تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820990482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته يازدهم ليگ برتراولين داربى تاريخ مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: هفته يازدهم ليگ برتراولين داربى تاريخ مشهد
هفته يازدهم رقابت‌هاى فوتبال ليگ برتر امروز و فردا در شهرهاى مختلف كشور پيگيرى خواهد شد. در حساس‌ترين بازى‌ها، پاس همدان ميزبان استقلال تهران است و دو تيم ابومسلم و پيام بايد اولين داربى مشهد را در ورزشگاه ثامن‌الائمه اين شهر برگزار كنند.

امروز

پاس همدان – استقلال تهران (ساعت 15)

پاس همدان اين روزها نتايج خوبى در ليگ برتر مى‌گيرد و ظاهرا با گذشت زمان و تجربه‌اندوزى بازيكنان پرشمار جوانى كه اين فصل به خدمت گرفته، توانسته روند صعودى‌اش را پيدا كند؛ البته آنها در دو هفته اخير با تيم‌هاى ته جدولى مسابقه داشتند و هنوز نمى‌توان به نتيجه صد درصدى درباره رشد اين تيم رسيد. اين تيم در بازى قبل موفق شد تيم قعرنشين راه‌آهن را شكست دهد كه البته پيش از آن سايپا كرج را از پيش رو برداشته بود و اكنون نيز با 15 امتياز و تفاضل كمتر نسبت به استقلال و پرسپوليس در رده هفتم جدول ليگ قرار دارد. آنها در اين مسابقه ميزبان هستند كه شايد اين امتياز بتواند در جهت كسب امتياز از حريف تهرانى‌شان مثمر ثمر باشد.

همچنين استقلال هم هفته گذشته بازى نسبتا سختى را با برق شيراز داشت. تيم رده سوم جدول ليگ توانست يك امتياز حساس را از استقلالى‌ها در تهران بگيرد تا اين تيم اكنون در هفته يازدهم به چيزى جز كسب سه امتياز از يك بازى خارج از خانه فكر نكند.

پيام مشهد – ابومسلم مشهد (ساعت 15)

در اين هفته با برگزارى اين مسابقه، اولين داربى تاريخ مشهد در فوتبال ايران كليد مى‌خورد؛ اين شهر تاكنون تنها با نمايندگى ابومسلم در سطح اول فوتبال باشگاهى ايران حضور داشت اما سال گذشته پيام توانست در رقابت‌هاى ليگ دسته يك حضور موفقى داشته باشد و سرانجام به ليگ برتر صعود كند. به گزارش ايسنا ، اولين داربى اين شهر بين پيام و ابومسلم از جهت ديگرى هم قابل تامل است كه خداداد عزيزى سرمربى سابق ابومسلم روى نيمكت پيام مى‌نشيند و هادى برگى‌زر سرمربى فصل پيش پيام كه موفق شد اين تيم را به ليگ برتر بياورد، به عنوان سرمربى روى نيمكت ابومسلم خواهد نشست. برگى‌زر در بسيارى از مصاحبه‌هاى اخير خود گفته، افتخار مى‌كند شاگرد خداداد باشد. حال با برگزارى اين ديدار در هفته يازدهم بايد به انتظار نشست كه انجام داربى در مشهد چه حال و هوايى دارد و با چه اتفاقاتى روبرو خواهد بود. در حال حاضر ابومسلم كه هفته پيش مغلوب صدرنشين يعنى پيكان قزوين شد با 10 امتياز رتبه دوازدهم جدول را در اختيار دارد و در مقابل پيام كه وضعيتى بهترى نسبت به هفته‌هاى آغازين ليگ پيدا كرده و توانسته دو بازى اخير خود را با پيروزى پشت سرگذاشته و از قعر جدول فاصله بگيرد، با 9 امتياز، چهاردهم است.

راه‌آهن شهررى – صباى قم (ساعت 15)

مسئولان راه‌آهن پس از چندين هفته ناكامي، سرانجام دو هفته پيش سرمربى خود را بركنار كردند و بلافاصله هدايت تيم‌شان را به محمود ياوري، مربى كهنه‌كار فوتبال ايران سپردند. ياورى در دو بازى گذشته راه‌آهن كه روى نيمكت اين تيم نشسته، تنها شاهد شكست شاگردانش بوده؛ او دراولين حضور مقابل ذوب‌آهن ايستاد و پس از شكست، گفت در اين بازى فقط يك آناليزور هستم، اما در دومين حضورش نيز راه‌آهن اين‌بار مغلوب پاس همدان شد؛ ياورى پيش از اين بازى گفته بود كه منتظر است تاحدودى تاثيراتش را در اين تيم مقابل پاس ببيند. اكنون بايد منتظر بازى اين هفته راه‌آهنى‌ها باشيم كه آيا مى‌توانند مقابل صباى قم كه فيروز كريمي، ‌سرمربى سابق ره‌آهن را روى نيمكتش دارد، نتيجه بگيرند يا خير؟

مقاومت شهيد سپاسى – ذوب‌آهن (ساعت 15)

شاگردان غلام‌حسين پيروانى پس از شكست تحقيرآميز پنج بر دو مقابل استقلال تهران، هفته پيش در خانه خود تنها به كسب يك امتياز از تيم جديد اميرعابدينى (داماش گيلان) بسنده كردند. پيش از شروع فصل كه پيروانى پس از سال‌هاى از اين تيم جدا شد، شرط برگشت خود را از دست ندادن بازيكنان بسيار و خريد نفرات مورد نياز عنوان كرد و مثل اينكه خواسته‌هايش تاحدودى برآورده شد و غلام پيروانى به شيراز بازگشت اما اكنون پس از گذشته ده هفته از رقابت‌هاى ليگ، فوتبال كه شايد با اين شرايط از تيم مقاومت تصور مى‌شد را نديديم. در آن سوى ميدان ذوب‌آهن با وجود كسب امتيازات بسيار و پيروزى‌هاى زياد اما از سوى بسيارى از تيم‌هاى ليگ متهم به افت و نزول در اواسط يا اواخر رقابت‌هاى ليگ امسال است. اين تيم پس از چند هفته صدرنشيني، با تساوى در بازى قبل برابر صبا، به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به پيكان و با 21 امتياز، به رده دوم جدول نزول پيدا كرد و اين هفته بايد با كسب امتياز از يك بازى خارج از خانه، در فكر صدرنشينى مجدد باشد.

استقلال اهواز – ملوان بندرانزلى (ساعت 16:45)

ملوان با پيروزى هفته پيش برابر تيم قدرتمند ليگ يعنى مس‌ كرمان، شوك مثبت شديدى را در خود احساس كرد؛ آنها پس از چندين هفته ناكامى‌و البته داشتن مشكلات مالى عديده، با كسب اين پيروزى روحيه دوچندان گرفتند و اين هفته در حالى مقابل تيم استقلال اهواز صف‌آرايى مى‌كنند كه با 10 امتياز در جايگاه سيزدهم جدول ليگ برتر حضور دارند.

فردا

پرسپوليس - برق شيراز( ساعت 16:45)

سپاهان - پيكان (ساعت15)

مس كرمان- سايپا (ساعت 15)

داماش گيلان - فولاد خوزستان ( ساعت15)
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن