شد و كاري كرد تا فرگوسن بعدها در اتوبيوگرافي اش درباره او چنين بنويسد؛ «من هميشه موذي گري را در استراكان مي ديدم. اما هرگز فكر نمي كردم بدون اطلاع من با كسي وارد مذاكره شود آن هم بعد از كارهايي كه برايش انجام دادم. بعد از اين بود كه تصميم گرفتم. يك ذره هم نمي توانم به او اعتماد كنم. استراكان مي تواند با يك حركت زير قولش بزند. من ديگر نتوانستم آن اعتماد لازم را به او بكنم.»

وقتي در آستانه اين بازي حساس از استراكان نظرش را در اين باره مي پرسند، با عصبانيت مي گويد؛ «اين سوژه خسته كننده شده. حالم را به هم مي زند. هر دو ما اين مسائل را فراموش كرده ايم.» و بعد از اين سعي مي كند داستان را به مصدوميت يان ونگورآ و هسلنيگ بهترين مهاجمش بكشاند؛ «من فقط به اين فكر مي كنم كه باشگاه هاي بزرگ مدام بازيكنان خوب شان را عوض مي كنند و منچستريونايتد بيش از همه اين كار را انجام مي دهد.» او سعي مي كند پيروزي يك بر صفر در «پارك هد» در فصل 2007 - 2006 و شكست نزديك 2-3 آن سال در اروپا را به ياد آورد؛ جايي كه او با دو تعويض تاكتيكي توانست تيمش را به پيروزي برساند.

با اين حال دست استراكان از هميشه خالي تر است. او ديگر شونسوكه ناكامورا كه آن سال و در هر دو بازي رفت و برگشت، دو ضربه آزاد زيبا زد را در اختيار ندارد. در كنار ناكامورا بايد به مصدوميت جورجوس ساماراس و كريس كيلن اشاره كرد. استراكان هر قدر هم جسور باشد، براي تساوي به «اولدترافورد» مي رود. شك نكنيد.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن