تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فردا به نمايش درمي‌آيد مستند تينار در سينماتك موزه هنرهاي معاصر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فردا به نمايش درمي‌آيد مستند تينار در سينماتك موزه هنرهاي معاصر تهران
خبرگزاري فارس: فيلم مستند تينار به كارگرداني مهدي منيري روز اول آبان ماه ساعت 16 در سالن سينماتك موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي موزههنرهاي معاصر تهران، در ادامه برنامه‌هاي سينماتك فردا ساعت 16 فيلم تينار به كارگرداني مهدي منيري محصول سال 1386 به مدت 72 دقيقه به نمايش درمي‌آيد.
همچنين در ادامه نمايش فيلم جلسه بحث و بررسي فيلم تينار با حضور مهدي منيري برگزار مي‌شود.
بنا بر همين گزارش، فيلم تينار روايت داستان چهار فصل كار و زندگي يك كودك گالش كه به نگهداري و مراقبت از گاوهاي محلي در كوه‌ها و جنگل‌هاي جنوب بابل گمارده شده است.
مهدي منيري متولد 1353 شهر بابل و فارغ‌التحصيل كارگرداني از دانشكده صدا و سيما است، وي تاكنون نويسندگي، كارگرداني و تهيه‌كنندگي چند فيلم را به عهده داشته است.
فيلم تينار با دريافت پنج جايزه از خانه سينما ركوددار جشن سينماي مستند (دومين جشنواره سينما حقيقت) شد. همچنين فيلم «تينار» سيمرغ بلورين بهترين فيلم مستند بلند جشنواره فجر، بهترين فيلم مستند آييني مذهبي صبا، بهترين مستند بلند جشن بزرگ انجمن منتقدان و نويسندگان، جايزه تقدير ويژه هيات داوران در بخش بين‌الملل جشنواره سينما حقيقت را از آن خورده كرده است.
علاقه‌مندان در خصوص استفاده از برنامه نمايش فيلم و جلسه بحث و بررسي مي‌توانند به موزه هنرهاي معاصر تهران واقع در خيابان كارگر شمايل جنب پارك لاله مراجعه و يا با شماره تلفن 88951965 روابط عمومي تماس حاصل كنند.
انتهاي پيام/ش
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن