تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 29 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807041480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسی اچ تی سی hd2


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بررسی اچ تی سی HD2 :

گوشی HD2 اچ تی سی كه كد آن HTC Leo است یك گوشی خاص می باشد و از تمامی تكنولوژی های مدرن موبایل برخودار است . این گوشی در واقع فاصله بین tablet و گوشی های موبایل را از بین می برد و موج جدیدی را در بازار تلفن های هوشمند رده بالا ایجاد می كند .
این گوشی از چهار باند HSDPA ، UMTS 900 / 2100 MHZ ، 850 / 900 / 1800 / 1900 MHZ و HSUPA پشتیبانی می كند . گوشی صفحه لمسی HD2 اچ تی سی دارای ابعاد 120.5 ×67 ×11 میلی متر و وزن 157 گرم است. HD2 اچ تی سی از پردازشگر Qualcomm QSD8250 Snapdragon 1GHZ استفاده می كند. حافظه داخلی گوشی 512MB است و از كارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می كند . صفحه نمایش 4.3 اینچ لمسی TFT آن از نوع خازنی است كه دارای وضوح 800 x 480)WVGA پيكسل) و پشتیبانی Multi-Touch است . دوربین 5 مگاپیكسل این گوشی دارای كانون اتوماتیك ، كانون لمسی و دو فلش LED است كهدر وضوح VGA در 30fps فیلمبرداری می كند . از ویژگی های ارتباطی این گوشی می توان به Wi-Fi 802.11 b/g ، بلوتوث 2.1 با A2DP ، پورت استاندارد MicroUSB ، گیرنده GPS با A-GPS و سوكت صوتی 3.5 میلی متری اشاره كرد . باتری گوشی از نوع Li-Ion با توان 1230 mAh است كه در مكالمه مداوم 6 ساعت و 20 دقیقه و در حالت Stand by حداكثر 490 ساعت دوام می آورد . HD2 اچ تی سی دارای قطب نمای ديجيتال و شتاب سنج داخلی است و نرم افزار مسیریابی Copilot بصورت نسخه آزمایشی در آن وجود دارد . مواد بكار گرفته شده در ساختار گوشی به اندازه كافی مرغوب می باشند و به راحتی می توان گوشی را درست گرفت . با اینحال كاركردن با گوشی با یك دست چندان آسان نیست .




این گوشی در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی Touch HD اچ تی سی طراحی بهتری دارد . اندازه بزرگ صفحه نمایش و قاب باریك گوشی جلوه خاصی به آن می دهد . سبك كلید های زیر صفحه نمایش نیز بهتر از مدل قبلی است . HD2 نخستین گوشی ویندوز موبایل است كه از تكنولوژی صفحه لمسی خازنی استفاده می كند و نسبت به كوچك ترین لمس صفحه نمایش واكنش نشان می دهد . با توجه به اندازه بزرگ صفحه نمایش نیازی به قلم نیست و در تمامی منوها به راحتی می توان از انگشت استفاده كرد . كیفیت تصویر صفحه نمایش رضایت بخش است اگرچه حداكثر 65K رنگ را نشان می دهد . خوانایی صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید مطلوب نیست و از طرفی دیگر سطح براق و صیقلی صفحه نمایش موجب می شود تا اثر انگشت روی آن باقی بماند و خواندن آن را مشكل تر كند .


تعداد كنترل های سخت افزاری در قاب HD2 در مقایسه با مدل قبلی افزایش یافته است . در این گوشی پنج كلید سخت افزاری زیر صفحه نمایش وجود دارد . كلید منو در تمامی گوشی های ویندوز موبایل 6.5 مشاهده می شود . كمی زمان می برد تا كاربر به روش استفاده از كلید های سخت افزاری و صفحه نمایش لمسی خازنی عادت كند . بطور كلی كیفیت ساختار گوشی رضایت بخش است . درب باتری فلزی است و اثر انگشت روی قاب پلاستیكی اطراف آن باقی نمی ماند .


پورت MicroUSB ، میكروفن و سوكت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری در پایین گوشی قرار دارد . در این گوشی قلم وجود ندارد و نخستین گوشی اچ تی سی است كه به پورت MicroUSB مجهز می باشد . در طرف راست گوشی كلید دیافراگم مشاهده نمی شود .




لنز دوربین 5 مگاپیكسل در قاب پشت گوشی بین بلندگو و دو فلش LED قرار دارد . محافظ لنز دوربین كافی نیست و با قرار دادن گوشی در جیب احتمال خراشیده شدن لنز دوربین وجود دارد .


با برداشتن درب فلزی باتری می توان علاوه بر باتری با توان 1230mAh به محل كارت حافظه microSD نیز دسترسی پیدا كرد . محل كارت حافظه برای انتقال داده بسیار مناسب است .







طرفداران گوشی های ویندوز موبایل با منوی TouchFlo اچ تی سی آشنایی دارند . اچ تی سی در این گوشی تصمیم گرفته است تا منوی سه بعدی TouchFlo را با تمامی ویژگی های آن كه در منوی Sense يافت می شود ارتقا میدهد و نتيجه آن منویجديد Sense است كه شبیه منوی TouchFlo با ساختار tab و بخش های بیشتر است و انیمیشن های جالبی به همراه دارد . تنها چیزی كه در این منو در مقایسه با گوشی Hero مشاهده نمی شود ، Widget است . صفحه اصلی جدید Sense دارای یك سری نوارهای تمام صفحه است كه گرافیك جالبی دارند . با كشیدن انگشت یا مرور در نمونه های كوچك و رنگی tab در پایین صفحه می توان در نوارها مرور كرد و به tab دلخواه رسید . چندین مورد به منوی سه بعدی TouchFlo اضافه شده است و شامل صفحه اصلی ( با یك ساعت بزرگ و اطلاعات هواشناسی و انیمیشن ) ، مخاطبین دلخواه ، پیام های متنی ، ایمیل ، اینترنت ، تقویم ، بورس ، عكس و ویدئو ، موسیقی ، هواشناسی ، twitter ، FootPrint و تنظیمات است . اچ تی سی اطلاعات هواشناسی شهر محل اقامت كاربر را نیز به نوار Home اضافه كرده است و مورد دیگری كه به آن اضافه شده میانبر ها می باشد كه می توان لینك های سریع را برای تمامی موارد در گوشی تعیین كرد .




FootPrints عكس های geo-tag ذخیره شده با اطلاعاتی مانند یادداشت ، نام ، شماره تلفن یا یك وب سایت است. تمامی بخش های منو بخوبی به حركت انگشت واكنش می دهند و نیازی نیست كه برای كار با صفحه نمایش از نیروی زیاد استفاده كنید . جلوه های ویژه با انیمیشن همراه می باشند. در واقع صفحه نمایش خازنی ، پردازشگر Snapdragon و مقدار RAM گوشی آن را به سریعترین گوشی ویندوز موبایل 6.5 تبدیل می كنند . در این گوشی با نیشگون گرفتن صفحه نمایش می توان در عكس ها ، مرورگر وب و Google Maps زوم كرد . زوم با سرعت كافی انجام می شود . HD2 ویژگی جدید دیگری دارد كه حالت زنگ در جیب نامیده می شود ، بدین صورت كه با دریافت تماس ، گوشی بطور اتوماتیك تشخیص می دهد كه در جیب یا كیف قرار دارد و در بالاترین ولوم زنگ تنظیم می شود تا تماس را از دست ندهید .




گالری عكس استاندارد اچ تی سی است و بجز پشتیبانی multi-Touch مورد جدیدی ندارد . مهمترین بخش آن پخش ویدئو است كه برای پخش ویدئو های XViD /DiVX باید نرم افزار دیگری را نیز نصب كنید . تمامی ویدئو های زیر 720P بخوبی پخش می شوند .






گوشی HD2 دارای یك دوربین 5 مگاپیكسل با فلش LED است و در وضوح VGA در 30fps فیلمبرداری می كند. مانند سایر گوشی های اچ تی سی گزینه های geo-tagging در منوی دوربین وجود دارد و FootPrint بصورت دستی انجام می شود . كیفیت تصویر ویدئو رضایت بخش است .
گوشی HD2 اچ تی سی به جدید ترین نسخه از مرور گر Opera مجهز است كه علاوه بر آن IE mobile 6 نیز وجود دارد . IE بطور نسبی از Flash پشتیبانی می كند . مرور گر Opera دارای ویژگی لمسی و پشتیبانی از multi-touch است . با توجه به صفحه نمایش گوشی و پردازشگر قوی آن ، مرور در وب تجربه خوبی را برای كاربر فراهم می كند . صفحات به سرعت بارگذاری می شوند و با نیشگون گرفتن صفحه می توان در آن زوم كرد . مرور در صفحه نیز بسیار سریع و روان است . مرورگر Opera از Flash پشتیبانی نمی كند . مرور گر IE Mobile دارای قابلیت multi-touch نیست و صفحات وب را با سرعت پایین تری بارگذاری می كند .




در این گوشی Google Maps بصورت از پیش نصب شده وجود دارد كه علاوه بر آن نرم افزار Copilot & SatNav نیز مشاهده می شود . اگرچه این نرم افزار بصورت نسخه آزمایشی است . قطب نمای دیجیتال داخلی تجربه كار با نقشه دیجیتال را ارتقاء می دهد . قطب نما در CoPilot كار می كند اما در Gmaps قابل استفاده نیست.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن